vimp Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Jeg er ei jente på 20 år som er 160 cm, og 50 kg. Er ikke kraftig bygd. Alt på meg er lite, bortsett fra magen. Den er stor i forhold til resten av kroppen min. Det jeg lurte på var, hva slags "kroppsfasong" er det jeg har? Klarer ikke helt å finne ut av dette selv. Håper på svar!
Gjest Pæra Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Google "hvilken kroppsfasong er jeg" eller noe lignende, så får du mye hjelp. Når det gjelder hva du bør kle deg i så er liksom hovedgreia at man vil ligne en timeglassfasong mest mulig. Så for meg som er tynn pære (bredere hofteparti enn skuldre og bryst, men smal midje) så bør jeg trekke fokuset opp til overkroppen med utringninger og farger, mens jeg vil ha minst fokus på hoftepartiet, så der kler jeg meg i mørke bukser uten noe dilldall rundt hoftene, og jeg bruker såkalte a-line skjørt som går ut fra hoftene.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Jeg kan selv minne om eplefasong og har alltid trodd det, men når jeg har lagt inn målene mine får jeg ikke opp noen av resultatene Eple er vel kanskje mest nærliggende, om du har slanke ben og armer. En klassisk eple vil også ha relativt stor bryststørrelse, og relativt liten bakende. Men de fleste mennesker er jo noe midt mellom flere "kroppstyper", så det gjelds å fremheve det man selv føler er finest. Anonym poster: 8567c1e1969e7c00a249d4931d5fea85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå