Gå til innhold

Oppringt av Microsoft "theres a problem with your comupter.."

Fremhevede innlegg

Skrevet

De gir seg ikke, i dag ringte de igjen, 2 ganger, to forskjellige personer, begge gangene la de på før jeg fikk sagt det jeg skulle.

Men jeg sa ikke hei en gang, jeg gikk rett på "if you dont stop calling ..", og da hadde de alt lagt på.

Jævla svin.

Ts

Anonym poster: a8fdfb92464d4ed06982e0f9c8c77cd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er uheldig som fikk en svindler.

Jeg, derimot, fikk en hyggelig inder på tråden som hjalp meg. Alt jeg trengte å gjøre var å oppgi kredittkortnummeret mitt og vente på at han ble ferdig. Nå merker jeg at PCen min går ganske mye tregere, men nå sover jeg i alle fall trygt om natta, i visshet om at PCen min er fri for virus og drit.

• Liker 3
Skrevet

Du er uheldig som fikk en svindler.

Jeg, derimot, fikk en hyggelig inder på tråden som hjalp meg. Alt jeg trengte å gjøre var å oppgi kredittkortnummeret mitt og vente på at han ble ferdig. Nå merker jeg at PCen min går ganske mye tregere, men nå sover jeg i alle fall trygt om natta, i visshet om at PCen min er fri for virus og drit.

Du snakker vel ironisk nå?

Skrevet

Jeg forstår ikke at dette kan være et problem i det hele tatt. Hvordan kan noen tro at dette er legitimt? Jeg har aldri gitt Microsoft verken telefonnummer eller epostadresse, og hvordan skulle Microsoft kunne fange opp om jeg evt har problemer med min PC? Eller hvorfor? Ingen andre bryr seg. Og alle (eldre) nordmenn er vel ikke så støe i engelsk at de vil kunne følge en muntlig instruks [om å ødelegge datamaskinen sin]??

Skrevet

Jeg forstår ikke at dette kan være et problem i det hele tatt. Hvordan kan noen tro at dette er legitimt? Jeg har aldri gitt Microsoft verken telefonnummer eller epostadresse, og hvordan skulle Microsoft kunne fange opp om jeg evt har problemer med min PC? Eller hvorfor? Ingen andre bryr seg. Og alle (eldre) nordmenn er vel ikke så støe i engelsk at de vil kunne følge en muntlig instruks [om å ødelegge datamaskinen sin]??

Vi lever i en verden der folk valfarter til et fjell i Frankrike, fordi de tror det er en ufo-hangar. Så jo, jeg tror det fins enda flere som tror at Microsoft ringer dem opp. VI går kanskje ikke på den, men teknisk innsikt er ujevnt fordelt, spesielt oppover i eldregenerasjonen.

• Liker 2
Skrevet

De ringte svigermor. Var ikke langt unna at hun gikk på det heller, så vidt jeg skjønte. Men det ble heldigvis avverget fordi hun hadde andre i nærheten da det skjedde. Æsj, vil ikke tenke på hvordan det kunne gått om hun var alene. Og hun er ikke dum, men har ikke all verdens datakunnskap.

Sånn apropos svindlere, var det noen her som fikk med seg historien om han som holdt kontakt med svindlere og lurte dem tilbake? Det internasjonale olabilracingforbundet vs. svindlere kan leses her: http://rabiatix.wordpress.com/2010/09/09/olabil-vs-nigeria/

Anbefales :)

Skrevet (endret)

De prøvde seg på oss, men de skulle bare vite at både jeg og mannen min kan fikse datafeil selv og ordne dataer! Så vi drev litt ap med de, snakket gebrokkent norsk på pur faen!

Endret av Anciol
Gjest Violetta
Skrevet

Her fikk de beskjed om at vi ikke har pc. De har ikke ringt siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...