Gå til innhold

syk og mye svetting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er syk og svetter noe vannvittig! Jeg er ikke kjempe syk lenger føler jeg men det skal ingenting til for at svetten renner, jeg har ikke hatt det slik før som jeg kan huske, er det normalt når man er syk? Jeg har jo alltid kald-svettet litt under feber, mens nå har jeg bare vært varm og varm og varm. Fryser litt i dag for første gang.

Jeg var snufsete i hele forrige uke og våknet opp lørdag med veldig vondt og tett i bihulene, tett i nesa og ørene, slapp og tung i kroppen, og ca 38,5 i feber. Svettet mye den dagen. Var bittelitt bedre søndag og svettet ennå mye. Mandag og i går var jeg hjemme fra jobb pga ennå litt feber, tett og slapp. Svettet da og. I dag dro jeg på jobb pga ingen feber i går kveld og ingen i morges, på jobb kjente jeg fort at kroppen ikke hang med og at jeg fikk feber, så jeg dro hjem. Målte da nesten 38 etter å ha slappet av en stund på sofaen. Nå kjenner jeg mer at det er feber fordi nå både fryser og svetter jeg, men slik var det ikke de andre dagene, da har jeg ikke fryset i det hele tatt. Jeg har vært syk mange ganger før men aldri svettet så mye som denne gangen, dusjer 2-3 ganger per dag og skifter ofte klær. Nettene har vært fæle fordi jeg våkner ofte og er gjennomvåt selv om jeg ligger i bare trusa og soverommet er ikke oppvarmet. Prøver å drikke mye vann, og satser på at jeg blir frisk snart :skya:

Pleier dere å ha det sånn her?

Anonym poster: 01b75751b889dfc8957220a8fee0f6da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Japp, helt likt her. Helt forferdelig, men det går jo heldigvis over! :) Kle deg i lette ullklær, det synes jeg hjelper litt :) Blir i alle fall ikke iskald av å svette om natten da..

God bedring!:)

Skrevet

Jeg svetter alltid ekstremt når jeg er syk. Trenger ikke ha feber. De gangene jeg våkner opp om natta så er sengen klissvåt og jeg er bikkjekald :( Pleier å lukke igjen vinduet når jeg når jeg er syk, slik at jeg ikke stryker med...

Feel better!

Skrevet

Takk takk :blomst: Det er fælt ja, er ekkelt! Føler meg så skitten hele tiden..

Anonym poster: 01b75751b889dfc8957220a8fee0f6da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...