Gå til innhold

Hvordan kommer dere jenter.....

Orgasme  

82 stemmer

1. 1. Hvilken type orgasme får du som oftest ?

• Klitoris
      66
    • Vaginal
      17
    • G-Punkt
      7
    • C-punkt
      0
    • Anal
      0
    • Multiorgasme
      6
  2. 2. Hvilken orgasme liker du aller best ?

• Klitoris
      51
    • Vaginal
      20
    • G-punkt
      15
    • C-punkt
      0
    • Anal
      2
    • Multi
      11

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Når du kommer, hvilken orgasme får du som oftest, og hvilken liker du best og hvorfor ?

Endret av snowsnow
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg trodde g-punkt orgasmen var sterkere og bedre enn klitoris, men så feil kan man altså ta

• Liker 1
Skrevet

jeg trodde g-punkt orgasmen var sterkere og bedre enn klitoris, men så feil kan man altså ta

Det er den for meg. Tusen ganger bedre med G punkt orgasme, men det krever mer å komme dit. Ikke noe jeg får til ved en kjappis.

Anonym poster: 8be1c22280c17cfbca3df42e3cd17485

• Liker 1
Skrevet

Klitoris på begge. Vet ikke engang hvor c-punktet er.

Anonym poster: ce8895171279165500a0fcc749ee8987

• Liker 1
Skrevet

Vaginal på begge. Kjekt å kunne komme uten stimulering av klitoris.

Gjest white tiger
Skrevet

Tror ikke du kan dra den konklusjonen der. Mange har aldri hatt en g-punkt orgasme og da går det heller ikke an å like den best - for man har jo ingen erfaring med det. Sånn er det for meg. Kan godt hende g-punkt orgasme er tusen ganger bedre, men så lenge jeg ikke har hatt en så vet jeg jo ikke det.

• Liker 5
Skrevet

Kun klitoris, og det krever litt jobb.

Har aldri prøvd å virkelig,virkelig prøve på noe annet - men for meg er klitorisorgasme såpass intenst at jeg ikke savner noe.

Jeg har prøvd å øve meg til å få flere klitorisorgasmer, men for meg dabbet det veldig av på nr.2 - og er ikke noe jeg kommer til å fortsette å øve på. Det ble rett og slett som en "tvungen" orgasme langt mer enn de totalt frigjørende hvor man bare svinner bort i sin egen verden.

Foretrekker å bygge opp en orgasme over lang tid, fremfor å komme fortere. Jo lengre tid man er på "bølgen", jo mer intenst og fantastisk blir det, for min del iallefall.

Har også kommet ganske hardt av å bli stimulert analt, men da samtidig på klitoris. Det er den mest intense orgasmen jeg noensinne har hatt, i mitt liv.

Anonym poster: 500087033aa04a908467c5be33315050

• Liker 1
Skrevet

g-punkt er den beste helt uten tvil. for det lettest med menn med litt oppåver bøyd kuk, da går den rett i. helt sinnsykt ;)

Anonym poster: 6463e5f12d759adf2febcf98f9916609

Skrevet

g-punkt, men så har jeg aldri fått til noe annet, så hva vet jeg?

Anonym poster: 2f3ecf35919e6b30d7d141650de78cbd

Skrevet

For meg er g-punktsorgasmen MYE sterkere enn klitorisorgasme. Men siden de fleste som har svart har svart at de oftest får klitorisorgasme, mistenker jeg at de fleste som har svart også faktisk ikke har fått en skikkelig g-punktsorgasme. Jeg tror det er derfor svaret er som det er. Jeg tror det er mange jenter som faktisk ikke kan få g-punktsorgasme, eller at elskerne deres ikke har funnet ut hvordan de kan gi henne det, eller at jentene rett og slett ikke tør å slippe seg løs.

Så jeg tror derfor at konklusjonen din er feil.

Anonym poster: 4656ce94d2d6a608528b4e092a8c33eb

• Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

Får vel si at med stimulering av både g punkt og klitoris samtidig er det som gir meg best opplevelse av orgasme.

Skrevet

Klitoris og anal samtidig er fantastisk! :bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke du kan dra den konklusjonen der. Mange har aldri hatt en g-punkt orgasme og da går det heller ikke an å like den best - for man har jo ingen erfaring med det. Sånn er det for meg. Kan godt hende g-punkt orgasme er tusen ganger bedre, men så lenge jeg ikke har hatt en så vet jeg jo ikke det.

Det samme gjelder meg, og mange andre jeg vet om. :) Så trur nok den avstemningen blir feil som du sier.

Anonym poster: 16ccd77033bcaafa65f12407e291c24c

Gjest fallerifallera
Skrevet

Jeg trodde jeg bare var i stand til å få klitorisorgasme, helt frem til å går... Det var rett og slett fantastisk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde jeg bare var i stand til å få klitorisorgasme, helt frem til å går... Det var rett og slett fantastisk.

Kan jeg spørre hva som utgjorde at du fikk en annen type orgasme?

Hva skjedde - og hva ble gjort? Lurer også litt på om du har vært seksuelt aktiv lenge - bare så jeg kan sammenlikne med meg selv ;)

Skrevet

Er omtrent avhengig av både innvendig og utvendig stimulering for å komme, dessverre. Har aldri kommet uten at klitten er involvert, men det er sjelden det er nok. De aller, aller, aller beste orgasmene får jeg av anal og klitorisstimuli :D

Gjest fallerifallera
Skrevet

Kan jeg spørre hva som utgjorde at du fikk en annen type orgasme?

Hva skjedde - og hva ble gjort? Lurer også litt på om du har vært seksuelt aktiv lenge - bare så jeg kan sammenlikne med meg selv ;)

Jeg er usikker på akkurat hva som skjedde, men han stimulerte g-punktet mitt litt hardere enn vanligvis. Det var faktisk ganske flaut, og må innrømme at jeg fikk litt noia da det skjedde, men plutselig så squirtet jeg! :rodme: Det har aldri skjedd før, men må si at orgasmen var mye sterkere. Jeg hadde i tillegg vært sprengkåt hele den dagen.

Og siden du lurte, så har jeg vært seksuelt aktiv i 3 år. Er 17 nå, og debuterte som 14-åring.

Skrevet

Tydeligvis flere enn hva man var klar over...

www.nordlys.no/nyheter/article6461393.ece

Klitorisorgasme: En intens orgasme som kommer av at det mest følsomme, erogene punktet i kroppen blir stimulert.

Vaginalorgasme: Kommer ved hjelp av stimulering av skjedeåpning, G-punktet, livmormunnen og indirekte klitorisstimulering under penetrering. Sterkere og gir større skjedesammentrekninger enn klitorisorgasmen.

Analorgasme: Kommer ved anal- og klitorisstimulering. En litt annen, innvendig klimaksfølelse.

Sprutorgasme: Ca. 10 prosent kvinner spruter før, under og etter sex. Det kan komme i drypp, som flod eller sprut.

Multiorgasme: En serie orgasmer som kommer som perler på en snor, uten at man trenger å stimulere mer innimellom. Ikke alle forunt, dessverre ?

Kombinasjonsorgasme: Flere typer orgasmer på én gang. En veldig sterk og intens opplevelse. Kalles også totalorgasme og rock’n’roll-orgasme.

G-punktorgasme: Kommer ved stimulering av G-punktet, som ligger mellom urinblæren og vagina, En mer intens, grensesprengende og litt annerledes klimaksfølelse.

Skrevet

Var egentlig ganske sikker på at jeg hadde opplevd g-punkt orgasme helt frem til den gangen da jeg virkelig opplevde det. :) Da var det liksom ingen tvil! Vet at typen liker den aller best også for da klemmer jeg mye hardere og lengre rundt han. Den orgasmen jeg opplever oftest er nok klitoris-orgasme, og den er jo ikke så verst den heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...