Gå til innhold

The Ring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, så jeg så The Ring for første gang i dag, haha. Den var ganske spennende og trist, men må innrømme at jeg ble litt forvirra. Hvorfor døde ikke Rachel(?), altså hovedpersonen? Noah døde, men ikke hun?

Anonym poster: 2ed32dcf9f0d9ad17a7c542e6184b1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den er trist, og jeg synes ikke den var skummel nok til å bli redd. Jeg skvatt en gang når døren ble åpnet og de zoomet inn i speilet å klinte til med kjempe høy lyd... resten er trist...

Husker ikke hvorfor hun ikke døde. Kanskje mamma'n sparte henne...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er trist, og jeg synes ikke den var skummel nok til å bli redd. Jeg skvatt en gang når døren ble åpnet og de zoomet inn i speilet å klinte til med kjempe høy lyd... resten er trist...

Husker ikke hvorfor hun ikke døde. Kanskje mamma'n sparte henne...?

Jeg skvatt en del ganger under filmen, men er en hardhudet skrekkfilm så ble nok ikke redd. Men ja, den er trist. :(

Anonym poster: 2ed32dcf9f0d9ad17a7c542e6184b1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrekkfilm elsker* haha

Anonym poster: 2ed32dcf9f0d9ad17a7c542e6184b1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrekkfilm elsker* haha

Anonym poster: 2ed32dcf9f0d9ad17a7c542e6184b1af

Det er jeg uten sidestykke ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så jeg så The Ring for første gang i dag, haha. Den var ganske spennende og trist, men må innrømme at jeg ble litt forvirra. Hvorfor døde ikke Rachel(?), altså hovedpersonen? Noah døde, men ikke hun?

Anonym poster: 2ed32dcf9f0d9ad17a7c542e6184b1af

Hun overlevde fordi hun kopierte videokassetten. Det er derfor hun får sønnen til å kopiere den helt på slutten av filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så jeg så The Ring for første gang i dag, haha. Den var ganske spennende og trist, men må innrømme at jeg ble litt forvirra. Hvorfor døde ikke Rachel(?), altså hovedpersonen? Noah døde, men ikke hun?

Anonym poster: 2ed32dcf9f0d9ad17a7c542e6184b1af

Hun og sønnen overlevde fordi hun før 7 dager var gått, hadde hun vist filmen til Aidan sin far som dermed fikk forbannelsen isteden for henne og sønnen!

Har du sett filmen har du 7 dager på deg til å vise filmen til en annen og berge ditt skinn.

Se the ring II! der blir alt forklart!

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...