Gå til innhold

Unge mødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en start... Rannveig fra Alta gjorde "dypt" inntrykk. Hjelpes...! Skjønte egentlig ikke alt hva hun sa, synes hun snakket litt utydelig.

Den unge faren (Morten?) var en herlig mann. Det samme med den andre moren som skulle flytte nordover.

Noen flere som så på?

Anonym poster: 5a964e50cb25a95e6b4783b4c4389803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg så også på.

Likte aller best hun med hest. Henne var det tak i!

Ranveig fra Alta var veldig tilgjort og opptatt av ytre, men ellers kan hun sikkert være ei flott jente. Moren hennes så ut til å være både jordnær og fornuftig.

Han mannen var spesiell. Sikkert en god far.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 unger i en alder av 21 år... Hjelpes.

Anonym poster: b67ab429afcc335e9f5d50bfc6f3b6bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg reagerte på var at Rannveig var mer opptatt av å vise frem hva ungen skulle ha på seg, enn å følge med/holde på den når den lå på stellebordet.

Skrudde av etter det.

Endret av Cupcake92
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

3 unger i en alder av 21 år... Hjelpes.

Anonym poster: b67ab429afcc335e9f5d50bfc6f3b6bc

Heter hun tilfeldigvis Lene? Har ikke sett programmet, men vet om ei som heter Lene som er 21 år og har tre unger og hest. Fikk vel sin første unge da hun var 16 eller 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WendyClear

Heter hun tilfeldigvis Lene? Har ikke sett programmet, men vet om ei som heter Lene som er 21 år og har tre unger og hest. Fikk vel sin første unge da hun var 16 eller 17.

Nei, han het ikke Lene :P Hun med hest hadde ikke fått barn enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Å, var det en han ja. :) Hadde hun jeg kjenner vært med på unge mødre hadde hun nok annonsert det på Facebook tror jeg, så regnet egentlig med at det ikke var henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så frem til reklamepausen, men likte egentlig ingen av de, så skrudde av :-) Hun fra Mosjøen var så brautende og hadde fæl dialekt og han fyren virka så ufattelig lite mandig.

Anonym poster: 45a40ef6a7ad04ea49c2ae49ac14b1a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, de fremstilles ikke så veldig bra.

Anonym poster: f0860ba21f095070641a6da2dfbdc618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns hun fra mosjøen virket som ei skikkelig jordnær jente med tak i ! :) men veninna hennes på busstoppet....... hun var jo totalt airhead :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte det på opptak, men hadde greid å ta opp feil episode... Greier ikke å finne ut om eller når det går i reprise heller, det er da så mange sesonger som går om hverandre. Noen som vet?

Anonym poster: 1e32ee078423a8df7e64e9b893597649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun Rannveig har blogg å. Hun er på topplisten på blogg.no

DET liker vel ikke Fotballfrua??? Blir vel snart baby der, da eller nye pupper slik at hun blir nr. 1 videre....

Anonym poster: f0860ba21f095070641a6da2dfbdc618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hver gang jeg er babysyk skrur jeg på en episode av Unge mødre, da forsvinner babytrangen tvert:p

Når det er sagt vil jeg tilføye at jeg syns de fleste av de som er med i denne sesongen virket veldig "vanlige", forutenom hun Rannveig. Regner med de har brukt henne for alt det er verdt og klippet og limt sånn at hun skal fremstå dummere og uansvarligere enn det hun faktisk er. Men det er jo en risk man må ta når man melder seg på noe sånt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun på 16 skal også være med. Hun skulle jo til Oslo i dag og være med på Ettermiddagen, men så gikk sendingen ut pga Algerietragedien. Tipper hun er sur da ja.

Anonym poster: f0860ba21f095070641a6da2dfbdc618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...