Gå til innhold

Jeg var på trening idag

Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Nei, syns det var litt morsomt at man ikke tok poenget med et så velkjent referanse. :P Men ok, nok OT fra meg. D`heart out.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger seriøst hjelp om du faktisk skriver dette i fullt alvor, men noe sier meg at du ikke vil ha hjelp. Du vil bare drukne deg selv i din egen selvmedlidenhet og synes synd på deg selv og din miserable eksistens.

En nydelig pen jente jeg hadde en liten flørt med for flere måneder tilbake har nettop fått seg ny kjæreste og når jeg så han, så tenkte jeg på den andre tråden du startet.

Vet du hvorfor? Fordi den nye kjæresten hennes virkelig ikke ser ut i dagslys. Faktisk så var jeg nesten litt overrasket selv når jeg så det og dette er en jente som virkelig har valgmuligheter. Kanskje han har en monsterpenis eller en fantastisk personlighet, hva vet jeg. Han har i hvert fall ikke en godt trent kropp eller et pent ansikt.

Så det var den teorien din.

Om du har overflødig fett i ansikt og på kropp, hvorfor fjerner du det ikke ved hjelp av trening og kosthold?

Om du har tynt hår, hvorfor barberer du ikke hodet? Enten maskinkort eller med høvel?

Om du folk faktisk blir "creeped out" av deg, så er det fordi du har en creepy vibe og nervøs energi, ikke på grunn av utseendet ditt. Og når jeg leser hva du skriver, så kan jeg godt forstå om du virker litt creepy.

Av en eller annen grunn så var en av jentene i resepsjonen litt cunty og overlegen mot meg når jeg første begynte på CA, men jeg fortsatte å smile og hilse hver gang og nå lyser hun opp som et juletre hver gang jeg kommer.

Av og til trenger de litt tid på å mykne opp.

:)

Jeg har en jobb som gjør at alle 800 her på huset vet hvem jeg er, og de aller fleste hilser og smiler når de ser meg. Men noen gjør ikke det. Da har jeg begynt å se på dem, og si hei høyt og smile. Dette funker hver gang. Etter et par ganger smiler de og hilser tilbake :) Veldig mange er usikre og krever faktisk en slags bekreftelse om at man vil ha kontakt :)

Man kan bare se det ved å smile til ukjente, de fleste smiler tilbake og synes det er hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ankom treningssenteret ved friskt mot, nyttårsforsettet skulle holdes, julefettet skulle vekk. Jeg gikk forbi skranken og smilte høflig til den unge hotte dama som stod der, hun så bare rart på meg. "Jaja, hun har sikkert bare en dårlig dag" tenkte jeg mens gikk inn i garderoben. Da jeg entret lokale så jeg mange folk, deriblant en del svette og spreke kvinner. De la ikke merke til meg i det hele tatt. Jeg gikk uansett for oppvarming først, den eneste ledige tredemøllen var ved siden av en annen mølle som ble brukt av ei ung og nydelig jente som småjogga mens hun nistirret ned i smartphonen sin.

Da jeg gikk på mølla, endret den unge jenta kroppsspråket totalt, hun gikk i en slags forsvarsposisjon mens hun tittet bort på meg med små glimt av forskrekkelse og avsky i øynene. Deretter latet hun som hun var ferdig og nærmest løp vekk.

Da gikk det endelig opp for meg hvem jeg er og hvor jeg var.

En mann alene = Ensom taper

Mann over 25 = Gammel og ekkel

Mann med mage og overflødig fett i ansiktet = Pedogris, lat, taper

Det største hintet var dog når jeg så meg selv i speilet, jeg hadde glemt å gre håret fremover for å skjule vikene! Som om ikke det var ille nok gjorde de sterke lysene der veldig tydelig hva slags genetisk avvik jeg er født med.

Mann 2-3 på Norwood skalaen = Monster, misfoster, zombie

Jeg summet meg frem til at jeg likevel skal fullføre økten, jeg må prøve å gjenerobre den verdifulle 6ern på utseendeskalaen ved å forbrenne fett samt bygge litt muskler.

Da jeg så gikk bort til ett av apparatene ble den ene jenta som brukte det insta-creeped out av at jeg stod og ventet ved siden av, sånn at det ble ledig med en gang.

Da jeg satte meg ned for å ta øvelsene la jeg merke til at en av de unge mannlige instruktørene kom inn i lokalet, han var ung og kjekk. Minst en 8er på utseendeskalaen, en halvgud med andre ord. Han hadde tykt hår med fancy hipstersveis og smilte selvsikkert med sitt markerte ansikt - en kunne merke at all den kvinnelig energien i rommet ble sugd mot han med en gang han ankom. Alle jentene glante mot han med sultne blikk, noen smilte og fniste mens andre måpte, nærmest siklende.

De eneste som bemerket seg min eksistens (bortsett fra de som var creeped out) var en overvektig dame som smilte forsiktig, samt en helskallet mann som ga meg et sørgelig bekreftende nikk (menn med hårtap sender hverandre slike)

som vedkjente situasjonen. Jeg bemerket at ingen kvinner var innen 10 meters radius av denne skallede mannen = levende død\spedalsk i dagens samfunn.

På dette tidspunkt hadde jeg fått nok og bestemte for å dra, idet jeg var på vei gikk en jente foran meg med en heller veldreid rumpe i trang treningsbukse, jeg stirret ikke, en kunne ikke unngå og se det.

Som et slags ur-instinktiv forsvarmekanisme så dro hun genseren ned over rumpa, hun hadde ikke sett meg engang, hun FØLTE at det var en middels man som kunne henne = Creep. Jenter viser seg ikke frem for stygge til middels menn, det er forbeholdt 8-10 gutter å stirre perverst = Spennende og utfordrende menn.

Konklusjon:

Under 8 menn bør ta treningsøktene hjemme istedet for å være til sjenanse for mennesker (kvinner og kjekke menn)

Du må lære deg og tenke fuck de små ungene, kjenner meg igjen og måtte le godt. Ingenting er som når man svetter som gris, tar seg en pause og ser ut i rommet. Det er ALTID ei som tar sånn squat/rompe/yoga øvelse fremfor meg, glaner heller ikke når jeg har en puls på 190. MEN gjett om jentungen på 19 år ved siden av meg tror det og dømmer meg til helvete. Fikk de berømte "din gamle gris" blikkene å null forståelse på at 23 km er fort og løpe på. jeg er 34. Jeg gir bæng nå og ser sikkert ut som en liten mus på mølla og Pondus når jeg står og slenger med kettlebells. :-)

Så gå tilbake med en gi F innstilling til disse PT hipstersveis guttene og prinsessene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, syns det var litt morsomt at man ikke tok poenget med et så velkjent referanse. :P Men ok, nok OT fra meg. D`heart out.

Kan ha noe med nicket ditt og gjøre ;-) Endret av RavN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gærninger på stereoider med liten penis er det som tiltrekker kvinner flest... Kjemperåd, AB!!

Den mannen som er kjent for å ha oppnådd mest her på kloden har vel holdt på med steroider i over 50år nå on\off...enda still going for ny Terminator osv - tror gærninger er gærninger enten de går på steroider eller ei ;)

Anonymous poster hash: 0afc7...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jobb som gjør at alle 800 her på huset vet hvem jeg er, og de aller fleste hilser og smiler når de ser meg. Men noen gjør ikke det. Da har jeg begynt å se på dem, og si hei høyt og smile. Dette funker hver gang. Etter et par ganger smiler de og hilser tilbake :) Veldig mange er usikre og krever faktisk en slags bekreftelse om at man vil ha kontakt :)

Man kan bare se det ved å smile til ukjente, de fleste smiler tilbake og synes det er hyggelig :)

Hvilket hus?

Kan ha noe med nicket ditt og gjøre ;-)

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er de pillene til?

Det er et metafor for om du vil leve videre i fantasiverden eller våkne opp og innse realitetene.

Tar du den blå pillen, vil du leve videre akkurat som nå.

Tar du den rød pillen, vil du få vite sannheten om kvinner og alt som hører til. Vi som har tatt den rød pillen kan bekrefte at sannheten er mer grusom enn du kan forestille deg...

Du har tydeligvis valgt den blå pillen. Men husk at jo lenger du venter med å ta den rød pillen, jo mer brutal blir oppvåkningen.

Anonymous poster hash: 110e1...9d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på en annen måte, siden jeg er jomfru har jeg tatt den blå pillen?

Jeg vil helst velge den som gjør at jeg våkner opp i den virkelige verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har begynt å trene er en bra ting. Fortsett med det. Ikke tenk så veldig mye på hva de andre tenker om deg, mest sannsynlig så tenker de ikke det som du tror. Det er veldig vanskelig, jeg vet selv hvordan det er å være selvkritisk.

Men uansett. Har du lyst til å trene, så gjør du det. Uavhengig av hva de andre tenker, så har du betalt for trening, og har da like stor rett til å være der som de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva ab tenkte som åpna opp en nesten 2 år gammel tråd? Jegern er jo sikkert kjempe slank nå, nå er det incest og incel som han bryr seg om :P

Anonymous poster hash: eaf9a...6b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva ab tenkte som åpna opp en nesten 2 år gammel tråd? Jegern er jo sikkert kjempe slank nå, nå er det incest og incel som han bryr seg om :P

Det ble linket til fra Incel-tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble linket til fra Incel-tråden.

E vet, ble linka derfra selv men hadde ikke tenkt å poste i tråden visst ingen andre hadde nylig gjort det

Det er hemmelig :) Jobben min.

Jeg trodde du mente kvinneguiden når du sa huset :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E vet, ble linka derfra selv men hadde ikke tenkt å poste i tråden visst ingen andre hadde nylig gjort det

Jeg trodde du mente kvinneguiden når du sa huset :fnise:

Jeg ser det kom litt feil ut, burde spesifisert litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen. Jeg trodde tråden var skrevet nå nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest fallerifallera

Jeg blokker ut alle andre mennesker når jeg trener(tar av meg linsene/brillene så jeg ikke ser dem ordentlig heller. Er nærsynt). Jeg er der for å trene, og det er det. Legger ikke merke til om folk stirrer eller ikke, og jeg gidder ikke drive å titte rundt meg for å sjekke. Kanskje mange av disse gjorde det samme? At de "ignorerte" deg, fordi de var opptatt med å trene? Eller kanskje du utstrålte noe som folk fant sjenerende? Hadde noen stått og ventet på maskinen jeg trente på, hadde jeg nok gått derfra selv. Syntes det er ganske ubehagelig. Liker ikke å bli sett på når jeg trener, eller ha fremmede tett innpå. Og det at folk sikla så ekstremt etter de attraktive instruktørene syntes jeg at hørte litt pussig ut. De som jobber på treningssenteret her er også svært attraktive, og folk titter kanskje i max 3 sekunder, men det er det(jada, får med meg dette selv om jeg fokuserer mest på mitt. Blir ikke helt sanseløs av den grunn).

Tror heller du innbiller deg mye av dette, eller overdriver en del.

Endret av fallerifallera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen. Jeg trodde tråden var skrevet nå nettopp.

Den ble startet 17 januar 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Ts høres skikkelig ekkel ut, og nei ikke pga hvordan han beskriver seg selv utseendemessig. Jeg hadde også trekt meg unna.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk morsomt skrevet. Og er nok ganske sant ja! :D Samfunnet er blitt en narsissistisk vits!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...