Gå til innhold

Modalu-veskene: dårlig kvalitet?

Anbefalte innlegg

Gjest Glorificus
Skrevet

Er det noen av dere som har Modalu Pippa-vesken? Isåfall, hvordan opplever dere kvaliteten på skinnet? Min ble slitt og falmet bare etter noen få måneder, særlig nederst ved "føttene". Kundeservice der er jo vennligheten selv, og tilbød seg umiddelbart å sende meg en ny veske da jeg sendte en henvendelse om dette, men jeg blir jo litt skeptisk når den faktisk ser så slitt ut etter så kort tids bruk.

Noen andre som har erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en i brunt skinn uten mønster fra 2010. Den er kjempefin fremdeles uten noe falming. Kanskje du har vær uheldig eller så kvaliteten blitt dårligere etter at de ble masseprodusert.

Skrevet

Jeg har en lysebrun en. Det eneste jeg merker, er at læret opplevelse litt tørt innimellom, så jeg smører vesken med lærbalsam (og da ser den bare tusen ganger bedre ut) Mamma har samme i sort croc, og den er veldig slitt nederst. (men nå tar ikke hun like godt vare på veskene sine som jeg gjør :fnise: )

Jeg har hatt min i 1 år. (har også en liten en i sort, den er like fin, men den er ikke brukt like mye)

Hvilken farge og kvalitet har du?

Skrevet

Er det noen av dere som har Modalu Pippa-vesken? Isåfall, hvordan opplever dere kvaliteten på skinnet? Min ble slitt og falmet bare etter noen få måneder, særlig nederst ved "føttene". Kundeservice der er jo vennligheten selv, og tilbød seg umiddelbart å sende meg en ny veske da jeg sendte en henvendelse om dette, men jeg blir jo litt skeptisk når den faktisk ser så slitt ut etter så kort tids bruk.

Noen andre som har erfaringer med dette?

Hvordan bruker du vesken? Hvor ofte? Setter du den fra deg på gulvet, på bussen, på kafe, på offentlige toaletter, i dørken på bilen? Har du impregnert den eller smurt den med lærbalsam?

Skinn er langt fra uslitelig, det er et delikat naturmateriale som trenger vedlikehold.

Anonym poster: eb8034634246a9b32292404d463c9c29

Skrevet

Jeg har en lysebrun en. Det eneste jeg merker, er at læret opplevelse litt tørt innimellom, så jeg smører vesken med lærbalsam (og da ser den bare tusen ganger bedre ut) Mamma har samme i sort croc, og den er veldig slitt nederst. (men nå tar ikke hun like godt vare på veskene sine som jeg gjør :fnise: )

Jeg har hatt min i 1 år. (har også en liten en i sort, den er like fin, men den er ikke brukt like mye)

Hvilken farge og kvalitet har du?

Hvilken lærbalsam bruker du og hvor har du kjøpt den?

Anonym poster: 8e231494eddbb0b3d472e1701622f736

Skrevet

Jeg bruker Effekt lærbalsam. Kjøpte den på Eurosko. Veldig fornøyd med den, læret holder seg fint og har ikke blitt mørkere (noe jeg ikke ønsket heller)

Ser sånn ut: 24158huge.jpg

Skrevet

Jeg bruker Effekt lærbalsam. Kjøpte den på Eurosko. Veldig fornøyd med den, læret holder seg fint og har ikke blitt mørkere (noe jeg ikke ønsket heller)

Ser sånn ut: 24158huge.jpg

denne er fin ja, bruker slik selv til mine vesker!

Anonym poster: dedd1842befc2b723e0da456ec9913f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...