Gå til innhold

http://annek.blogg.no/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At hun eksponerer kroppen sin så utrolig mye skjønner jeg ikke helt at du mener. Jeg har sett enkelte "rosabloggere" som viser frem wayyy to much hud, mye mer enn dette. Eneste som kanskje var litt drøyt var headeren, men jeg synes ikke den var halsbrekkende heller. Om det er noen spesifikke innlegg du sikter til TS, så link gjerne til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At hun eksponerer kroppen sin så utrolig mye skjønner jeg ikke helt at du mener. Jeg har sett enkelte "rosabloggere" som viser frem wayyy to much hud, mye mer enn dette. Eneste som kanskje var litt drøyt var headeren, men jeg synes ikke den var halsbrekkende heller. Om det er noen spesifikke innlegg du sikter til TS, så link gjerne til det?

Hun har slettet det innlegget, men her er et av bildene fra Facebook: https://m.facebook.com/?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F&_rdr#!/photo.php?fbid=10151382569671341&id=669416340&set=a.10150943148041341.473153.669416340&__user=0

Anonym poster: 51ebed7bddb839be2aab61eccdacdca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argh.. kan ikke KG stenge av for muligheten til å "diskutere" alle disse bloggene? folk gjør ikke annet enn å slarve og hetse i disse trådene uansett.

Anonym poster: 7fe6f9de0e9260f9f7847772b9c2f782

Kvinneguiden har blitt til fjortisguiden. Dessverre.

Anonym poster: 59c2b06e25c8a077ef9640f30d970433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvilke bilder hun legger ut av seg selv på bloggen sin, men akkurat dette gjør meg provosert, er det mulig å bli så dum?

DET MED AT SKATTE PENGENE DERES GÅR TIL NAV! DET ER SIKKERT SANT, MEN FOR FAEN JEG SKATTER 36 % JEG OGSÅ!!!!! Hvor de pengene går til? må du ikke spørre meg! Ikke begynn med den gnitne skapen og si: ååååå mine skatte penger går til deg din fitte! FOR JEG SKATTER JEG OGSÅ, det gjør ALLE som får ytelse fra nav! DET IRRITERER MEG SINNSYKT:)http://annek.blogg.no/1358345562_tror_de_fleste_har_ft.html
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velvel, jeg forsoner meg med at hun er "voksen" og antakeligvis vet hva hun gjør, men noe av det dere har linket til her er kanskje litt i sterkeste laget. Blir artig når hun kommer seg ut av NAV engang og fremtidige arbeidsgivere Googler henne. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss!

Den var ny!

Mandag-til-Fredag-Angst har jeg aldri hørt om før.

http://bloggfiler.no/annek.blogg.no/images/1586513-12-1356924258593.jpg

Dette oser jo virkelig ekstrem angst som hun hevder å ha.

Bildet er hentet fra bloggen hennes.

Dette bildet et så utrolig tacky, taktløst, white trash.

Anonym poster: 628b978c398c01999a87e371b3e03799

Innlegget er redigert som et ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet et så utrolig tacky, taktløst, white trash.

Anonym poster: 628b978c398c01999a87e371b3e03799

Kjenner jeg først og fremst synes synd på alle de som faktisk har alvorlige angstlidelser :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyAntebellum

Leste litt på den bloggen nå. Virker veldig intern og med uthengning av diverse folk og veldig dårlig språk samt meget spesielle bilder.. Hvorfor følger man med på slike blogger? Kvalitetsblogging er ihvertfall ikke det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss!

Den var ny!

Mandag-til-Fredag-Angst har jeg aldri hørt om før.

(bilde)

Dette oser jo virkelig ekstrem angst som hun hevder å ha.

Bildet er hentet fra bloggen hennes.

Fy faen.. Kjenner jeg blir provosert, spesielt kanskje etter å ha lest NAV-innlegget også. Hele bloggen får meg nesten til å gråte. Søker seg inn på paradise hotel, bruker ordet angst i alle slags situasjoner. Mennesket er heller ikke født med angst, slik hun sier.

Og når hun poster halvnakne bilder bare for å provosere mer så har hun vel for f. tøff nok hud til å få tilbakemelding fra en sjef.

Ikke rart vi med veldig sterk angst blir stigmatisert om det finnes slike folk.

Anonym poster: ce3a1a027cfad3d9c8fca564a6e9ed12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste litt på den bloggen nå. Virker veldig intern og med uthengning av diverse folk og veldig dårlig språk samt meget spesielle bilder.. Hvorfor følger man med på slike blogger? Kvalitetsblogging er ihvertfall ikke det der..

Hun opprettet en blogg og i løpet av 48 timer hadde hun havnet på midten av topplisten.

Dette var i følge henne selv, fordi hun skrev så bra og var en så god blogger. Hun hadde postet tre innlegg ellerno av masse festbilder og seg selv i lite klær/pysj.

Også kom hun i en bloggkrig med ei jente.

Hun gjorde det slutt med kjæresten sin - for å bli sammen med eksen.

Kjæresten som da ble eks - skrev masse om henne på bloggen sin. Og hadde gjestebloggere som hatet henne.

De to hang ut hverandre i videoer, i innlegg, på facebook, på twitter osv.

Hun lagde en video om at hun hele tiden ville gå tilbake til sin første eks.

Blogg.no's verson av Jersey Shore

Anonym poster: 539db1da2333c39af9ef46ea4c01386a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun opprettet en blogg og i løpet av 48 timer hadde hun havnet på midten av topplisten.

Dette var i følge henne selv, fordi hun skrev så bra og var en så god blogger. Hun hadde postet tre innlegg ellerno av masse festbilder og seg selv i lite klær/pysj.

Også kom hun i en bloggkrig med ei jente.

Hun gjorde det slutt med kjæresten sin - for å bli sammen med eksen.

Kjæresten som da ble eks - skrev masse om henne på bloggen sin. Og hadde gjestebloggere som hatet henne.

De to hang ut hverandre i videoer, i innlegg, på facebook, på twitter osv.

Hun lagde en video om at hun hele tiden ville gå tilbake til sin første eks.

Blogg.no's verson av Jersey Shore

Anonym poster: 539db1da2333c39af9ef46ea4c01386a

Hvem var det hun hadde bloggkrig med da?

Anonym poster: ffdc9076565290dcf588f1713c4acc8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det hun hadde bloggkrig med da?

Anonym poster: ffdc9076565290dcf588f1713c4acc8e

En tidligere deltaker fra unge mødre som hun trua me å melde til barnevernet

Når man har gjort det slutt er det vel ingenting som er så bra som å konkurrere om hvem som kan komme inn på paradise hotel å hvem som kan ligge øverst på topplisten

Anonym poster: 539db1da2333c39af9ef46ea4c01386a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hver gang jeg ser noen røyke hasj, griner jeg... Jeg har angst for det, og det er noe dere ikke visste om meg, men nå vet dere dette! :)"

:sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Headeren er ikke så ille, det er bildene i bare string og BH(som det linket over) jeg reagerte på. Det er ikke bare-bare å komme seg ut i jobb når man har angst og ADHD, det vet jeg selv, men: For det første kan angst minske dersom man jobber med seg selv med hjelp av en psykolog/terapeut, og for det andre er det så mange ulike jobber at det går an å finne noe å jobbe med som ikke består av så mange angsttriggere. Og ja, man kan ha angst selv om man tør å gå ut på byen(skjønt når hun både går ut og drikker, har mange folk på besøk og stadig legger ut videoer av seg selv, virker hun ikke til å være sterkt plaget av angsten).

Anonym poster: d10a556e166250ea4cc07f6894aeadad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyAntebellum

En tidligere deltaker fra unge mødre som hun trua me å melde til barnevernet

Når man har gjort det slutt er det vel ingenting som er så bra som å konkurrere om hvem som kan komme inn på paradise hotel å hvem som kan ligge øverst på topplisten

Anonym poster: 539db1da2333c39af9ef46ea4c01386a

Gikk inn på disse 3 linkene, og hva eeeer problemet til disse mennskene?! Kjenner jeg blir oppgitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...