Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #201 Skrevet 17. januar 2013 huh? Kunne du forklart det litt annerledes, jeg forsto ikke helt Du velger den av alternativene som du klarer å gjennomføre uten for mye hjelp. Fordi de andre har nok med sitt.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #202 Skrevet 17. januar 2013 Hilsen med en god takk fra han vedsiden av meg i sofaen ha en fin kveld videre Takk, likens.
MockingJay Skrevet 17. januar 2013 #203 Skrevet 17. januar 2013 Den Hengte Mann. He, he, he. Kanskje du skal komme igang med planleggingen i stedet for bare å henge der og tenke på det? Tusen takk for svar:D Haha, hørtes ut som meg det ja:p Kunne du svare på et til? Vet du om det er lurest med økonomi utdannelse eller helse?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #204 Skrevet 17. januar 2013 Tusen takk for svar:D Haha, hørtes ut som meg det ja:p Kunne du svare på et til? Vet du om det er lurest med økonomi utdannelse eller helse? Døden. Kortet viser at sykepleien bokstvelig talt vil vise seg å være en langt sikrere utdanning enn økonomi og kontorjobb, alternativt går det an å kombinere begge deler, all den tid de trenger folk på kontor der også.
t0nje Skrevet 17. januar 2013 #205 Skrevet 17. januar 2013 Du velger den av alternativene som du klarer å gjennomføre uten for mye hjelp. Fordi de andre har nok med sitt. Oja - for lengst, men er jo så interessant dette her og helt nytt for min del Lurer på en ting til hvis det ikke er for mye å spørre om; Vil det ta lang tid før jeg blir kvitt mine idrettsskader og kunne spille "som normalt" igjen?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #206 Skrevet 17. januar 2013 Får jeg kjøtt på kølla til helga? Anonym poster: 4c31d0a462af9d82cc2a550e3ef06482 Jeg ville ha trukket et kort hvis du hadde ordlagt deg mindre vulgært.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #207 Skrevet 17. januar 2013 Oja - for lengst, men er jo så interessant dette her og helt nytt for min del Lurer på en ting til hvis det ikke er for mye å spørre om; Vil det ta lang tid før jeg blir kvitt mine idrettsskader og kunne spille "som normalt" igjen? 7/Mynter. Det vil ta lengre tid enn du liker. Du må nok belage deg på å slappe av og prøv å håndtere frustrasjonen over å ikke få trent. Det er et "work in progress", så slapp helt av.
MockingJay Skrevet 17. januar 2013 #208 Skrevet 17. januar 2013 Døden. Kortet viser at sykepleien bokstvelig talt vil vise seg å være en langt sikrere utdanning enn økonomi og kontorjobb, alternativt går det an å kombinere begge deler, all den tid de trenger folk på kontor der også. Skummelt kort..!:o Men jeg må nesten spørre et til (om du er villig til å svare på dette) før jeg prøver å sovne igjen.. Den personen (spøkelse,ånd) som er her, hva vil han med meg? Hvorfor får jeg ikke lov sove uten at kopper klirrer? Trodde ikke på slikt før nå(spøkelse), men dette begynner å bli intenst.. Liker å sove !
t0nje Skrevet 17. januar 2013 #209 Skrevet 17. januar 2013 7/Mynter. Det vil ta lengre tid enn du liker. Du må nok belage deg på å slappe av og prøv å håndtere frustrasjonen over å ikke få trent. Det er et "work in progress", så slapp helt av. Søren, ikke det svaret jeg ville ha - jaja, takk likevel
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #210 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Skummelt kort..!:o Men jeg må nesten spørre et til (om du er villig til å svare på dette) før jeg prøver å sovne igjen.. Den personen (spøkelse,ånd) som er her, hva vil han med meg? Hvorfor får jeg ikke lov sove uten at kopper klirrer? Trodde ikke på slikt før nå(spøkelse), men dette begynner å bli intenst.. Liker å sove ! (Kortet for Døden er fra eventyret om Tornerose. Så det er ikke så skummelt. ) 6/Mynter. Du deler bolig med en eldre fyr som var ut av de reisende mens han levde, Oliver Valentin. Han vil du skal holde kjøkkenet i orden og at det skal se bra ut der etter klokken 2000 om kvelden, hvis ikke mener han du er skitfeldig. Det er det du skal "gi" til ham. Da blri han fornøyd. (taterene er rare når det kommer til kjøkkenet og renhet, man må vise respekt). Endret 17. januar 2013 av Gjest
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #212 Skrevet 17. januar 2013 Jeg begynte å vaske klær så seint i går kveld og kommer til å sette på trommelen for siste gang i løpet av en kvarters tid, så hvis folk er interessert i et tarotkort, så må de spørre innen en time, for da går jeg og legger meg.
MockingJay Skrevet 17. januar 2013 #213 Skrevet 17. januar 2013 (Kortet for Døden er fra eventyret om Tornerose. Så det er ikke så skummelt. ) 6/Mynter. Du deler bolig med en eldre fyr som var ut av de reisende mens han levde, Oliver Valentin. Han vil du skal holde kjøkkenet i orden og at det skal se bra ut der etter klokken 2000 om kvelden, hvis ikke mener han du er skitfeldig. Det er det du skal "gi" til ham. Da blri han fornøyd. (taterene er rare når det kommer til kjøkkenet og renhet, man må vise respekt). Nå skjønner jeg hele mønstret til denne fyren! :o Passer bra med noen kvelder.. Tusen takk for hjelpen! Skal passe bedre på kjøkkenet fra nå av. Tror forresten jeg vet hvem dette er:p og senest idag var jeg i krangel med den 60 år gamle sønnen som mente at brødfjøla ikke kunne stå framme der den stod. Den måtte pakkes bort etter hvert måltid. Er på besøk hos kjæresten til mamma, vært her i to uker. Jeg syns han overreagerte, men han er tydligvis ikke den eneste med den reaksjon:p Spennende! Nå har jeg ryddet brødfjøla, god natt gjest
MockingJay Skrevet 17. januar 2013 #214 Skrevet 17. januar 2013 MJ: vart du skremt no? Skal ikke si at jeg synes det er helt ufarlig, men spennende er det i alle fall Likte svare ditt kjempe godt:)
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #215 Skrevet 17. januar 2013 Nå skjønner jeg hele mønstret til denne fyren! :o Passer bra med noen kvelder.. Tusen takk for hjelpen! Skal passe bedre på kjøkkenet fra nå av. God natt, MJ.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #216 Skrevet 17. januar 2013 Skal ikke si at jeg synes det er helt ufarlig, men spennende er det i alle fall Likte svare ditt kjempe godt:) Du, han passer på deg. Skulle det komme noen på døren din med ondt i sinnet, vil de angre seg på det. Fyrer ut av de reisende som har vokst opp i den kulturen passer på og beskytter alle kvinnene i sin nærhet. Det gjelder også de som ikke er i familie. 1
~white lady~ Skrevet 17. januar 2013 #217 Skrevet 17. januar 2013 Vil jeg få flere barn, hvor mange, når og med samme mann som jeg har nå?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #218 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Vil jeg få flere barn, hvor mange, når og med samme mann som jeg har nå? Måtehold. He, he, he. Det får du, to stk, en av hver. Det blir en helt ny blanding, som du ikke har forsøkt før, så det blir nok en ny fyr inn i bildet også ja. Lykke til. Endret 17. januar 2013 av Gjest
~white lady~ Skrevet 17. januar 2013 #219 Skrevet 17. januar 2013 Måtehold. He, he, he. Det får du, to stk, en av hver. Det blir en helt ny blanding, som du ikke har forsøkt før, så det blir nok en ny fyr inn i bildet også ja. Lykke til. Haha, så merkelig! Svigermor er synsk og hun har også sagt at vi vil få to stk til! Har en fra før av. Utrolig...Ser du når de kommer?
Kala Skrevet 17. januar 2013 #220 Skrevet 17. januar 2013 Legger du kort i morgen også? Hvis du ikke er ferdig for denne gang, vil jeg gjerne få stille et spm. Jeg har nylig opplevd store forandringer i kjærlighetslivet mitt. Og lurer derfor på om han virkelig har mistet følelsene sine for meg. Om det virkelig er slik at han har stengt seg for meg og oss. Skal jeg virkelig anse meg som singel og glemme han? Om du legger kort i morgen også; på forhånd takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå