Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvis du kan poste under nick.

Det var ikke meningen :)

Sånn?

6/sverd.

41-Minor-Swords-06.jpg?et=NOTb3i7dsmBQ%2CZo332fW4Q&nmid=7327443

Du er på vei videre sånn generelt. Både sivilstatus, jobb og bolig og ikke minst intellektuelt. Lykke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært utrolig artig det her i kveld/natt. Vi må gjenta det en gang, men nu har trommelen stoppet og da våger jeg og gå å legge meg. :veslejenta:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg trakk et kort for meg selv. Åtte staver :ninja::kosteskaft:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Hvordan da?

Jeg hadde forventet mer et "beklager, han er ikke så interessert", er en veldig berg- og dalbane følelsesmessig for tiden, hvor jeg ene dagen tror han vil noe mer, mens neste dag er alt håpløst.. :P

Anonym poster: 9c9ae050639ab866082aa98d3802bc48

Skrevet

Jeg hadde forventet mer et "beklager, han er ikke så interessert", er en veldig berg- og dalbane følelsesmessig for tiden, hvor jeg ene dagen tror han vil noe mer, mens neste dag er alt håpløst.. :P

Anonym poster: 9c9ae050639ab866082aa98d3802bc48

Det var meg.. Krysset nok av for AB automatisk :fnise:

Skrevet

Jeg trakk et kort for meg selv. Åtte staver :ninja::kosteskaft:

for hva da?

Gjest Silvermist
Skrevet

Gjest: Jeg tok avgjørelsen jeg måtte ta, og har ro i sjelen! Så du hjalp meg faktisk mer enn du aner :hug:

Skrevet

Gjest: Jeg tok avgjørelsen jeg måtte ta, og har ro i sjelen! Så du hjalp meg faktisk mer enn du aner :hug:

Så godt at jeg kunne hjelpe! :klem:

Skrevet

Har nu lest igjennom tråden. Puh, for en maraton jeg kjørte i natt. Må gjentakes. :kristin:

• Liker 3
Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Har nu lest igjennom tråden. Puh, for en maraton jeg kjørte i natt. Må gjentakes. :kristin:

Tommel opp til deg. En av de mer gøyale trådene i det siste, terningkast seks.

• Liker 3
Skrevet

Tommel opp til deg. En av de mer gøyale trådene i det siste, terningkast seks.

Takk for det. ;)
Skrevet

Til en dag du har tid:

Kommer jeg til å møte en å dele livet med i løpet av året?

Skrevet

Synes dette var en helt fantastisk tråd. Håper det blir gjentagelse.

Så hadde det vært så gøy, om alle vi som ble spådd her, kan oppdatere etterhvert.

Jeg skal ihvertfall gjøre det. Første oppdatering innen 1 mnd, andre først i slutten av juli.

Skrevet

Til en dag du har tid:

Kommer jeg til å møte en å dele livet med i løpet av året?

Beklager, nu er det over til neste gang. Da lager jeg ny tråd og da er det nye muligheter.

Synes dette var en helt fantastisk tråd. Håper det blir gjentagelse.

Så hadde det vært så gøy, om alle vi som ble spådd her, kan oppdatere etterhvert.

Jeg skal ihvertfall gjøre det. Første oppdatering innen 1 mnd, andre først i slutten av juli.

Takk for det, veldig artig å ta en sådan tarotmaraton. Det blir gjentagelse, og jeg hadde blitt steine fornøyd hvis folk etterhvert kunne komme tilbake til tråden og gi beskjed om jeg fikk rett eller ei.

Skrevet

Jeg gleder meg til neste tråd allerede :)

Skrevet

Eremitten.

09-Major-Hermit.jpg?et=dsdc1CytoTG5lqJGE2Ijwg&nmid=7327443

Innen 90 dager, han kommer til å ha adskillig mer hår og skjegg enn hva du liker, høy og kraftig og renner rundt i hettegenser, noen år eldre enn deg. Ser for meg noen tatoveringer sykkel og jobb i skolen.

"setter ord på bildene som kortet gir meg i hodet mitt!".

Hehe, moro! Skjeggete med tatoveringer er ikke helt min type, men da skal jeg holde døren min litt på gløtt for en sånn kar ;)

Tusen takk, dette var moro!

Skrevet

Hvorfor svarte du bare de med brukernavn egentlig?

Anonym poster: 054d81c0ab761a36515d37eb62875573

Skrevet

Hvorfor svarte du bare de med brukernavn egentlig?

Anonym poster: 054d81c0ab761a36515d37eb62875573

Fordi det er greiest. Hvorfor spør du?
Skrevet

gleder meg til du holder neste runde, for da har jeg et par spørsmål! :) du virker som en interessant person, gjest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...