AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Jeg var nylig sammen med ei jente av asiatisk opprinnelse og vi hadde store problemer med å ha et normalt og godt samleie. Problemet var at da jeg skulle penetrere så kom jeg kun omtrent halveis inn og så stoppet det opp....det var som om noe blokkerte inni henne. Hun var ikke unormalt liten av størrelse og jeg er ikke unormalt stor der nede...ca. 16 cm. Jeg har vært sammen med asiatiske jenter før, og som har vært mindre enn henne, men jeg har aldri hatt slike problemer før. Jeg gjorde det slutt pga dette, men jeg har i ettertid tenkt på om det var noe som kunne løst seg over tid...uten at jeg vet hva det skulle være...:/ Slik jeg tenker, så bør jo vagina være såpass fleksibel at en normalstor penis skal kunne trenge inn uten problemer , særlig med tanke på at et barn skal jo ut samme veien. Dette er kanskje et dumt spørsmål og ikke så lett å svare på men jeg har liten kunnskap om kvinnelig anatomi... kan det være slk at hvis jenta ikke slapper av og er komfortabel med partneren sin så vil hun ikke "åpne seg" der nede ? Eller kan det være snakk om en medfødt misdannelse ? Til informasjon så var hun 30 år og ca. 160 høy. Jeg er 187. Mann 37 Anonym poster: c180e7f9de31ba4d5b4d3895ac53477e Anonym poster: c180e7f9de31ba4d5b4d3895ac53477e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå