Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for svar dere :)

Er nok fornuftig å vente ja, siden jeg ikke vet hvor lenge jeg skal bo der. Er jo mulig å kjøpe for så å leie ut etter noen år, men virker mest fornuftig å spare opp mer og heller kjøpe en bolig jeg har virkelig lyst på. Ikke bare den første jeg finner.

Men virker som "alle" unge kjøper eller planlegger å kjøpe for tiden og hører stadig at man bør det.

Ts.

Anonym poster: 478cfdb87608ccd2ec8ef390bc7c3797

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke noe rart. I Norge er det et "overordnet mål" om at alle skal eie sin egen bolig. De fleste, 85% er det visst, eier her. Det er ikke sånn i andre land. Der er det vanligste å leie, uansett alder og inntekt. Men nå har det blitt like dyrt å leie som å eie i Norge, og man "får ikke noe igjen" når man leier. De som ikke eier, føler seg derfor mer og mer som annenrangs borgere....

De fleste som ikke "driter penger", må faktisk ta til takke med noe annet enn drømmeboligen, selv når de kjøper. Men det er viktig å finne noe man kan trives med for de pengene man er villig/i stand til å betale for å bo - uansett om man eier eller leier. Men... hvor langt ned i standard kan man gå mens man sparer opp til å kjøpe?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...