Gå til innhold

Jeg var på trening idag

Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Gjest Snoken-

Du må slutte å være så jævlig selvkritisk, den overanalysering din er ren bull. Det eneste jeg kan forstå at noen reagere på, er om du står å venter på et apparat som de holder på med, uten å si et ord. Fordi de fleste ville ha spurt om de var straks ferdig, sier de nei. Ville de fleste ha gått får finne på noe annet å gjøre, som å ta en annen øvelse imellomtiden.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner blir rare på treningssenter fordi de tror at hvis de er unge og tiltrekkende, og en utrent og utiltrekkende mann trener ved siden dem, at det automatisk betyr at han prøver å få hennes oppmerksomhet. Hvis jeg var deg, ikke bry deg hvis sånt skjer igjen. Du gjorde jo ingenting galt :)

Det er ingen ting galt med deg, men du må skjønne at det kan bli fort ukomfortabelt om du står og venter på at en maskin o.l. skal bli ledig. Hvis du ser at noen bruker den, gjør noe annet i mens. ;)

Btw. jeg er selv en kvinne.

Anonym poster: 0f0778147cefd524c9914734a412db42

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lukta ikke vondt da, TS?

Jeg er garantert styggere og feitere enn deg, TS, og dette skjer ikke. Jeg er til og med av typen som ikke klarer å la være å stirre på fine romper, og det går fortsatt overraskende bra! Det finnes sikkert enkelte personer som oppfører seg på den måten du mener de gjør, men ikke alle. Jeg foreslår at du fokuserer på å trene når du er på treningsstudio. Om så skulle være at folk faktisk flytter seg fra treningsapparater fordi du venter på tur, så får du heller være glad for at du kan bli ferdig fortere. Det hadde jeg blitt!

(Btw, det finnes faktisk folk som hater at andre kommer for nær dem eller står og venter på dem. Jeg misliker dette sterkt selv. Og det er uavhengig av kjønn og utseende. Det handler om lav selvsikkerhet mer enn noe annet.)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er nok er smule paranoid, er selv overvektig, mye, har ølmage... 20 år om det er jenter som ser stygt på deg for hvordan du er, er det deres problem.

Mine erfaringer er at det ikke er noe stress... er det masse deilige jenter i treningslokalet så ser jeg bare det på som et pluss... får meg til å løpe litt raskere/lenger/fortere. Det viktigste jeg passer på er å ha på litt parfyme så det ikke lukter så jævlig når man har løpt en stund...det ville nok fått jentene til å se creepy/nasty på deg. vet hvor ille det kan lukte fra folk

Anonym poster: 159a658447e2f1345bde9856eefd89be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Jeg ankom treningssenteret ved friskt mot, nyttårsforsettet skulle holdes, julefettet skulle vekk. Jeg gikk forbi skranken og smilte høflig til den unge hotte dama som stod der, hun så bare rart på meg. "Jaja, hun har sikkert bare en dårlig dag" tenkte jeg mens gikk inn i garderoben. Da jeg entret lokale så jeg mange folk, deriblant en del svette og spreke kvinner. De la ikke merke til meg i det hele tatt. Jeg gikk uansett for oppvarming først, den eneste ledige tredemøllen var ved siden av en annen mølle som ble brukt av ei ung og nydelig jente som småjogga mens hun nistirret ned i smartphonen sin.

Da jeg gikk på mølla, endret den unge jenta kroppsspråket totalt, hun gikk i en slags forsvarsposisjon mens hun tittet bort på meg med små glimt av forskrekkelse og avsky i øynene. Deretter latet hun som hun var ferdig og nærmest løp vekk.

Da gikk det endelig opp for meg hvem jeg er og hvor jeg var.

En mann alene = Ensom taper

Mann over 25 = Gammel og ekkel

Mann med mage og overflødig fett i ansiktet = Pedogris, lat, taper

Det største hintet var dog når jeg så meg selv i speilet, jeg hadde glemt å gre håret fremover for å skjule vikene! Som om ikke det var ille nok gjorde de sterke lysene der veldig tydelig hva slags genetisk avvik jeg er født med.

Mann 2-3 på Norwood skalaen = Monster, misfoster, zombie

Jeg summet meg frem til at jeg likevel skal fullføre økten, jeg må prøve å gjenerobre den verdifulle 6ern på utseendeskalaen ved å forbrenne fett samt bygge litt muskler.

Da jeg så gikk bort til ett av apparatene ble den ene jenta som brukte det insta-creeped out av at jeg stod og ventet ved siden av, sånn at det ble ledig med en gang.

Da jeg satte meg ned for å ta øvelsene la jeg merke til at en av de unge mannlige instruktørene kom inn i lokalet, han var ung og kjekk. Minst en 8er på utseendeskalaen, en halvgud med andre ord. Han hadde tykt hår med fancy hipstersveis og smilte selvsikkert med sitt markerte ansikt - en kunne merke at all den kvinnelig energien i rommet ble sugd mot han med en gang han ankom. Alle jentene glante mot han med sultne blikk, noen smilte og fniste mens andre måpte, nærmest siklende.

De eneste som bemerket seg min eksistens (bortsett fra de som var creeped out) var en overvektig dame som smilte forsiktig, samt en helskallet mann som ga meg et sørgelig bekreftende nikk (menn med hårtap sender hverandre slike)

som vedkjente situasjonen. Jeg bemerket at ingen kvinner var innen 10 meters radius av denne skallede mannen = levende død\spedalsk i dagens samfunn.

På dette tidspunkt hadde jeg fått nok og bestemte for å dra, idet jeg var på vei gikk en jente foran meg med en heller veldreid rumpe i trang treningsbukse, jeg stirret ikke, en kunne ikke unngå og se det.

Som et slags ur-instinktiv forsvarmekanisme så dro hun genseren ned over rumpa, hun hadde ikke sett meg engang, hun FØLTE at det var en middels man som kunne henne = Creep. Jenter viser seg ikke frem for stygge til middels menn, det er forbeholdt 8-10 gutter å stirre perverst = Spennende og utfordrende menn.

Konklusjon:

Under 8 menn bør ta treningsøktene hjemme istedet for å være til sjenanse for mennesker (kvinner og kjekke menn)

Det der var virkelig fornøyelig formulert. Kudos. Du kommer nok langt med personlighet, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! Hold deg unna puahate (kjenner deg igjen derifra btw), veldig giftig side å surfe.

Anonym poster: 6971fa7be8a630fbd6c9f8a5a7c043e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ankom treningssenteret ved friskt mot, nyttårsforsettet skulle holdes, julefettet skulle vekk. Jeg gikk forbi skranken og smilte høflig til den unge hotte dama som stod der, hun så bare rart på meg. "Jaja, hun har sikkert bare en dårlig dag" tenkte jeg mens gikk inn i garderoben. Da jeg entret lokale så jeg mange folk, deriblant en del svette og spreke kvinner. De la ikke merke til meg i det hele tatt. Jeg gikk uansett for oppvarming først, den eneste ledige tredemøllen var ved siden av en annen mølle som ble brukt av ei ung og nydelig jente som småjogga mens hun nistirret ned i smartphonen sin.

Da jeg gikk på mølla, endret den unge jenta kroppsspråket totalt, hun gikk i en slags forsvarsposisjon mens hun tittet bort på meg med små glimt av forskrekkelse og avsky i øynene. Deretter latet hun som hun var ferdig og nærmest løp vekk.

Det største hintet var dog når jeg så meg selv i speilet, jeg hadde glemt å gre håret fremover for å skjule vikene! Som om ikke det var ille nok gjorde de sterke lysene der veldig tydelig hva slags genetisk avvik jeg er født med.

Jeg summet meg frem til at jeg likevel skal fullføre økten, jeg må prøve å gjenerobre den verdifulle 6ern på utseendeskalaen ved å forbrenne fett samt bygge litt muskler.

Da jeg så gikk bort til ett av apparatene ble den ene jenta som brukte det insta-creeped out av at jeg stod og ventet ved siden av, sånn at det ble ledig med en gang.

Da jeg satte meg ned for å ta øvelsene la jeg merke til at en av de unge mannlige instruktørene kom inn i lokalet, han var ung og kjekk. Minst en 8er på utseendeskalaen, en halvgud med andre ord. Han hadde tykt hår med fancy hipstersveis og smilte selvsikkert med sitt markerte ansikt - en kunne merke at all den kvinnelig energien i rommet ble sugd mot han med en gang han ankom. Alle jentene glante mot han med sultne blikk, noen smilte og fniste mens andre måpte, nærmest siklende.

De eneste som bemerket seg min eksistens (bortsett fra de som var creeped out) var en overvektig dame som smilte forsiktig, samt en helskallet mann som ga meg et sørgelig bekreftende nikk (menn med hårtap sender hverandre slike)

som vedkjente situasjonen. Jeg bemerket at ingen kvinner var innen 10 meters radius av denne skallede mannen = levende død\spedalsk i dagens samfunn.

På dette tidspunkt hadde jeg fått nok og bestemte for å dra, idet jeg var på vei gikk en jente foran meg med en heller veldreid rumpe i trang treningsbukse, jeg stirret ikke, en kunne ikke unngå og se det.

Som et slags ur-instinktiv forsvarmekanisme så dro hun genseren ned over rumpa, hun hadde ikke sett meg engang, hun FØLTE at det var en middels man som kunne henne = Creep. Jenter viser seg ikke frem for stygge til middels menn, det er forbeholdt 8-10 gutter å stirre perverst = Spennende og utfordrende menn.

Konklusjon:

Under 8 menn bør ta treningsøktene hjemme istedet for å være til sjenanse for mennesker (kvinner og kjekke menn)

Du bør snakke med noen virker det som. Men jeg tenker du troller som du gjør på Puahate forumet.

Anonym poster: 16f5fbfa4abaa58978a8cd8690e22cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gikk du ikke bort til den overvektige frøkna og snakket med henne?

Anonym poster: 751bd8ac0c3f58d7fc076bc643aaf601

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

(Note: 'you' in this post does not refer to incels in general, or to any particular incel or set of incels here. I find it useful to phrase the post as if I am talking directly to someone, and believe that it strengthens the message. The message itself, however, is for anyone who finds it helpful. smile.gif)

Attitude.

Attitude is essential. Attitude will make you or it will break you.

Has a single one of the former incels here succeeded while holding on to a negative, defeatist, or 'realist' attitude? I dare you to show me one.

Do you have overwhelming, indisputable evidence that you are undateable, too ugly, too old, forever incel, or all of the above? If incel came down to 'surface' factors, I should be the one complaining. Consider my Tourette's; mental illness and hospitalization history; vast inexperience with flirting, physical contact, and even basic social skills; living in a group home situation; taking meds; having no job, driver's licence, or degree; all at 26 years of age.

Do I let these 'facts' discourage me? Do I complain about making involuntary faces and gestures at people, of never having kissed or even touched a woman, of being 'forever incel'? Hell no. I get off my ass and make progress. And this I have done; this post alone demonstrates vast improvements in my own mindset.

Incel is a self-sustaining condition: Incel feeds negative thinking and behaviors, which feeds incel, which feeds negativity, ad infinitum. Break the cycle. Change what you can change - your attitude - and one of the most significant factors contributing to your incel will be eliminated.

Challenge your own beliefs, even ones you may have held for a lifetime. Refuse to stubbornly cling to any beliefs or patterns of thinking that are not progressing you forward. A great reward will not come without great effort in changing your mindset. There is no such thing as a hopeless situation, but if you believe you are in one, you're significantly damaging your chances of success.

If you are convinced by your 'facts' and perhaps a long history of failure that you are doomed to be forever alone, think again. It is your attitudethat needs to be addressed first. Then you will begin to realize that you can beat this condition, and a new cycle will begin: a cycle of feeling optimistic, which will lead to improved behaviors, which will eventually lead to some small success you have not had before, which will make you happier, and so on until - you have beaten incel. I have experienced this cycle myself as I applied it to my illness, practically curing myself. I continue to utilize it for my incel, and am seeing the same results of slowly but steadily increasing success. There is nothing special about me; I learned this from others who had to beat it into me, in person, harder than anyone on this board has tried to beat something into someone. It applies to all aspects of life. While incel is a specific condition that requires specific actions be taken, if your attitude is not good, then your results will be bad regardless of all of your other skills.

Don't focus on your failures, or use them as 'evidence' or 'facts' against you - you are sabotaging yourself. You do not need external validation or to have had success, sex, or anything else to be optimistic. You just have to change. There is no way to simplify this course of action. Years ago while hospitalized for severe depression and OCD I realized I need to change immediately or I would die, in the mind and then the body. I am diagnosed with bipolar with a history of severe depressive episodes, am as incel as you are, and today am one of the happiest and most optimistic people I know. Whatever you are struggling with, your attitude will play a major role in overcoming it.

Perhaps you feel you are doing everything right, that you consistently take action and get nowhere, that you are unlikely to beat incel? If so, I can tell you that at least one thing needs addressing, and it's a big one: your attitude.

Maybe you are feeling hopeless, that there is little to no chance of overcoming this state of incel? I know just how you feel, more so than you realize. yes.gif It wasn't helping me, and it's doing you no favors either. Change your mindset! I know it's incredibly hard, especially if you think that your mindset is perfectly fine, realistic, and not a contributing factor towards your incel - but buddy, it is, and you can change it. Trust me; I am not yet a noncel, but I have a lot of firsthand experience, in my life and in others' lives, in how powerful a positive attitude can be regarding anydifficulty in life. Not to mention, with a positive attitude you will naturally be happier despite your incel, and so you won't be as desperate to resolve it, thus indirectly increasing your chances of beating it anyway.

Approach resolving incel from an angle you haven't considered, even if others here have been pushing it on you already. We are but words on your screen - you have to accept this as good advice and make the change.

Start today.

I will beat incel.

How about you?

http://incel.myonlineplace.org/forum/showthread.php?t=14828

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Konklusjon:

tumblr_loc68j2oC91qa7x10o1_500.jpg

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gikk du ikke bort til den overvektige frøkna og snakket med henne?

Anonym poster: 751bd8ac0c3f58d7fc076bc643aaf601

Hun ga bare et forsiktig blikk, hadde nok ikke hatt sjans uansett.

Overvektige kvinner > Menn med hårtap. Etter dagens sexbørs.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen ting galt med deg, men du må skjønne at det kan bli fort ukomfortabelt om du står og venter på at en maskin o.l. skal bli ledig. Hvis du ser at noen bruker den, gjør noe annet i mens. ;)

Btw. jeg er selv en kvinne.

Anonym poster: 0f0778147cefd524c9914734a412db42

Hadde jeg vært en 8+ mann hadde ingen jente noensinne blitt creeped out om jeg så stod og onanerte rett ved siden av appparatet - det hadde bare blitt tolket som "en spennende og vågal mann".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ankom treningssenteret ved friskt mot, nyttårsforsettet skulle holdes, julefettet skulle vekk. Jeg gikk forbi skranken og smilte høflig til den unge hotte dama som stod der, hun så bare rart på meg. "Jaja, hun har sikkert bare en dårlig dag" tenkte jeg mens gikk inn i garderoben.

Hun var vel rett og slett lite serviceinnstilt (for jeg regner med hun jobber der)

Da jeg entret lokale så jeg mange folk, deriblant en del svette og spreke kvinner. De la ikke merke til meg i det hele tatt. Jeg gikk uansett for oppvarming først, den eneste ledige tredemøllen var ved siden av en annen mølle som ble brukt av ei ung og nydelig jente som småjogga mens hun nistirret ned i smartphonen sin.

Hvorfor skal de legge merke til deg? De er på trening for å trene, ikke for å hilse på alle og enhver...

Hun var sikkert ferdig med å trene. Hvorfor overanalysere alt?

En mann alene = Ensom taper (De fleste trener alene)

Mann over 25 = Gammel og ekkel (Hva har det med saken å gjøre, du er der for å trene, ikke får å treffe damer.)

Mann med mage og overflødig fett i ansiktet = Pedogris, lat, taper (Du er tydeligvis ikke lat, hvis du trener. Det er mange overvektige på mitt treningssenter, har aldri lagt merke til at noen synes det er dumt.)

Mann 2-3 på Norwood skalaen = Monster, misfoster, zombie (Jeg ville jobbet med selvfølelsen min hvis jeg var deg, dette er dine ord og dine tanker, det kan ikke de på treningssenteret ta ansvar for.)

Da jeg så gikk bort til ett av apparatene ble den ene jenta som brukte det insta-creeped out av at jeg stod og ventet ved siden av, sånn at det ble ledig med en gang

Enten så var hun ferdig, eller så synes hun er det er litt slitsomt at noen står ved siden av apparatet når hun trener. Jeg bruker å vente litt på avstand...

Og så? Det er jo helt vanlig det, jeg får heller ikke masse oppmerksomhet av gutta på gymmen når det kommer en skikkelig heit dame inn. Sånn er det jo bare....

som vedkjente situasjonen. Jeg bemerket at ingen kvinner var innen 10 meters radius av denne skallede mannen = levende død\spedalsk i dagens samfunn

Hvorfor skulle de være i nærheten av ham? De var på trening...jises.

Herregud...nå går fantasien din over stokk og stein her...

Konklusjon:

Min konklusjon: Ta deg sammen. Dette foregår i ditt hode. Du kan ikke forvente at de hotteste damene snur seg etter deg framfor den hotteste mannen, og treningsenteret er et sted du først og fremst skal trene, ikke lodde stemningen blant damene.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært en 8+ mann hadde ingen jente noensinne blitt creeped out om jeg så stod og onanerte rett ved siden av appparatet - det hadde bare blitt tolket som "en spennende og vågal mann".

Det vet du at ikke er sant!

Håper du har det morro med trollingen din.

Anonym poster: 3f013fb7754cd8bdc6050309544fb3af

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah right! Bare fordi en mann er under kategorien kjekk så er det like creepy om han bare står og stirrer og har en generell creepy væremåte.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du at ikke er sant!

Håper du har det morro med trollingen din.

Anonym poster: 3f013fb7754cd8bdc6050309544fb3af

Hadde det akk vært så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeah right! Bare fordi en mann er under kategorien kjekk så er det like creepy om han bare står og stirrer og har en generell creepy væremåte.

En kjekk mann kan ikke fysisk være creepy.

Selv seriemordere, gjengledere og barnemishandlere som er kjekke får masse sex-tilbud mens lovlydige men stygge incels sliter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steikje, det er sjelden jeg leser et innlegg som inneholder så åpenbar selvforakt og overanalysering. Du trenger virkelig å jobbe med egen selvtillit og eget selvbilde. Og kanskje også komme ut av din rasjonaliserende selvmedlidenhet hvor du legger skylden på ditt dårlige selvbilde over på alle andre. Før du gjør det vil din egen overanalyserende hjerne føre til selvoppfyllende profetier og den onde sirkelen bare fortsetter.

Når skal bitre og selvmedlidende mennesker forstå at de faktisk har makten til å ta tilbake ansvaret for eget liv? Er hengemyren av offermentalitet virkelig så behagelig at man ikke ønsker å ta tilbake kontrollen over livet sitt?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Du tenker altfor mye på hva folk syntes om deg. Du føler deg også som et midtpunkt, som at alle ser på deg, snakker om deg, tenker på deg osv. Det virker som du går etter jentene på treningssenteret for å se hva de syntes om deg, og det er selvfølgelig ekkelt. Og hva så om det kom en halvgud inn? Du sier jo selv at du ikke hadde fått noen av jentene uansett, så hvorfor bry seg om han får all oppmerksomheten? Du er vell ikke der for å sjekke opp jenter og sjekke hva folk syntes om deg "med blikka sine"? Jeg merker jeg ser stygt på alle på senteret, men det er ikke med vilje. Det er kun fordi jeg er sliten, og kanskje litt ukomfortabel noen ganger. Og det med at hu som gikk foran deg dro toppen over rumpa, det gjør jeg og hver gang noen går bak meg! Samme om det er en kjekk eller mindre pen person, jeg liker bare ikke rompa mi. Og dessuten, om du er jente, så ser alle som går bak deg på rumpa di, enten det er kvinne eller mann som går bak.

Et tips: Slutt å ta deg selv så høytidlig, slutt å bry deg om hva andre syntes,..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...