AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Hei Noen som vet hva som "feiler" meg? Jeg får alltid vondt i magen etter å ha spist. Noen ganger kjennes det kun ut som om magen er oppblåst, og det er den også. Den buler veldig ut, og det er vanskelig å puste ordentlig. Andre ganger kjennes det ut som stikk i tillegg. -Jeg får problemer med å puste ordentlig - Blir mye tørst, men samtidig så føles magen så full at det er ubehagelig å drikke til tider Bruker pga dette avføringsmidler nå og da (får gått på do 2-3 ganger i uken uten, men får aldri tømt alt) Jeg føler meg dårlig om jeg ikke får gått på do hver dag, magen min som allerede er ganske bollete fra før, blir enda, enda verre , bare etter en dag... Anonym poster: 836731639bf8cda6c55295220c8256c9 1
2shy Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Det høres veldig ut som du spiser noe du ikke tåler og mat som er for tungt for fordøyelsen din. Hvete og melk er typiske ting mange reagerer på. Brød, pasta, poteter, mat med mye stivelse generellt. Det kan selvsagt også være medisinske årsaker, men ernæring er ofte en viktig pekepinn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå