Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #1 Skrevet 3. juni 2002 Har noen av dere fått en skredder/syerske til å sy kjole? Hvor mye ligger prisene på og har du noen tips om hvor i Oslo området en kan henvende seg? Vi gifter oss i sept. 03 så jeg har god tid og kunne tenke meg en litt spesiell kjole fordi vi skal gifte oss (ha vielse-hvis vi får det til- og fest) på den gamle delen av Losby Gods. Syntes liksom det passer med en litt "gameldags" kjole der inne.... Ta en titt på http://www.losbygods.no så skjønner du kanskje hva jeg mener. Solveig )
17august02 Skrevet 3. juni 2002 #2 Skrevet 3. juni 2002 Jeg får sydd kjole i neste uke! Gleder meg! Dette er i Ålesund men regner meg prisene ikke er så forskjellige. Min blir på 8-10000 kr, den har lange chiffon ermer og brudesateng på skjørtet. Hvis jeg skulle hatt chiffon på skjørtet hadde den komt på ca 12000, fordi chiffon er dyrt og kjolen må ha flere lag for det er så tynt. Ble positivt overrasket over prisen!12
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #3 Skrevet 4. juni 2002 Heisann 17august02 Jeg skal gifte meg og trenger å få sydd kjole i Ålesund! Kan du tipse meg om en bra plass?? (Er ike fra byen og de sier jo så mye rart om de forskjellige stedene - dessverre) Hadde vært kjempe fint om du kunne hjelpe! Kos fra Maja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå