Gå til innhold

Til mannfolk: Knulle islandske jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

bebisss skrev (På 17.1.2013 den 13.17):

Utenlandske jenter er vell ofte mer spennende enn de norske jentene? det er alltid mer spennende å ha sex i et annet land og du er på ferie, slapper av, alt er chill.. mye spennende opplevelser iløpet av dagen.

 

Jeg har vært mye i det landet og kjenner mange islandske jenter, de er kanskje mer løse her, noen av dem hvertfall, de snakker mer med folk, de er ikke så avvisende og "bitchy" som mange jenter kan være her i norge.

Enig med deg om at utenlandske kvinner er mer spennende enn de norske. Men det er noe eget med islandske kvinner. Som mann føler en seg inkludert på en varm og imøtekommende måte. Og de er nok hakket kåtere enn sine norske søstre. Veien fra første møte til senga er kort!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nanami skrev (På 8.8.2014 den 15.55):

Jeg er litt islandsk. :P

Kjenner du deg igjen i det som skrives om islandske kvinner her?

Litt islandsk…….?

Endret av Bos43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tåpelig tråd 🤣 jeg er fra Island og har bodd der 28 år av mitt liv. Rister på hodet av mye som står i denne tråden, det bærer så mye preg av innbilning, uvitenhet og fjas. Men lykke til med datingen 😆

Anonymkode: a67e4...3ca

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Islandic way er at en skal kunne gjøre alt, uansett om man aldri har gjort det før.

 Det er ikke nok folk til at noen kan ha utdannelse i alt uansett, folk hopper i det nesten hva det skal være.

Selvtillit og rom for å gjøre feil - bare prøv til du får det til..

Jeg synes humørfyllt uhøytidelig selvtillit er sexy

Jantelov og bekymringer - not so much.

 

Anonymkode: c9214...645

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Merkelig å gå til et kvinneforum om man ikke ønsker svar fra kvinner... Og så i tillegg snakke om at menn ikke får ha noe i fred for kvinner...😂 

Anonymkode: d7f37...75c

Er KG kun for kvinner?

Anonymkode: 9e764...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er KG kun for kvinner?

Anonymkode: 9e764...98f

Nei, men når det heter Kvinneguiden så ligger det i navnet at det er mange kvinner her. Ikke en stor overraskelse kanskje?

Anonymkode: 00537...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant, er det utesteder sjekkinga forgår? Veldig få islandske damer på nett i hvert fall. Noen anbefalinger?

Anonymkode: f8206...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må det være lett for utlendinger å få seg noe på Island da mange er i slekt med hverandre der og ikke så mange kandidater å velge mellom. Tipper det er sammenlignbart med Nord-Norge, spesielt Finnmark. Får meg alltid et eller flere ligg etter en tur på "byen" der.

Anonymkode: ccffa...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2013 den 13.47):

 

Norske jenter er prippne og kjedelige, er sammen med ei fra Sør Amerika nå, og vil aldri vurdere å stifte bekjentskap med en norsk kvinne igjen. Det ville vært som å bytte Mercedesen med en Volga eller Lada eller en Trabant. Mulig det finnes unntak her, men de er det få av. Har vært aktiv i mange år, vært gift, samboer, kjæreste, hele pakken. Til og med unger med norske kvinner.

 

Styr unna norske kvinnfolk er mitt råd!!!!!! Og svenske også 🙂 Men de er da hakket bedre om man sverger til skandinavisk.

 

Anonym poster: 20ab1bbd36ce0ff4cced505d7f8506a0

Samme tenker jeg om norske menn suger i senga skal fokusere på Italienske menn de er kjent for å være best i senga. Var med en Italiensk å det var out of this world. 

Anonymkode: a613d...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å ta tur til Island snart

Anonymkode: 38d0d...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt slått i bakken av hvor utrolig mange vakre jenter det var i Reykjavik, hvertfall. 

Anonymkode: 50291...e11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myten sier at grunnen til at det lukter fis på Island er at damene der elsker analsex og blir løse i ringen av dette slik at luften bare siver ut av rumpehullet.

Anonymkode: 4af87...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...