Gå til innhold

Fengsel, anyone?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må mest sannsynlig sone min straff, innenfor en veg av mur og evt flere andre vegger. Må innrømme at jeg ikke akkurat gleder meg. Og jeg er heller ikke en kriminell person. Bare småtteri. Jeg viser meg som Anonym, men er medl her på K.G

Anonym poster: 6e01a5d0123a8badaf84f2707f73cf32

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du er anonym.. kan du ikke fortelle hva du har gjort? :popcorn:

Anonym poster: 73cd6452f43d8a0b740104eaa6cb9b3b

• Liker 4
Skrevet

Siden du er anonym.. kan du ikke fortelle hva du har gjort? :popcorn:

Anonym poster: 73cd6452f43d8a0b740104eaa6cb9b3b

Nyskjerrig??!!!!

vold mot politi, men hallo, jeg er så vidt 160 og + - 45kg, hva skade kan jeg gjøre??!!! var jævlig dritings for å si det "mildt"

Anonym poster: 392993fa6f6040c07cd5651b2190996a

Skrevet

Nyskjerrig??!!!!

vold mot politi, men hallo, jeg er så vidt 160 og + - 45kg, hva skade kan jeg gjøre??!!! var jævlig dritings for å si det "mildt"

Også får du fengsel??? Da er ikke det første dom?

• Liker 3
Skrevet

Også får du fengsel??? Da er ikke det første dom?

Faktisk, har aldri hatt noe på rullebladet før. Ikke en bor en gang

Gjest fjellhamster
Skrevet

Hva var begrunnelsen for at du fikk ubetinget fengsel da?

Fengsel kan sikkert være ålreit det, så lenge du havner på en hyggelig avdeling. Du får jo mat på bordet, masse fritid, ubegrenset med trening og kanskje også tipptopp enecelle med flatskjerm.

Politivold er vel neppe det mest "forhatte" innenfor murene, du kan være glad du ikke er ex-ordfører Øygard f.eks. ;)

• Liker 8
Skrevet

Vold mot politi er ikke "småtteri". At du var dritings er ingen unnskyldning. Du er faktisk kriminell, og må sone din straff.

Anonym poster: 85c1e5a44c0893317e68d0b3f6a024af

• Liker 6
Skrevet

Vold gir fengselsstraff = du må gjøre opp for det du har gjort! Uansett hvor dritings du har vært, eller hvor liten du mener du er...

Bare oppfordrer deg til å ikke gjøre noe like idiotisk igjen!

Skrevet

Faktisk, har aldri hatt noe på rullebladet før. Ikke en bor en gang

En sånn ting skal ikke gi fengsel... Første gangen skal det faktisk litt til å få ubetinga dom! Hadde du en tilståelsesdom ell nekta du? Uansett er du ell evnt. advokat dårlig til å prate for deg og har blitt lurt =P

Skulle i verste fall vært samfunnsstraff og betinga...

Skrevet

Dette høres ikke ut som noe du blir sittende inne lenge for.

Det blir sikkert ikke så ille, selv om du ikke har så mye frihet. MEN det er vell greia med straffen :P

Lykke til! :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Nå er jeg ærlig og kan si at jeg mest sannsynligvis får fotlenke

Skrevet

Aldri vært låst bak murene, men jeg vet hvordan det er der inne.

Nå er jeg ærlig og kan si at jeg mest sannsynligvis får fotlenke

Hvorfor det?

Skrevet

hvorfor jeg er ærlig eller hvorfor jeg mest sannsynligvis får fot lenke?

det er fordi jeg fikk tilbud om det og fordi jeg er dønn ærlig. har hvert 'AB om det frem til no

Gjest Murica
Skrevet

Størrelsen din og vekten din har ingenting å si. Du utøvde vold mot politiet.

Du får stå for det du har gjort og ta straffen.

Skrevet

selvfølgelig må jeg det, jeg har aldri sagt noe imot det jeg gjorde. tilstod med en gang når jeg var på avhør.

Gjest Murica
Skrevet

selvfølgelig må jeg det, jeg har aldri sagt noe imot det jeg gjorde. tilstod med en gang når jeg var på avhør.

Hvorfor unnskylder du høyden og vekten din som om det skulle ha noe med saken å gjøre?

Skrevet

Hvorfor unnskylder du høyden og vekten din som om det skulle ha noe med saken å gjøre?

det var egentlig fordi en kompis av meg, samme natten bare fikk bor ot han er myyyye støøre en meg ble til og meg peppret, han fikk bare en liten bot, men gjorde det verre en meg. Men jeg bryr meg ikke om det no lenger. Jeg står for det jeg har gjort, og har gjort mer i etter tid

AnonymBruker
Skrevet

Må vi omgås kriminelle her inne også, nå? Nivået synker stadig...

Anonym poster: b76024ea95d6aa09511f5b2870d1a8cc

• Liker 2
Skrevet

det var egentlig fordi en kompis av meg, samme natten bare fikk bor ot han er myyyye støøre en meg ble til og meg peppret, han fikk bare en liten bot, men gjorde det verre en meg.

Da var ikke bevisene like solide og/eller så har han ikke noe på rullebladet fra før av.

Gjest Badabing
Skrevet

Synes det er tragisk at vold anses som "småtteri". Ja, man utdanner seg til politi og vet at man kan være utsatt for voldsutøvelse, men det er ikke noe man skal forvente bare fordi man er på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...