Nysjerriggutt Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Hei! Jeg er litt usikker på hva som har skjedd med øyet mitt. En mulig årsak er at et blodkar har sprengt, og/eller har jeg synlige blodårene i øyet. Hvis jeg har fått sprengt et blodkar i øyet, hvor lang tid vill det ta før det er i orden igjen? Noe jeg kan gjøre? Hvis jeg har syne,ige blodårer i øyet, hva kan jeg gjøre med dette? Det gjør ikke vondt, og jeg går på dagslinser! Det hender også ganske ofte at jeg sovner med disse linsene over natten. Kan dette ha en innvirkning? Derfor jeg er litt stresset for dette, er fordi jeg skal møte en jente til helgen. Da vill jeg jo ikke at øyet mitt skal se sånn ut. Hilsen gutt 18
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Slutt å sove med dagslinser! Du kan ødlegge øynene på den måten. Lar du være å sove med linsen noen dager, burde det komme seg. Gjør det ikke det - kom deg til legen. Du kan ha fått øyebetennelse. Jeg ville vært ekstra nøye med hygienen fremover i tilfelle betennelse. Anonym poster: a061ce65cb38285d4e9a8ca4c5ffed57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå