Gjest Inggolf Skrevet 1. juni 2013 #1241 Del Skrevet 1. juni 2013 Totalt idiotisk app! *snipp* Ikke så idiotisk som appen som liksom skal kurere homofili på 60 dager http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10103995 Den skjønner jeg virkelig ikke greia med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2013 #1242 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg synes også at det er en morsom tråd i diskutere i, jeg. Jeg skjønner egentlig ikke hva som er så negativt heller. Man lærer jo av andres feil, og den "bunaden" som det ble linket til i dag, fortjener all den kritikken den har fått. Tenk å ødelegge en så flott bunad på en slik måte. Hvilken link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2013 #1243 Del Skrevet 1. juni 2013 Bloggere som redigerer seg til det ugjenkjennelige. Dette bildet må være det verste jeg har sett på lang tid: http://livingdoll.no...05/IMG_1414.png OMG! IIIIIIiiiiiiiiiiiK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 1. juni 2013 #1244 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) OMG! IIIIIIiiiiiiiiiiiK Ingen Photoshop der i gården, nei... Endret 1. juni 2013 av delirious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 1. juni 2013 #1245 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2013 #1246 Del Skrevet 1. juni 2013 Jøss det røde digre perlekjedet og de røde strømpene tok virklelig kaka. Latterlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg! Skrevet 3. juni 2013 #1247 Del Skrevet 3. juni 2013 Torsdagskveld fra Nydalen. Har sett programmet ett par ganger i håp om å forstå humoren - men begriper rett og slett ingenting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 3. juni 2013 #1248 Del Skrevet 3. juni 2013 Make-up sex. Jeg krangler sjelden med samboer, og om jeg gjør så er det kun om alvorlige ting. Når vi endelig løser knuta føles ikke akkurat sex ut som som en naturlig avslutning. Hadde det vært bagatellmessige dramakrangler så jo, kanskje - men slikt unngår vi jo å krangle om in the first place. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 3. juni 2013 #1249 Del Skrevet 3. juni 2013 O M G Har fått to snapchats på rad fra en person som inneholder #denfølelsen. Ugghh. Greien er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 3. juni 2013 #1250 Del Skrevet 3. juni 2013 De som bruker melanotan... Zeeses. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaFrosk Skrevet 3. juni 2013 #1251 Del Skrevet 3. juni 2013 Torsdagskveld fra Nydalen. Har sett programmet ett par ganger i håp om å forstå humoren - men begriper rett og slett ingenting. Slenger meg på denne. Skakket fint på hodet da jeg så det, og skjønte ikke hva som var moro med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1252 Del Skrevet 3. juni 2013 Skjønner ikke greien med folk som må poengtere hvor lite de bryr seg om diverse ting? "Jeg driter i hva andre mener om meg". Javel, da er du enten 1. dement 2. retard 3. lite selvbevisst 4. hjernevasket 5. umoden 6. moden for psykiatrisk avdeling Hæ? Jeg vil heller si at man er svært selvbevisst, og moden nok til å forstå at hva andre mener om deg sjeldent har noe å si. Jeg tar utgangspunkt i at de som frivillig bruker tid med meg ikke har noe problem med meg, og de som har et problem kan bare holde seg unna. Jeg kommer aldri til å forandre meg pga. at andre synes jeg burde det, når jeg selv har det bra med den jeg er. Eller mener du at folk som føler for å skyte inn "jeg driter i hva andre mener om meg", når f.eks søstra sier "den ene kollegaen min snakket dritt om meg i dag" og ønsker sympati, er demente, retarderte osv.? Jeg skjønner ikke greia med 17 hashtags på instagram, BARE fordi du ønsker deg mange tusen følgere. Hvorfor vil du ha mange tusen følgere? Jeg trodde de fleste brukte sosiale medier for å oppdatere venner og bekjente, ikke for at hele verden skal vite hva du driver med. Anonym poster: 2134f239e3b354296b318049b8585e17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 15. juni 2013 #1253 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Hvorfor Game of Thrones er så populært. Syns det var ufattelig kjedelig. Endret 15. juni 2013 av Mortem 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 15. juni 2013 #1254 Del Skrevet 15. juni 2013 hipstere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. juni 2013 #1255 Del Skrevet 15. juni 2013 Lana del Rey.. Hjelpes, det er triste saker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 15. juni 2013 #1256 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleCamille Skrevet 15. juni 2013 #1257 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn horoskop og interiørblader... De er to ting jeg skyr som pesten! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 15. juni 2013 #1258 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn horoskop og interiørblader... De er to ting jeg skyr som pesten! Hva med feu sheu da, det er delvis horoskop delvis interiør! Det viser seg (og dette er så klart 100% vitenskaplig bevist) at farger og plassering av møbler i huset ditt påvirker livet ditt, en rød stol gir varme og du vil være glad og fornøyd, eller en rød stol gir det hete og agrisivitet, hvem vet det varierer fra hvem av "ekspertene" du spør har du huset ditt i orden, med soffa, stoler, tv og slikt på riktige steder og farger, kan dette fikse alt i livet til til og med gjøre at du får mer penger(tydligvis gjennom magi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 15. juni 2013 #1259 Del Skrevet 15. juni 2013 Skjønner ikke greia med å sende ut avtalegirovarsel på papir og nyhetsbrev på papir når jeg har meldt meg på epostliste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleCamille Skrevet 15. juni 2013 #1260 Del Skrevet 15. juni 2013 Hva med feu sheu da, det er delvis horoskop delvis interiør! Det viser seg (og dette er så klart 100% vitenskaplig bevist) at farger og plassering av møbler i huset ditt påvirker livet ditt, en rød stol gir varme og du vil være glad og fornøyd, eller en rød stol gir det hete og agrisivitet, hvem vet det varierer fra hvem av "ekspertene" du spør har du huset ditt i orden, med soffa, stoler, tv og slikt på riktige steder og farger, kan dette fikse alt i livet til til og med gjøre at du får mer penger(tydligvis gjennom magi) Grøss! Om mulig enda verre.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå