Gå til innhold

Uorginal Styling av Bilen


Wonders

Anbefalte innlegg

her kan man poste hva man har, leter etter eller liker av styling av bilen...

578604_10152434715595285_146750354_n.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboern kjøpte sånne til meg på tull da jeg fikk ny bil...jeg kjørte med de en liten stund....fikk myeoppmerksomhet og mange kom bort og spurte om de kunne ta bilder.....men etter en langtur på motorveien i 100km/t hvor de har blafret "hardt" og ødelagt lakken, kastet jeg driiiiten!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Samboern kjøpte sånne til meg på tull da jeg fikk ny bil...jeg kjørte med de en liten stund....fikk myeoppmerksomhet og mange kom bort og spurte om de kunne ta bilder.....men etter en langtur på motorveien i 100km/t hvor de har blafret "hardt" og ødelagt lakken, kastet jeg driiiiten!!

Åh så gullig han var. Det er stas at han ville skjemme deg bort. At den ikke satt lenge er en annen ting... Skulle gjene hatt slike øyevipper om jeg hadde hatt bil. Men noe sterkere bindemateriale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Åh så gullig han var. Det er stas at han ville skjemme deg bort. At den ikke satt lenge er en annen ting... Skulle gjene hatt slike øyevipper om jeg hadde hatt bil. Men noe sterkere bindemateriale.

Drite henne ut mener du? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De datt ikke av, jeg måtte rive de av.....

Jeg syntes sånne vipper var kult da jeg var russ..... ( hadde tilsvarende på russebilen, men med håndtak i hanskerummet som vi dro i og vippene blunket) nå derimot er jeg 30 år og syntes ikke det er liiiike søtt!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri om samboer hadde latt meg kjøre rundt med sånne;-)

Anonym poster: 2cba3d2bcc068ceb52a20230c7118297

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...