Gjest Anonym nå... Skrevet 15. mars 2004 #1 Skrevet 15. mars 2004 Har et lite, elle nå begynner det å bli temmelig stort, det er så lenge siden vi har hatt sex. HVer gang noe er på gang skjer det noe som gjør at det ikke blir noe. MAnnen min studerer og er veldig lite hjemme på kveldene og helgene jobber jeg osv. Og jeg merker at både han og jeg blir så slitne av å tenke på at det er lenge siden, nå må det snart bli noe osv. Prøver å slappe av og nyte hverandre, men det blir liksom så famlende når det har gått så lang tid siden sist, merker at både han og jeg blir usikre, og dette er både rart og uvanlig etetrsom vi har vært sammen lenge og kjenner hverandre godt. Lurer på hva jeg skal gjøre, er lei av å ha det på denne måten, men vet ikke hvordan jeg skal gripe fatt på problemet?
Bitte Skrevet 15. mars 2004 #2 Skrevet 15. mars 2004 Dette er virkelig noe jeg kjenner igjen fra et tidligere forhold. Og jeg er enig i at dette tar på. Her er mitt tips å sette av tid til dere selv...begynn med å sette av en kveld i uken, og overrask hverandre etter tur. Dette skal være deres kveld...og det trenger ikke å være noen selvfølge at dere skal ha sex. Men at dere kommer hverandre nærmere igjen. Det funket hvertfall for oss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå