Gå til innhold

For mye sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og typen har vært sammen siden oktober. Vi bor mere ell mindre sammen og har ikke vært uten hverandre mye. Han er veldig glad i sex, og vil helst ha det hele tiden. Er det normalt og ha sex 5 ganger om dagen over så lang tid??

Anonym poster: efe836cce5b8b615f50a63fc7a917f0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske kjæresten min hadde orket å hatt sex 5 ganger om dagen, føler meg i overkant sex glad, og er itillegg jente. vi kan godt bytte kjæreste

Anonym poster: 21c4d765e512d6643d5436117630ed1c

• Liker 5
Skrevet

Skulle ønske kjæresten min hadde orket å hatt sex 5 ganger om dagen, føler meg i overkant sex glad, og er itillegg jente. vi kan godt bytte kjæreste

he he:) har dere aldri hatt det sånn??

Anonym poster: 3e5d893af61641ab5ad14ebf3cfcfbf2

Skrevet

Ja, det er normalt, så fremt det ikke går ut over livskvalitet eller daglige gjøremål.

Skrevet

Har opplevd det samme. Herregud, så frustrerende! :P

Anonym poster: 7852f3faf67882a93014279de574c049

Skrevet

Hahaha, samme her, bortsett i fra at kjæresten min faktisk vil ha sex så ofte. Føler meg litt som et unntak. :fnise:

Anonym poster: 08635b4a81b27b9d9849e4404002d355

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er normalt, så fremt det ikke går ut over livskvalitet eller daglige gjøremål.

Eeeehhh. Nei, det er ikke "normalt". Og da mener jeg normalt som i VANLIG. Sex er selvsagt en normal aktivitet, men det er ikke vanlig å ha sex 5 ganger om dagen. Det er klart, de første dagen av en ny og stormfull forelskelse er nok 5 ganger om dagen en lek, men det går ikke veldig lang tid før det normaliserer seg.

Anonym poster: d5df89eafbf52fc9f64444d4405b721c

Skrevet

Tja, det er kanskje ikke vanlig, men det meste faller jo innenfor normalen. Du får ta det som et kompliment. Selv om han kanskje får LYST på sex fem ganger om dagen, så blir han sikkert ikke fornærma om du ikke orker å ha det fullt så ofte.

Skrevet

Eeeehhh. Nei, det er ikke "normalt". Og da mener jeg normalt som i VANLIG. Sex er selvsagt en normal aktivitet, men det er ikke vanlig å ha sex 5 ganger om dagen. Det er klart, de første dagen av en ny og stormfull forelskelse er nok 5 ganger om dagen en lek, men det går ikke veldig lang tid før det normaliserer seg.

Anonym poster: d5df89eafbf52fc9f64444d4405b721c

Du har rett i at det sannsynligvis ikke er vanlig, som i gjennomsnittlig, men sykelig unormalt er det nødvendigvis heller ikke.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg vil ikke si det er normalt, men det er ikke noe galt med det av den grunn. Jeg synes det høres flott ut.

Skrevet

Hva som er for mye sex for deg er det opp til deg å vurdere .. Jeg hadde foretrukket en laaaaang omgang når jeg kom hjem fra jobb/skole fremfor fem kortere omganger i løpet av dagen, men det er kanskje bare meg ;)

Skrevet

Dere har jo bare vært sammen i noen få måneder, og da vil man jo ha hverandre hele tiden. Men fem ganger om dagen var mye! Hvordan får man tid til det? Helg hele uken?

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Høres mye ut, men sikkert en god del som får til det også! :) Selv klarer jeg maks tre ganger om dagen, men da syns jeg ikke det blir like digg hver gang.

Skrevet

Dere har jo bare vært sammen i noen få måneder, og da vil man jo ha hverandre hele tiden. Men fem ganger om dagen var mye! Hvordan får man tid til det? Helg hele uken?

Der sier du noe! Det lurer jeg også på, for i en hverdag med andre forpliktelser må det vel være vanskelig å få tid og energi til å strekke til?

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Der sier du noe! Det lurer jeg også på, for i en hverdag med andre forpliktelser må det vel være vanskelig å få tid og energi til å strekke til?

Det hørtes mer hektisk ut enn en Russ Meyerfilm ja ;)

• Liker 1
Skrevet

har også vært sammen med typen siden oktober, men vi har faktisk aldri hatt sex mer enn én gang på en dag.. Men så holder vi på i én time eller to også da.. hadde ikke orket mer.. hadde blitt sår.

Anonym poster: a85d6ada8a1318ce518f59889bbd1a53

Skrevet

Er vel ingennting som er normalt eller unormalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...