Gjest Corex Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Hva har du i din smoothie? Jeg er ganske fantasiløs og trenger litt tips. Helst så sunne som mulig og som det går ann å bli litt mett på.
Wolfmoon Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Kan jeg få henge her og håpe på tips jeg også? Har en smoothiemaskin som rett og slett står gjemt i et skap og har gjort der mer eller mindre siden jeg fikk den
Anglofil Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Jeg har i bær, et par spiseskjeer yoghurt og sukkerfri saft, samt litt Natreen. Mvh Yvonne
Gjest Corex Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Jeg har i bær, et par spiseskjeer yoghurt og sukkerfri saft, samt litt Natreen. Mvh Yvonne Bruker du vanlig nøytral yoghurt da?
Gjest Vinglepetra Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Jeg trenger også flere oppskrifter. Er litt lei av mine. Jeg har to som jeg er ganske fornøyd med. 1. Avokado, blåbær, vanilje yoghurt, litt skummet melk og 2 ss havrekli. 2. Banan, skogsbær, vanilje yoghurt, litt skummet melk og noen mandler.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Banan, evt avocado, frosne blåbær, eplejuice. Banan, mango, eplejuice. Mango, avocado, eplejuice. Evt frisk spinat i tillegg. I tillegg av og til rismelk, kulturmelk eller yoghurt naturell, men bruker ikke så mye melkeprodukter. Også kan det være godt med litt urter i, persille, basilikum eller koriander kan være verdt å prøve. Faktisk. Anonym poster: 6d60bf9acc92c96c3f62233c362524d7
Månestråle** Skrevet 18. januar 2013 #7 Skrevet 18. januar 2013 (endret) En jeg lager ofte og som er veldig god inneholder: banan, yoghurt naturell, linfrø, blåbær/bjørnebær/jordbær, noen valnøtter og fersk spinat eller litt brokkoli. Ellers er det veldig godt å lage smoothie av ananas og frosne jordbær, men fruktbaserte smoothier blir litt for søte i smaken til at jeg drikker de ofte. Ellers er banan, yoghurt naturell og jorbær godt. Endret 22. januar 2013 av Månestråle**
Anglofil Skrevet 19. januar 2013 #9 Skrevet 19. januar 2013 (endret) Bruker du vanlig nøytral yoghurt da? Bruker enten nøytral yoghurt eller yoghurt med vaniljesmak. Kjenner uansett ingenting til yoghurten, det mer for å få konsistensen jeg liker. Bruker man frosne bær så trenger jeg heller ikke å bruke isbiter, da blir det en mellomting mellom slush og smoothie. Mvh Yvonne Endret 19. januar 2013 av Yvonne
Musken Skrevet 19. januar 2013 #10 Skrevet 19. januar 2013 Er veldig glad i bringebærsmoothie, så pleier å lage denne: 1 kopp bringebær 0,5 kopp blåbær 0,5 kopp bjørnebær 2 ss skogsbæryoghurt fra tine (evt. nøytral) appelsinjuice (i blant bruker jeg også litt melk) til smoothien er passe tykk (ca 0,5 kopp) Dette blir nok til ca 2 glass (Ps. det er også godt å bytte ut bærene med jordbær og banan. Har fått det for meg at den er mindre sunn, søtere og at den innehlodler færre antioksidanter osv, men den er veldig god!)
Anehan Skrevet 21. januar 2013 #11 Skrevet 21. januar 2013 (endret) 4 dl frosne blåbær 1 skogsbær yoghurt En skvett god eplejuice Blir aldri lei Skriveleif Endret 21. januar 2013 av Anehan
sirups Skrevet 21. januar 2013 #12 Skrevet 21. januar 2013 Jeg bruer soyamelk, av og til med vaniljesmak når jeg lager smoothie. Her går det mest i følgende varianter, alt av frukt og bær jeg bruker er frossent: kirsebær blåbær + jordbær rips + honningmelon mango + fersken banan + 1-2 ss peanøttsmør
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå