Gå til innhold

Alder og antall barn


Bridget Jones

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor gamle dere var første gang dere fikk barn? Og hvor gamle dere er nå og hvor mange barn dere har nå??

Jeg selv fikk fin første da jeg var 16 mitt andre når jeg var 20 mitt tredje da jeg var 23 og nå venter jeg mitt fjerde og da er jeg 26 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Jeg var 18 med første, 23 med andre og 25 med tredje. Jeg er nå 34, og har ingen planer på flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 27 år og venter mitt første barn. Regner med det blir minst ett til om en to-tre år (hvis vi er så heldige å få flere da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vår første da jeg var 20, han 24, andremann da jeg var 21, han 25 og nå venter vi nr tre i oktober, da er jeg 25 og han 29. Dette blir vårt siste barn, en ungeflokk på tre holder her i huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 1 mnd i fra 19 år da jeg fikk jenta mi.jeg blir 22 nå i juni og venter barn nr 2 mellom ca 23 august og 8 september.(gler meg til ul,lei av å ikke ha sikker termin.)

JEG GLEDER MEG TIL LILLE GULLET KOMMER :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt går etter planen så rekker jeg akkurat å føde førstemann før jeg fyller 30. Håper å få en til med en gang. Men da er det i så fall stopp. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir 26 om tre uker og venter mitt første barn i begynnelsen av september. Mannen blir 29 i dag og venter også sitt første barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he

jeg var 20 da jeg fik første

24 med nr 2

25 med nr 3

37 med nr 4

og når at blive 39 når nr 5 kommer

og så er det også korslagte ben framover :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var 20 med nummer 1. Er 25 om cirka 3 uker, og venter nummer 2 i juni. Han er født samme år som meg, men veldig sent og var derfor 19 med første og 24 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 med nr 1

24 med nr 2

28 med nr 3 og 4 :P

Skal ikke se bort fra at det kommer en liten

attpåklatt i tredveårene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *nurket*

26 år med nr 1, og 27 år med nr 2 :P:P

Og sannsynligvis ca 29-30 ved nr 3 (må bare få med sambisen på samme tanken) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...