Mike88 Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Hei jeg vil gjerne ha sex med dama men har veldig trang forrhud og jeg klarer rett og slett ikke å få penis inn, det er ubehagelig og litt vondt, tror jeg skal dra til legen å bli omskjært men dette kan ta flere måneder, finnes det metoder å ha sex på med trang forrhud? har prøvd kondom men dt hjelper ikke, og penis blir ikke kjempehard pga forrhuden...
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Tror ikke det er all verden å gjøre ved, dessverre. Du kan likevel alltids kjøpe en kortisonkrem for å hjelpe til med å utvide den. Det kan hjelpe litt. Kanskje ikke nok til å kunne trekke forhuden tilbake, men i hvert fall nok til at det blir mindre vondt. Finnes jo kremer som bedøver penishodet også, men det er ingen god løsning på sikt. Det gjør vondt fordi det ikke går. Å bedøve og deretter bare bruke mer makt er naturlig nok ikke optimalt. Forresten: Du trenger ikke nødvendigvis omskjæres, hvis du helst ønsker å slippe. Det går også an å velge noe kalt forhudsplastikk, litt avhengig av hvor ille det er. Snittes opp og sys igjen på en annen måte. Høres kanskje makabert ut, men jeg var gjennom det og har ikke angret et sekund. Omskjæring er rent medisinsk vel så greit, ingen tvil om det, men personlig ønsket jeg å unngå å fjerne forhuden. Hvis du har økonomisk mulighet er det for øvrig muligheter for å gjøre slikt ved flere privatklinikker. Skjønner ikke alle har det, men om du har lyst til å få det fort unna kan det være en mulighet. Anonym poster: ae093aad406c8f4be1e95cc5a65bea7e 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Kom deg til legen så raskt som råd er og få han til å sende en henvisning til ditt lokale sykehus. Som regel holder det med et snitt i forhuden. Tar ca to uker å gro etterpå. Det finnes også øvelser på nett for å utvide forhuden. Disse må du gjøre daglig over lengre tid. Bare søk litt på nett, finner det fort. Det er lurt å dusje/ta badekar før du gjør øvelsene, huden er mer elastisk da. Kombinert med sånn krem kan det bli en del bedre. Anonym poster: cd152d155703cfede03c189b1cad8167
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Jeg hadde veldig trang forhud tidligere og det ble "fikset" på dagkirurgi, fikk forhudet utvidet (omkrets) med 3 cm i følge legen. Men det må til mer enn ett snit, jeg hadde 16 små snitt og dermed også 16 sting rundt hele fohuden + et par sting i selve forhudfestet på den ene siden også. Men det grodde veldig fort. Anonym poster: f5f2122376d013897e82f7f7afe525b4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Når du runker, runker du kun under forhuden da? Du må runke med å dra hele huden så langt tilbake som du klarer. Kjæresten min hadde også trang forhud, men med jevnlig runking fra min hånd og min teknikk, ble han utvidet. Og nå kan vi ha sex uten smerter pga den er blitt utvidet Anonym poster: 6e311f4a5da6db178c1513895ea2be99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå