Gjest halebein Skrevet 29. januar 2013 #181 Del Skrevet 29. januar 2013 Nynorsk! Dritt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 29. januar 2013 #182 Del Skrevet 29. januar 2013 Åhh! Enig. Jeg tror ikke jeg lo en eneste gang. Var bare fordi det ikke var noe på TV jeg så sesong 1. Hvorfor skrytes den så oppi himmelen? Og blir sammenlignet med Sex&theCity? De sereiene har jo knapt noe til felles Jeg tror ikke det var ment å være en komedie, men hva vet vel jeg. Dårlig var den uansett. Jeg likte ingen av karakterene og det ar latterlig overdreven bruk av banning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #183 Del Skrevet 29. januar 2013 Noen av oss har 40km reisevei. Anonym poster: abf211ab73ab4d844bf14755c05dffca Når man likevel bare skal løpe på en tredemølle når man kommer til treningssenteret, hvorfor ikke bare løpe der man bor? Det er noe annet med vekter, treningsapparater osv, det er utstyr som ikke alle har. Men de aller fleste har jo et par joggesko og en vei i umiddelbar nærhet. Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #184 Del Skrevet 29. januar 2013 Åhh! Enig. Jeg tror ikke jeg lo en eneste gang. Var bare fordi det ikke var noe på TV jeg så sesong 1. Hvorfor skrytes den så oppi himmelen? Og blir sammenlignet med Sex&theCity? De sereiene har jo knapt noe til felles Den er vel heller blitt fremstilt som et motstykke til sex and the city. Jeg liker den egentlig ganske godt. Er i samme alderen som jentene og har kjent meg igjen mye av det jeg har sett. Og irriterer meg like mye over noen av jentene som jeg irriterer meg over venninnene mine som alle sammen tror at de kommer til å jobbe med kunst/kultur og media. Jeg føler vel egentlig at den gir et godt bilde av "min" generasjon med jenter som bor i storbyen(om man kan kalle oslo en storby). Klart; sex og singelliv er mye morsommere, men det var ikke noe jeg kjente meg igjen i, hehe. Anonym poster: f10026d7a130bcbaaa41e301e2f2c0f9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 29. januar 2013 #185 Del Skrevet 29. januar 2013 skjønner ikke greien med den der deodoranten pearl et eller annet, som skal gi skimrende armhuler. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 29. januar 2013 #186 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg var i dag på et kjøpesenter hvor det finnes Elixia i 3. etasje. Skjønte ikke helt greia med at alle som skulle dit tok heisen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 30. januar 2013 #187 Del Skrevet 30. januar 2013 Den bursdagskalender-appen til Facebook, som alle driver å sender meg invite til. Det står jo allerede på Facebook når folk har bursdag. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Level up Skrevet 3. februar 2013 #188 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Noen av oss har 40km reisevei. Anonym poster: abf211ab73ab4d844bf14755c05dffca Da skjønner ikke jeg greia med å kjøre 4 mil for å løpe?? Hadde spart meg den kjøreturen ved å løpe i nærheten av hjemmet i stede.. Endret 3. februar 2013 av Level up 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. februar 2013 #189 Del Skrevet 3. februar 2013 Da skjønner ikke jeg greia med å kjøre 4 mil for å løpe?? Hadde spart meg den kjøreturen ved å løpe i nærheten av hjemmet i stede.. Det er ikke så digg å løpe i 10 minus. Kanskje man har tenkt til å trene styrke og? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #190 Del Skrevet 4. februar 2013 Å forlove seg leeeenge før man er klare til å planlegge bryllup. (Om det i det hele tatt blir et bryllup.) Enig! "Vet ikke når eller om vi skal gifte oss, men vi har vært forlovet i fem år nå da!" Nei! Har det gått mer enn et år fra forlovelsen uten at dere har satt en dato for bryllupet, er dere ikke forlovet! Da er dere "bare" på samme sted som alle oss andre som har planer om å gifte oss en gang i fremtiden, men ikke vet når. Anonym poster: 4d3f82633a8c58b43d6357d8acb02796 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 5. februar 2013 #191 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Har ikke lest gjennom hele tråden, så kan hende det er kommet opp før. Men denne greia med å sette poeng på utseendet til folk, har jeg aldri greid å se poenget med. For det ene, Hva slags fjerne folk gjør det i utgangpunktet. For det andre, Hvordan vet man hva som er hva? Jeg mener hva er 1 og hva er 10 liksom? Er det noen som har satt noen grunnregler for hva slags vurderinger som skal ligge til grunn? For det tredje, Stakkars de som noen gang hadde forsøkt å sette poeng på meg. Endret 5. februar 2013 av Cordelia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. februar 2013 #192 Del Skrevet 5. februar 2013 Det er ikke så digg å løpe i 10 minus. Kanskje man har tenkt til å trene styrke og? Det er ikke digg å løpe i regn heller. Det er heller ikke digg å løpe i <fyll inn det som passer> Trening skal ikke være det mest komfortable som finnes, da hadde vi jo rett å slett sluttet å ligge på soffan, og løpt istedet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. februar 2013 #193 Del Skrevet 5. februar 2013 Det er ikke digg å løpe i regn heller. Det er heller ikke digg å løpe i <fyll inn det som passer> Trening skal ikke være det mest komfortable som finnes, da hadde vi jo rett å slett sluttet å ligge på soffan, og løpt istedet. Men da er det jo genialt at man kan løpe inne på tredemølle da. I stedenfor å løpe ut i kulde/regn whatever og i tillegg bli forkjølet. DEt er jo ikke noe vits å gjøre det mest mulig ukomfortabelt heller da. Jeg kom bare med én mulig forklaring på å kjøre til treningssenteret. Ikke unnskyldinger for ikke å løpe i det hele tatt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. februar 2013 #194 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg skjønner ikke greia med å si til en kunde som trenger pinkode: Ring oss. Fra det nummeret uten pinkode da eller De fleste har vel bare et telefonnummer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. februar 2013 #195 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) . Endret 5. februar 2013 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. februar 2013 #196 Del Skrevet 5. februar 2013 Det er ikke digg å løpe i regn heller. Det er heller ikke digg å løpe i <fyll inn det som passer> Trening skal ikke være det mest komfortable som finnes, da hadde vi jo rett å slett sluttet å ligge på soffan, og løpt istedet. Så finnes det de som av div årsaker ikke kan løpe ute i kulde 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 5. februar 2013 #197 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg skjønner ikke greia med å si til en kunde som trenger pinkode: Ring oss. Fra det nummeret uten pinkode da eller De fleste har vel bare et telefonnummer. Åpenbart Og når man har problemer med internetten og ringer kundeservice, må man høre på automatisk telefonterror: Se også informasjon på våre internettsider, dobbeltve dobbeltve dobbeltve selskapet punktum enn o. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. februar 2013 #198 Del Skrevet 5. februar 2013 Det finnes også de med kneskader elelr andre plager som ikke kan løpe ute, men på tredemølle.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BoringMachines Skrevet 5. februar 2013 #199 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg skjønner ikke greia med: Uggs Tights og for kort overdel (gjerne også med uggs for å toppe det) Sex med lyset av under dyna Skal vi danse Zapping PT-utdanning etter 3 mnd i Bali. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 5. februar 2013 #200 Del Skrevet 5. februar 2013 Moods of norway. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå