Gå til innhold

Brystforstørrelse - din erfaring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 23 og har innsett at brystene mine ikke kommer til å vokse mer, og jeg klarer ikke fylle en 70A-cup engang.

Så jeg har lyst til å ta silikon, men er så usikker på hvordan det er.

Har noen av dere opplevd komplikasjoner? Må silikonen byttes ut? Ser eller føles det rart?

Så er det jo spørsmålet om økonomi, må man betale de 30 000 med en gang, eller er det mulig å få det på avbetaling? Hvis nei, tenker jeg å ta opp et forbrukslån for å finansiere det, flere som har gjort det?

Takk for svar :)

Anonym poster: 430ef2ce982bcb97fe4e2f41dd7ecece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler virkelig ikke silikon. Det både ser og føles fake ut. Du risikerer å få større komplekser hvis du angrer. Hvis du ikke har barn, bør du ihvertfall vente; for puppene blir stort sett " ødelagt" etter svangerskap. Så er det de komplikasjonene som kirurgene så vidt gidder å nevne på konsultasjonen: kapseldannelse ( harde bryst ) og ufølsomme brystvorter.

Jeg vet hva jeg snakker om da jeg uheldigvis har silikon selv :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler virkelig ikke silikon. Det både ser og føles fake ut. Du risikerer å få større komplekser hvis du angrer. Hvis du ikke har barn, bør du ihvertfall vente; for puppene blir stort sett " ødelagt" etter svangerskap. Så er det de komplikasjonene som kirurgene så vidt gidder å nevne på konsultasjonen: kapseldannelse ( harde bryst ) og ufølsomme brystvorter.

Jeg vet hva jeg snakker om da jeg uheldigvis har silikon selv :-(

Når tok du silikon?

Endret av Marsupilami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eneste erfaring er at jeg, som har naturlig store pupper, ikke skjønner hvorfor noen vil betale så mye for store pupper. Det er ingen fordeler med store pupper, egentlig. Vanskelig å finne passende BH-er, vanskelig å finne topper og kjoler som passer over bysten. De er i veien når man løper. Man kan ende opp med ryggplager (ikke jeg, heldigvis).

Jeg syns at små pupper er like pent som store. Nå vet jeg ikke hvor store du har tenkt da, men...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eneste erfaring er at jeg, som har naturlig store pupper, ikke skjønner hvorfor noen vil betale så mye for store pupper. Det er ingen fordeler med store pupper, egentlig. Vanskelig å finne passende BH-er, vanskelig å finne topper og kjoler som passer over bysten. De er i veien når man løper. Man kan ende opp med ryggplager (ikke jeg, heldigvis).

Jeg syns at små pupper er like pent som store. Nå vet jeg ikke hvor store du har tenkt da, men...

Jeg hadde vært kjempefornøyd med en B eller C cup, for nå har jeg ikke A engang..

Anonym poster: 430ef2ce982bcb97fe4e2f41dd7ecece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært kjempefornøyd med en B eller C cup, for nå har jeg ikke A engang..

Anonym poster: 430ef2ce982bcb97fe4e2f41dd7ecece

Samme her.

Anonym poster: b0b07fdb215d895feb1b0ac653b86051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min eneste erfaring er at jeg, som har naturlig store pupper, ikke skjønner hvorfor noen vil betale så mye for store pupper. Det er ingen fordeler med store pupper, egentlig. Vanskelig å finne passende BH-er, vanskelig å finne topper og kjoler som passer over bysten. De er i veien når man løper. Man kan ende opp med ryggplager (ikke jeg, heldigvis).

Jeg syns at små pupper er like pent som store. Nå vet jeg ikke hvor store du har tenkt da, men...

Nå snakker sikkert ikke ts om å ta så mye silikon at hun får ryggplager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært kjempefornøyd med en B eller C cup, for nå har jeg ikke A engang..

Anonym poster: 430ef2ce982bcb97fe4e2f41dd7ecece

Men det er ikke så mye da. Det er jo egentlig helt perfekt :)

Nå snakker sikkert ikke ts om å ta så mye silikon at hun får ryggplager ;)

Derfor jeg skrev at jeg ikke vet hvor store hun hadde tenkt å ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har silikon, tok da jeg var 21 år og er i dag 24 år. Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner eller angret på valget jeg tok. Jeg var nesten helt flat, og hadde store komplekser for det. Jeg har nå en c-cup, som passer mye bedre med proporsjonene mine, og jeg er veldig fornøyd med hvordan de ser og føles. Merker likevel at pupper spiller en mindre rolle ettersom jeg blir eldre. Ikke sikker på om jeg hadde gjort det samme om jeg hadde tatt valget igjen i dag. Årsaken er rett og slett at jeg ikke liker tanken på at jeg har "unaturlige legemer" i kroppen min. Tenker på det hver gang jeg f.eks trener benkpress :P

Jeg hadde spart 30.000 kr selv, men jeg tok på en svært dyr klinikk så operasjonen kom på tilsammen 38.000 ca. De resterende 8000 tok jeg opp forbrukslån på, men det ble fort nedbetalt.

Anonym poster: 80532020d13b35a8423a62f5f64454fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...