Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei folkens! Jeg trenger litt hjelp her. Bor i Bergen og planlegger en lang tur til India. Aldri vært der før. Uansett, jeg trenger noen til å fikse med visum og greier for meg. Kan ikke reise til Oslo...... noen som har tips? :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hei du :) du kan glede deg til en fantastisk tur.... bare husk vaksiner ;) hehe bor selv i Elverum, og fikk et visumselskap til å ordne med det praktiske. Ganske greit egentlig ass. Men tror du må undersøke litt, for det er en del prisforskjell blant selskapene som driver med visumhjelp. Anbefaler www.visumHjelpen.com :) Skal du til nord eller sør?

Endret av Stumpi
  • Liker 1
Skrevet

kult, takk for info. Skal sjekke siden. Jeg reiser til New Delhi og så skal jeg til Agra og se Taj Mahal! Første ferietur med typen :rodmer:

Skrevet

Tror du kan sende skjemaet og passet til den indiske ambasaden i Oslo. Vi leverte der da vi skulle til India og da fant vi all info på hjemmesiden deres. Tok 14 dager å få visum.

Skrevet (endret)

Har vært i India flere ganger, og det tryggeste og enkleste er å få noen til å ordne visum for deg. Jeg har brukt Visumservice (https://www.visumser...CFW12cAodwxYAhQ) to ganger, og var veldig fornøyd! Fikk visumet i løpet av 10 dager begge gangene.

Da jeg gjorde det på egen hånd (du kan gjøre dette via post), endte det nesten opp med at jeg ikke fikk visum, og jeg måtte få bekjente i Oslo til å gå til ambassaden for å krangle for meg!

Indere er generelt veldig glade i papirarbeid og krever at alt skal være akkurat sånn og sånn - er derfor greit å få det riktig på første forsøk! (Skal sies at jeg hadde gjort alt riktig da jeg gjorde det på egen hånd også, de bare trodde ikke på meg da jeg sa jeg skulle ned dit kun på ferie...)

Endret av Kladd
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Har ikke India inført Visum nekt for folk fra Skandinavia ?

Mener at jeg har lest det. Men kanskje det ikke stemmer

Skrevet

En venninne av meg dro til India i desember, tror ikke det er visumnekt :) Har henvendt meg til VisumHjelpen, som skal ordne med visum for så lite som 300 kroner!!! Blir jo dyrere med ambassadens gebyrer da.... Ser ut som dette skal ordne seg. Takk for tips alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...