Gå til innhold

Sports BH for store pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Xxl har casall, jeg bruker 80 F. Kunne ikke vært mer fornøyd, regulerbar , puppene beveger seg ikke en millimeter! For første gang. Koster rundt 440, vel verdt hver krone. De har en del forskjellige fra casall. Denne er med to saker bak som kan åpnes.

Denne sportsbh du mener? :)

Jeg har den og er strålende fornøyd har 75D/DD til vanlig og puppene mine hopper ikke en gang i sportsbhen, selvom jeg står å hopper.

Anonym poster: 24bf4314370eb59578f91adb72b9dc71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne sportsbh du mener? :)

Jeg har den og er strålende fornøyd har 75D/DD til vanlig og puppene mine hopper ikke en gang i sportsbhen, selvom jeg står å hopper.

Anonym poster: 24bf4314370eb59578f91adb72b9dc71

Jep! Den er skitbra!

Skrevet

Hvilke sportsbher er best når man ikke vil at nipplene skal synes?

Anonym poster: faa08602a82aedea3d82ed3e3364a66e

Skrevet

Dere som har casall som er linket til her; hvordan er de i str?

Anonym poster: 89e7165c92e343f4ec88bf55cf3d962d

Skrevet

Bruker 65H og fikk når jeg var i militæret sportsbhr fra merket Craft, disse har jeg i strrl small, og de funker perfekt. Puppene blir holdt på plass, og de er helt supre i kvaliteten. Kan virkelig anbefales. Jeg er selv veldig kort fra armhulen og til skuldrene, men disse går fint selv til meg.

Skrevet

Bruker 65H og fikk når jeg var i militæret sportsbhr fra merket Craft, disse har jeg i strrl small, og de funker perfekt. Puppene blir holdt på plass, og de er helt supre i kvaliteten. Kan virkelig anbefales. Jeg er selv veldig kort fra armhulen og til skuldrene, men disse går fint selv til meg.

Jeg prøvde nettopp en Craft-bh, tror den het sport specific. I str medium var den passelig rundt, men for liten i cupen.I str large var den altfor stor rundt og selv om cupen passet var den altfor slapp til å holde noe på plass.

Skrevet

Jeg prøvde nettopp en Craft-bh, tror den het sport specific. I str medium var den passelig rundt, men for liten i cupen.I str large var den altfor stor rundt og selv om cupen passet var den altfor slapp til å holde noe på plass.

Jeg har mine i en såpass liten strrl at den sitter stramt rundt og puppene blir presset flate omtrent. DA sitter de bra, for for min del er det viktig at de ikke beveger seg i det hele tatt, og hvordan de ser ut i en sportsbh er egentlig det samme for min del. Mine har heller ingen cup sånn som du snakker om, bare en basic sportsbh.

a37102cd707ba6bbc65af22f1b05d7dc.jpg

Slik ser min ut. Verdens beste!

Skrevet

Den ser omtrent sånn ut. Med cupen mener jeg området brystene er i, ikke at det var adskilte skåler. Beklager om det ble uklart. Området som skulle omfavne brystene var så lite i medium at brystene tøt ut både over og under og når det så var stort nok til å faktisk dekke noe av brystene var det så mye stoff at det var fullstendig slapt og uten noe særlig hold i.

Da jeg hadde prøvd den holdt jeg den opp mot Shock Absorberen min for å sammenligne, og min ett år gamle, velbrukte SA er veldig mye strammere og tightere i stoffet enn den helt nye Craft-BHen. Synd, for jeg hadde store forventninger til den.

Artig at vi har så forskjellige opplevelser :P

Skrevet

Den ser omtrent sånn ut. Med cupen mener jeg området brystene er i, ikke at det var adskilte skåler. Beklager om det ble uklart. Området som skulle omfavne brystene var så lite i medium at brystene tøt ut både over og under og når det så var stort nok til å faktisk dekke noe av brystene var det så mye stoff at det var fullstendig slapt og uten noe særlig hold i.

Da jeg hadde prøvd den holdt jeg den opp mot Shock Absorberen min for å sammenligne, og min ett år gamle, velbrukte SA er veldig mye strammere og tightere i stoffet enn den helt nye Craft-BHen. Synd, for jeg hadde store forventninger til den.

Artig at vi har så forskjellige opplevelser :P

Det er jeg enig i, men så er mine 3 1/2 år gamle også. Kan være derfor, at det har kommet nyere på markedet.

Skrevet

Men når dere med store bryster bruker disse BH'ene, ligger bh'en inntil i midten eller klemmes de bare flater og ligger inntil hverandre? Fått streng beskjed fra alle jeg har vurdert å kjøpt fra at puppene aldri skal ligge å gnisse inntil hverandre, men være skilt, dessverre finner jo ikke jeg en slik BH!

Skrevet

Men når dere med store bryster bruker disse BH'ene, ligger bh'en inntil i midten eller klemmes de bare flater og ligger inntil hverandre? Fått streng beskjed fra alle jeg har vurdert å kjøpt fra at puppene aldri skal ligge å gnisse inntil hverandre, men være skilt, dessverre finner jo ikke jeg en slik BH!

hvorfor skal de ikke ligge inntil hverandre? Mine gjør alltid det :P De fleste treningsBH´er er jo uten adskilte cups...?

Anonym poster: 89e7165c92e343f4ec88bf55cf3d962d

Skrevet

Str. 65H her. Brukte tidligere Change sine sportsbh'er og var rimelig fornøyd. Måtte så ha ny og kjøpte Panache sin, som jeg synes er helt fantastisk! Og her er puppene adskilt slik som noen kommenterer.

http://www.bravissimo.com/products/lingerie/sports-bras/panache-sports-bra/black/pr100blk/?level=1&show=16&sort=1&exclusive=false&new=false&sale=false&brand=panache

Anonym poster: 098e2104972b5216b27cfab8a13758b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...