Gå til innhold

Jeg var på trening idag

Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Bla bla bla.

Jeg som trodde at JEG var negativ. Men du tar kaka.

Incel detected :sjokkert:

Avataren din forresten = Utseende, status, drittsekk, penger = Gud på jord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk forbi skranken og smilte høflig til den unge hotte dama som stod der, hun så bare rart på meg. "Jaja, hun har sikkert bare en dårlig dag" tenkte jeg mens gikk inn i garderoben.

Hva jeg tror hun enkte: "Åh. Nok et støttemedlem som kommer til å forsvinne herfra innen det er februar. Jaja. Gjesp. Sjekke Facebook. "

Da jeg entret lokale så jeg mange folk, deriblant en del svette og spreke kvinner. De la ikke merke til meg i det hele tatt.

Hva jeg tenker på på trening: "I dag skal jeg klare 2 minutter lengre enn sist." eller " I dag skal jeg klare 5 kg mer enn sist "

Jeg gikk uansett for oppvarming først, den eneste ledige tredemøllen var ved siden av en annen mølle som ble brukt av ei ung og nydelig jente som småjogga mens hun nistirret ned i smartphonen sin.

Hva jeg tenker på på mølla: "åååh. den sangen er det lenge siden jeg har hørt..." (1-2 min ut i sangen) "fuck. bytte sang"

Da jeg gikk på mølla, endret den unge jenta kroppsspråket totalt, hun gikk i en slags forsvarsposisjon mens hun tittet bort på meg med små glimt av forskrekkelse og avsky i øynene. Deretter latet hun som hun var ferdig og nærmest løp vekk.

Hva jeg tenker på når jeg er ferdig på mølla: "fuck this shit. lei. nå er det magen sin tur"

Konklusjon:

Under 8 menn bør ta treningsøktene hjemme istedet for å være til sjenanse for mennesker (kvinner og kjekke menn)

Min konklusjon:

Du må slutte å tro at folk drar på trening for å få pikk. Og SLUTT Å STIRRE.

Det er like ubehagelig uansett om du er pen,stygg,gutt,jente,mann,kvinne,gammal,ung,feit,slank,muskelbunt.

Det gjør i hvert fall meg ubekvem.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går rundt og plasserer folk rundt deg på en 1-10 utseendeskala, så blir folk creeped out ja, for det er en veldig creepy ting å gjøre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, Puahate! Toppik = mega turnoff. Tror du ikke folk ser at det er det du bruker? Kan du ikke bare innse at alderen har innhentet deg og sette deg til ro med det? Kjør Statham-look og finn deg til rette med deg selv. Du er den du er, og får ikke vært denne kjekkasen på treningssenteret som tydeligvis var en 8-er. Folk lukter dårlig selvtillit og tilgjort ungdom og utseende lang vei. Det er ikke tiltrekkende.

På treningssenter er, som påpekt flere ganger i denne tråden, folk stort sett opptatt av seg selv og sin egen trening. Jeg tror jeg også hadde forlatt mølla/apparatet om en som føltes creepy hadde "eglet" seg innpå meg. Hadde det derimot vært en normal mann som også er opptatt av sitt, hadde jeg fortsatt med mitt og ikke brydd meg. Treningssenteret er ikke et sjekkested, det er kun en myte.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei. Sånn må du ikke tenke. Når jeg trente var jeg gjerne litt avmålt mot alle. Ingen blikkontakt eller prating. Det gjalt kjekke som stygge menn. Var der for å få bort det jævlige flesket , ikke for å flørte. Kanskje ikke rart jeg er singel.

Anonym poster: f21dfc8cba8c9db54b9bc51b52420fff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå troller du, men om du vil ha en pen jente og selv er mindre pen så lønner det seg å ikke sjekke henne opp men heller bli kjent med henne gjennom jobb/utdanning/hobby/osv først slik a hun sr de gode egenskapene dine.

Anonym poster: 89823427c25da3b72326f1f7f6039ecb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. lurer på hvilken neglelakk jeg skal ta på etterpå... Rød eller rosa.. :glare:

Anonym poster: 6a814643935b50ea5f8e581b9738eade

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at holdningene dine bare fører til at vi andre som sliter litt med eget utseende, får det litt bedre med oss selv?

Det er hele poenget. Menn under 8 = Stygge\middels menn = Inceldisponert.

Mange sliter med damer som direkte konsekvens av utseende = Dårlig humør.

Så får de høre bullshit som:

-Det indre teller

-Tenk positivt

-Kle deg fint

-Smil

-Jobb med personlighet

-Sett livsmål

-Bare ikke vær bitter

Godtroende incels svelger dette i ren desperasjon = Falsk håp

Når de merket de har forbedret draget på damene med 0% = Ikke bare stygg men også noe galt med personligheten = Enda verre selvbilde = Selvmord tilslutt

Sannheten = Fjes + hår teller 99% for menns attraksjonsnivå.

Incels får vite sannheten = Klarhet = Lettelse = Planlegge konkrete tiltak for å bedre utseendet = Mer suksess med damer = Mer glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at holdningene dine bare fører til at vi andre som sliter litt med eget utseende, får det litt bedre med oss selv? Samtidig at det hindrer deg i å oppnå noe som helst hva gjelder damer og eventuell fremtidig familie.

Nettopp, om Jegern gir opp blir det en mindre konkurrent:-)

Anonym poster: 89823427c25da3b72326f1f7f6039ecb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Så får de høre bullshit som:

-Det indre teller

-Tenk positivt

-Kle deg fint

-Smil

-Jobb med personlighet

-Sett livsmål

-Bare ikke vær bitter

Det skader jo ikke å prøve disse tingene. Det verste som kan skje er at man blir et bedre menneske, får seg fler venner, og får høyere selvtillit. Og kanskje man får et mer avslappet forhold til kvinner, som igjen kan føre til at man får seg en kjæreste.

En ting er sikkert, å være sur og synes synd på seg selv, vil ihvertfall ikke dra damer.

Anonym poster: 556ed8093618315c9bbee39861adf173

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ankom treningssenteret ved friskt mot, nyttårsforsettet skulle holdes, julefettet skulle vekk. Jeg gikk forbi skranken og smilte høflig til den unge hotte dama som stod der, hun så bare rart på meg. "Jaja, hun har sikkert bare en dårlig dag" tenkte jeg mens gikk inn i garderoben. Da jeg entret lokale så jeg mange folk, deriblant en del svette og spreke kvinner. De la ikke merke til meg i det hele tatt. Jeg gikk uansett for oppvarming først, den eneste ledige tredemøllen var ved siden av en annen mølle som ble brukt av ei ung og nydelig jente som småjogga mens hun nistirret ned i smartphonen sin.

Da jeg gikk på mølla, endret den unge jenta kroppsspråket totalt, hun gikk i en slags forsvarsposisjon mens hun tittet bort på meg med små glimt av forskrekkelse og avsky i øynene. Deretter latet hun som hun var ferdig og nærmest løp vekk.

Da gikk det endelig opp for meg hvem jeg er og hvor jeg var.

En mann alene = Ensom taper

Mann over 25 = Gammel og ekkel

Mann med mage og overflødig fett i ansiktet = Pedogris, lat, taper

Det største hintet var dog når jeg så meg selv i speilet, jeg hadde glemt å gre håret fremover for å skjule vikene! Som om ikke det var ille nok gjorde de sterke lysene der veldig tydelig hva slags genetisk avvik jeg er født med.

Mann 2-3 på Norwood skalaen = Monster, misfoster, zombie

Jeg summet meg frem til at jeg likevel skal fullføre økten, jeg må prøve å gjenerobre den verdifulle 6ern på utseendeskalaen ved å forbrenne fett samt bygge litt muskler.

Da jeg så gikk bort til ett av apparatene ble den ene jenta som brukte det insta-creeped out av at jeg stod og ventet ved siden av, sånn at det ble ledig med en gang.

Da jeg satte meg ned for å ta øvelsene la jeg merke til at en av de unge mannlige instruktørene kom inn i lokalet, han var ung og kjekk. Minst en 8er på utseendeskalaen, en halvgud med andre ord. Han hadde tykt hår med fancy hipstersveis og smilte selvsikkert med sitt markerte ansikt - en kunne merke at all den kvinnelig energien i rommet ble sugd mot han med en gang han ankom. Alle jentene glante mot han med sultne blikk, noen smilte og fniste mens andre måpte, nærmest siklende.

De eneste som bemerket seg min eksistens (bortsett fra de som var creeped out) var en overvektig dame som smilte forsiktig, samt en helskallet mann som ga meg et sørgelig bekreftende nikk (menn med hårtap sender hverandre slike)

som vedkjente situasjonen. Jeg bemerket at ingen kvinner var innen 10 meters radius av denne skallede mannen = levende død\spedalsk i dagens samfunn.

På dette tidspunkt hadde jeg fått nok og bestemte for å dra, idet jeg var på vei gikk en jente foran meg med en heller veldreid rumpe i trang treningsbukse, jeg stirret ikke, en kunne ikke unngå og se det.

Som et slags ur-instinktiv forsvarmekanisme så dro hun genseren ned over rumpa, hun hadde ikke sett meg engang, hun FØLTE at det var en middels man som kunne henne = Creep. Jenter viser seg ikke frem for stygge til middels menn, det er forbeholdt 8-10 gutter å stirre perverst = Spennende og utfordrende menn.

Konklusjon:

Under 8 menn bør ta treningsøktene hjemme istedet for å være til sjenanse for mennesker (kvinner og kjekke menn)

Skrell deg helt ...hiv deg på en 12ukers bole kur. Så snur du situasjonen ....da vet du de løper vekk fordi de er misunnelige bare...

Fatter ikke at du finner deg i det der ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest Valiumsjunkie

Det var ikke bare foroversveisen, det var også noe av toppiken som hadde blåst av.

happy_guy.jpg

= dekke til skammen.

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: HAHAHAH, jeg dør på meg!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Annonse
Gjest Salvesen

Jeg ankom treningssenteret ved friskt mot, nyttårsforsettet skulle holdes, julefettet skulle vekk. Jeg gikk forbi skranken og smilte høflig til den unge hotte dama som stod der, hun så bare rart på meg. "Jaja, hun har sikkert bare en dårlig dag" tenkte jeg mens gikk inn i garderoben. Da jeg entret lokale så jeg mange folk, deriblant en del svette og spreke kvinner. De la ikke merke til meg i det hele tatt. Jeg gikk uansett for oppvarming først, den eneste ledige tredemøllen var ved siden av en annen mølle som ble brukt av ei ung og nydelig jente som småjogga mens hun nistirret ned i smartphonen sin.

Da gikk det endelig opp for meg hvem jeg er og hvor jeg var.

En mann alene = Ensom taper

Mann over 25 = Gammel og ekkel

Mann med mage og overflødig fett i ansiktet = Pedogris, lat, taper

Det største hintet var dog når jeg så meg selv i speilet, jeg hadde glemt å gre håret fremover for å skjule vikene! Som om ikke det var ille nok gjorde de sterke lysene der veldig tydelig hva slags genetisk avvik jeg er født med.

Mann 2-3 på Norwood skalaen = Monster, misfoster, zombie

Jeg summet meg frem til at jeg likevel skal fullføre økten, jeg må prøve å gjenerobre den verdifulle 6ern på utseendeskalaen ved å forbrenne fett samt bygge litt muskler.

Da jeg så gikk bort til ett av apparatene ble den ene jenta som brukte det insta-creeped out av at jeg stod og ventet ved siden av, sånn at det ble ledig med en gang.

Da jeg satte meg ned for å ta øvelsene la jeg merke til at en av de unge mannlige instruktørene kom inn i lokalet, han var ung og kjekk. Minst en 8er på utseendeskalaen, en halvgud med andre ord. Han hadde tykt hår med fancy hipstersveis og smilte selvsikkert med sitt markerte ansikt - en kunne merke at all den kvinnelig energien i rommet ble sugd mot han med en gang han ankom. Alle jentene glante mot han med sultne blikk, noen smilte og fniste mens andre måpte, nærmest siklende.

De eneste som bemerket seg min eksistens (bortsett fra de som var creeped out) var en overvektig dame som smilte forsiktig, samt en helskallet mann som ga meg et sørgelig bekreftende nikk (menn med hårtap sender hverandre slike)

som vedkjente situasjonen. Jeg bemerket at ingen kvinner var innen 10 meters radius av denne skallede mannen = levende død\spedalsk i dagens samfunn.

På dette tidspunkt hadde jeg fått nok og bestemte for å dra, idet jeg var på vei gikk en jente foran meg med en heller veldreid rumpe i trang treningsbukse, jeg stirret ikke, en kunne ikke unngå og se det.

Som et slags ur-instinktiv forsvarmekanisme så dro hun genseren ned over rumpa, hun hadde ikke sett meg engang, hun FØLTE at det var en middels man som kunne henne = Creep. Jenter viser seg ikke frem for stygge til middels menn, det er forbeholdt 8-10 gutter å stirre perverst = Spennende og utfordrende menn.

Konklusjon:

Dette var rett og slett et lite stykke litterært gull :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: vet du hva du bør gjøre? Det skal jeg fortelle deg.

Møt opp på treningssenteret. Anta at alt det du tror de andre tror om deg er sant. Gjennomfør økten på tredemølla. Løp så fort du klarer, gjerne (eller helst) til svetten renner. Fortsett så med styrke. Drit i hvor tungt du løfter, bare du makser. Tenk at ditt nærvær er plagsomt for de som er der. Nyt at de eventuelt måtte bli brydd av ditt nærvær. Gjenta besøket igjen. Og igjen. Og igjen. Hver gang, løp litt fortere. Løft litt tyngre. Press deg. Bruk deres såkalte "uvilje" til din fordel, til din motivasjon for å vise disse rasshøla hva trening egentlig er. At her er det en som faktisk løper til han svetter, ikke småloffer på tredemølla og stirrer ned i en smarttelefon, har manerer ulikt de som ikke hilser tilbake, eller fjaser med Instagram istedet for å bruke apparatet slik det er ment for. Tenk på det, neste gang du går på treningssenter. Vis at du er bedre enn dem. Hold det gående, juster også på kostholdet slik at du blir mett på færre kalorier. Hvis du kan, begynn å sykle til og fra jobb når det blir varmere. Og plutselig har du mistet mange kilo. Tro meg, jeg VET hva jeg snakker om.

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Jeg er relativt ny i Norge og inntil nylig jeg var gift, så har jeg ingen erfaring med norske jenter ennå, men jeg håper TS er bare paranoid! I det minst han absolutt ser ganske paranoid ut :(

Jeg er nesten 30, overvekt og absolutt ingen modell, men jentene jeg treffer vanligvis smiler mye og er veldig hyggelige til meg, så dette høres rart ut.

Anonymous poster hash: c7ad9...44e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...