Gå til innhold

RHOBH sesong 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere her som ser på? Hva synes dere så langt?

Jeg synes dette bare blir bedre og bedre for hver sesong, og denne sesongen er det masse drama! Sitter å håper på at episode 9 blir agt ut i dag, slik at jeg kan se det i kveld når jeg kommer hjem, kan nesten ikke vente :fnise:

Noen som har klart å finne ut hva den store hemmeligheten til Adrienne er?

Anonym poster: d8b9a6033d8283786b75d30fa414a7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger med! Adrienne brukte visst surrugatmor, det er den store hemmeligheten! Skjønner ikke at hun bare ikke innrømmer det. Er jo ikke noe big deal.. Liker virkelig ikke Adrienne lenger! Hun har jo gått ut i media nå og sagt at hun og barna ble fysisk misbrukt av mannen. Alt for å få foreldreretten på barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med! Adrienne brukte visst surrugatmor, det er den store hemmeligheten! Skjønner ikke at hun bare ikke innrømmer det. Er jo ikke noe big deal.. Liker virkelig ikke Adrienne lenger! Hun har jo gått ut i media nå og sagt at hun og barna ble fysisk misbrukt av mannen. Alt for å få foreldreretten på barna.

Hva? Det var jo hun som var slem mot Paul! Likte henne så godt i starten.... Har ikke sett noe av sesong 3 enda, men jeg likte ikke hun nye i sesong 2. Hun med brukket fot, hun virker selvopptatt i en helt annen klasse enn de andre. Men er det sant at Camille ikke er med i 3?

Anonym poster: 1039df24aa571e20488138ab7651ea87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sesong tre er Adrienne helt grusom! Brandi heter hun, jeg likte henne ikke før jeg heller. Men nå liker jeg henne. Liker henne og Lisa best nå. Kyle liker jeg heller ikke lenger. Bare se den episoden hun har middagselskap, Fay begynner å kjefte og slenge dritt til Brandi, mens Kyle sier ingenting. Camille er med litt, men ikke så mye som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sesong tre er Adrienne helt grusom! Brandi heter hun, jeg likte henne ikke før jeg heller. Men nå liker jeg henne. Liker henne og Lisa best nå. Kyle liker jeg heller ikke lenger. Bare se den episoden hun har middagselskap, Fay begynner å kjefte og slenge dritt til Brandi, mens Kyle sier ingenting. Camille er med litt, men ikke så mye som før.

Jeg ble veldig overrasket over Adrienne. Likte henne godt i de tidligere sesongene, men ikke nå lenger. Jeg er helt enig med deg ang Brandi, Lisa og Kyle. Brandi vet man alltid hvor man har, selv om hun godt kunne lært seg å tenke før hun snakker, men mest for hennes egen del. Ellers liker jeg godt Camille og Mauricio, selv om han ikke er en av housewives´a.

Ang hemmeligheten så: HÆ? Det der er da virkelig ingen big deal, kan ikke skjønne at de skulle lage så mye problemer ut av at det kommer ut, saksøke Brandi osv. Trodde det var noe juicy stuff jeg - skuffa :fnise: Camille er jo åpen om at hun har brukt surrogatmor.

Anonym poster: d8b9a6033d8283786b75d30fa414a7ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er helt latterlig hvordan Adrienne og Paul reagerte. Og at de skal saksøke Brandi er bare enda mer teit! Var jo Adrienne selv som sa "Friends don't sue friends" når Russel truet med å saksøke Camille. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg, jeg synes ikke Kim virker edru denne sesongen heller jeg. Det er noe som er rart, hun virker ikke helt våken på en måte.

Anonym poster: d8b9a6033d8283786b75d30fa414a7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, jeg synes ikke Kim virker edru denne sesongen heller jeg. Det er noe som er rart, hun virker ikke helt våken på en måte.

Anonym poster: d8b9a6033d8283786b75d30fa414a7ea

Jeg liker henne så godt når hun er edru. Synes synd på henne og det er vel ikke så rart hun er alkoholiker. Hun burde fått seg en ordentlig mann som tok vare på henne.

Anonym poster: 1039df24aa571e20488138ab7651ea87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går Adrienne og Paul fra hverandre i denne sesongen? Synes alltid det ser ut som om Adrienne er den som er slem med Paul.. har aldri skjønt meg på ekteskapet deres jeg...

Noen som skal se på Lisas nye serie Vanderpump Rules da? DER har vi en skikkelig bitch der, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går Adrienne og Paul fra hverandre i denne sesongen? Synes alltid det ser ut som om Adrienne er den som er slem med Paul.. har aldri skjønt meg på ekteskapet deres jeg...

Noen som skal se på Lisas nye serie Vanderpump Rules da? DER har vi en skikkelig bitch der, hehe...

Er hun "seg selv" der, eller er hun enda mer sjefete og ekstrem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...