Gjest taco1 Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Hvis det er sånn at fettcellene ikke forsvinner når man blir slankere og får mindre fett på kroppen, hvor blir de av da? Og hva har det å si at de ikke forsvinner? Betyr det at man legger på seg igjen fort hvis man ikke passer på kostholdet? Dumme spørsmål kanskje.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 De krymper, "tømmes" for fett. Men ja, det betyr at du lettere legger på deg igjen. Fettceller forsvinner ikke. http://www.cracked.com/quick-fixes/fat-officially-incurable-according-to-science/ Anonym poster: 8d8cf715e1aa023b86bcec6bfc1b1a4b
Gjest taco1 Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 De krymper, "tømmes" for fett. Men ja, det betyr at du lettere legger på deg igjen. Fettceller forsvinner ikke. http://www.cracked.c...ing-to-science/ Anonym poster: 8d8cf715e1aa023b86bcec6bfc1b1a4b Da må jeg prøve å ikke legge mer på meg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Da må jeg prøve å ikke legge mer på meg. Når du legger på deg, så er det de fettcellene du allerede har som fylles opp. Er du normalvektig og legger på deg, vil det ikke nødvendigvis dannes flere fettceller. Du vil dermed heller ikke ha vanskeligheter med det når du prøver å slanke deg. Svært overvektige kan imidlertid danne flere fettceller såvidt jeg har forstått (ikke ta dette for helt god fisk da jeg ikke er noen ekspert på dette!^^), og det er svært mye mer komplisert... Anonym poster: ca90c4f66700d22e7ee3185665aeae03
Gjest taco1 Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Når du legger på deg, så er det de fettcellene du allerede har som fylles opp. Er du normalvektig og legger på deg, vil det ikke nødvendigvis dannes flere fettceller. Du vil dermed heller ikke ha vanskeligheter med det når du prøver å slanke deg. Svært overvektige kan imidlertid danne flere fettceller såvidt jeg har forstått (ikke ta dette for helt god fisk da jeg ikke er noen ekspert på dette!^^), og det er svært mye mer komplisert... Anonym poster: ca90c4f66700d22e7ee3185665aeae03 Åja, virker komplisert ja. Er heldigvis ikke overvektig, men tenker at jeg bør være litt forsiktig med å legge mer på meg uansett, for plutselig er det kanskje vanskelig å gå ned i vekt når jeg vil det.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 Åja, virker komplisert ja. Er heldigvis ikke overvektig, men tenker at jeg bør være litt forsiktig med å legge mer på meg uansett, for plutselig er det kanskje vanskelig å gå ned i vekt når jeg vil det. Ja, det er klart (: Men i så fall er det pga overvekt i seg selv, ikke flere fettceller (: Anonym poster: ca90c4f66700d22e7ee3185665aeae03
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå