Brevfan39 Skrevet 22. juli 2012 #22 Skrevet 22. juli 2012 Heisan alle medbrevskrivere godt og se at det fins en plass hvor jeg kan finne andre som er intreserte i og skrive jeg har altid vært glad i og skrive brev det startet jeg tror det var i femte eller sjette klasse at jeg fikk min første brevvenn jeg syntes det var kjembegøy . Vi skrev med hverandre i mange år men plutselig stoppet brevene og jeg hørte ikke noe mer vet ikke hva som skjedde hun vokste det vell fra seg og fikk det travelt med andre ting som altid skjer ettervært :frown: Så det ble slutt med den skrivingen en stund, til jeg begynnte på folkehøgskole og skrev til familie og venner og med en veninne når hun reiste til England i et år og jeg besøkte henne som også var koselig. Men nå prater jeg meg vekk jeg skulle svare dere på innlegene deres jeg har jo startet og skrive igjen og hadde flerne venner også men også vi slutttet og skrive nå skriver jeg litt med en i Australia en gang iblant men det hadde vært gøy og skrive med flerne helst via e- mail som mesteparten bruker nå til dags istedenfor brev det er mye enklere og man får svar fortere så hvis noen av dere savner noen og skrive med send meg en mail det hadde vært gøy jeg meldte meg også på en enkelsk side men dem har jeg ikke hørt så mye fra men jeg har jo bare sendt mail til en men har skrevet opp noen andre vell farvel så lenge håper jeg hører fra noen .
Brevfan39 Skrevet 22. juli 2012 #23 Skrevet 22. juli 2012 Savner og ha brevvenner, jeg. Kanskje jeg skal prøve og skaffe meg noen? Heisan Marianne mitt navn er Ingvill jeg så navnet ditt på denne siden kjekt og se at det er andre også som jakter på brevvenner akurat som jeg også er i det sisste har jeg håpet at noen kunne begynne og sende meg en mail en gang iblant har vært på en del sider og meldt meg på men har ikke hørt noe så jeg tenkte jeg skulle prøve her også. Det er jo mange som liker best og svare via brev men jeg syns selv det er lettere og sende mail til hverandre det går fortere og svare en med brev hva syns du Hvis du vil skrive med meg send meg en mail da vell eller brev hvis du liker det best jeg meg selv liker å få e mail så kansje vi kan bli meg kjente med hverandre. VENLIG HILSEN INGVILL
Brevfan39 Skrevet 22. juli 2012 #24 Skrevet 22. juli 2012 Heisan det var kjekt og høre at det er andre som er intreserte i brevvenner det samme er jeg, det hadde jo vært gæy og fått noen nye brevvenner eller mailvenner som jeg jakter på jeg sgrev en del brev i min tidligere år og syntes det var kjekt skriver fortsat med en som er i Australia som jeg har skrevet med en stund jeg er 39 år og syns det er kjekt og skrive med mennsker i forsjellige aldre men det er ikke så lett og ha alt for mange selv om det er gøy man skal jo komme gjennom alle det har i alfall jeg lært men det er jo my enklere med e mail for de trenger ikke altid og være så lange skriver jeg brev så føler jeg at de må være litt lenger sender du mail så går det jo selvfælgelig mye fortere men med brev så er det som dere sier mer privat.
MarianneE Skrevet 23. juli 2012 #25 Skrevet 23. juli 2012 Savner og ha brevvenner, jeg. Kanskje jeg skal prøve og skaffe meg noen? Heisan Marianne mitt navn er Ingvill jeg så navnet ditt på denne siden kjekt og se at det er andre også som jakter på brevvenner akurat som jeg også er i det sisste har jeg håpet at noen kunne begynne og sende meg en mail en gang iblant har vært på en del sider og meldt meg på men har ikke hørt noe så jeg tenkte jeg skulle prøve her også. Det er jo mange som liker best og svare via brev men jeg syns selv det er lettere og sende mail til hverandre det går fortere og svare en med brev hva syns du Hvis du vil skrive med meg send meg en mail da vell eller brev hvis du liker det best jeg meg selv liker å få e mail så kansje vi kan bli meg kjente med hverandre. VENLIG HILSEN INGVILL Asså... Nå er det 8 år siden innlegget mitt, og det er igrunnen ikke så aktuelt lengere... Jeg har (for) mange brevvenner men de har jeg skaffet meg via Facebook. Søker man på "penpals" "brevvenner" osv så er det mange grupper der ute.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå