AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Jeg kommer fra et EU - land og bor i Norge i over 10 år. Bestemmte meg at det er på tide å søke om statsborgerskap , da jeg vet jeg kommer aldri å forlate Norge, jeg trives utrolig godt her. Men i søknaden må man spesifisere hvor man har reist (til utlandet ) hvor lenge i de årene man bodde i Norge. Jeg reiste i de siste 6 årene hvert år men bare på 2-3 ukers ferie til syden og dette medført aldri noe stempel i passet mitt. Men i søknaden må man være så presis som fra dato ( dd.mm.åå. ) . Hvem klarer å huske på slikt ? Er det noen som vet eller har erfaring ? Kan man bare la være å skrive noe der ? Kan umulig tro at sommerferier har noe av betydning i søknadsprosessen. Anonym poster: f17e61e26ad7dc19ea7ae4cb1fc08485
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Skriv en kort forklaring med det du sier her. Det er lengre opphold som har betydning, og eventuelt opphold i lang som man har flyktet fra. Det vil ikke ha noe å si for søknaden din, så lenge du er ærlig. Anonym poster: cdc2d9872f816f7b31a7957da0cc3fa7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå