Lille Rosin Skrevet 14. mars 2004 #1 Skrevet 14. mars 2004 Jeg har mange brevvenner og synes det er en kjempe koselig hobby. Men jeg har inntrykk av at folk helst ikke snakker høyt om at de har brevvenner. Hvorfor det egentlig? Ses det på som barnslig eller? Når det er sagt, er det noen som ønsker seg en god brevvenn, så har jeg plass til flere jeg
Robban43 Skrevet 14. mars 2004 #2 Skrevet 14. mars 2004 Hei Er enig i at mange har ett "problem" med brevvenner. Vet ikke helt hvorfor men kanskje sees dette som noe utenom det vanlige. Som oftest via internett er det date og sengehalm etter første kvelden. Er vel ikke noe galt i at mennesker kan utveksle erfaringer/meninger via brev? Selv så har jeg flere og ser på dette som en mulighet i å utvikle meg selv. Får mange feedback på mine meninger og nettopp derfor lærer jeg av det de skriver. Oppdager til stadig at flere meninger om samme tema endrer ens eget standpunkt. Send me a mail!!!!! 1
Charmina Skrevet 14. mars 2004 #3 Skrevet 14. mars 2004 Har alltid likt brevskriving jeg også! I mine yngre dager hadde jeg over 100 stk! Savner det
MarianneE Skrevet 15. mars 2004 #4 Skrevet 15. mars 2004 Savner og ha brevvenner, jeg. Kanskje jeg skal prøve og skaffe meg noen? :klø:
Tjorven Skrevet 15. mars 2004 #5 Skrevet 15. mars 2004 Jeg har tidligere hatt massevis av brevvenner, både i Norge og i utlandet. Synes det var kjempegøy, og så er jeg veldig glad i å skrive. Nå har jeg desverre bare et par stykker igjen, tiden strekker ikke til rett og slett. :-(
Livets datter Skrevet 15. mars 2004 #6 Skrevet 15. mars 2004 Hadde mange brev-venner før, og det var alltid et høydepunkt hver gang det lå et nytt brev i postkassen. Dessverre blir det ikke tid til slikt lenger. Hverdagen, husarbeid og jobben krever sitt...
Crispo Skrevet 15. mars 2004 #7 Skrevet 15. mars 2004 Jeg hadde også en god del brevvenner før når jeg var yngre, men av en eller annen grunn tror jeg vi vokste fra det.... ble i hvertfall ikke mer brevskriving. Jeg har ikke glemt alt som heter brevskriving ennå da.... holder kontakt med ei jente jeg er fadder til gjennom brevskriving og et søskenarn av samboern min som synes det er så gøy å få brev med rosa skrift.... (er fire år....) Er så kosleig, får mange fine tegninger.... :-)
Arkana Skrevet 15. mars 2004 #8 Skrevet 15. mars 2004 Da jeg var 12-13 år begynte jeg å interessere meg for brevvenner og hadde på et punkt rundt 60-70 stk (bare én norsk utrolig nok). Nå, 13 år senere, skriver jeg fremdeles med en håndfull av dem og den norske jenta har jeg truffet flere ganger. Et par har jeg gått over til å bli mailvenner med, men det er nå en gang noe eget med et brev. Synes det er koselig, særlig siden vi nå har fulgt hverandre over såpass mange år.
Cawarra Skrevet 15. mars 2004 #9 Skrevet 15. mars 2004 Jeg er så naiv at jeg trodde brevvenner var noe som hørte barndommen til.
Lille Rosin Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #10 Skrevet 15. mars 2004 Jeg er så naiv at jeg trodde brevvenner var noe som hørte barndommen til. Det trodde jeg også før, men jeg har faktisk begynt med den slags i en alder av 30. Lenge leve barnet i meg :-) Kjempe koselig hobby altså :-)
Imax Skrevet 16. mars 2004 #11 Skrevet 16. mars 2004 Hadde masse brevvenner før, men de har liksom glidd unna pga tid. Men jeg mailer jo mange folk da, og det blir da nesten som brevvenn? Jeg mener - de jeg ikke ser til vanlig. Både her og i utlandet.
martler Skrevet 29. juni 2012 #12 Skrevet 29. juni 2012 Heisann! : -) Jeg er en jente 17 år som savner den tiden det var vanlig å ha brevvenner.. Har sittet i hele dag og søkt rundt på internett etter en mulig brevvenn, men det er visst ingen plasser som det går an å finne en lenger. Savner dere å ha en brevvenn?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #13 Skrevet 29. juni 2012 Jeg hadde brevvenner da jeg var yngre Jeg er en del eldre enn deg, 28, så jeg er kanskje for gammel? Anonym poster: 9751ed4bdb2501efb24cc0ad3816d969
Ego Skrevet 29. juni 2012 #14 Skrevet 29. juni 2012 Prøv penpalworld.com De aller fleste foretrekker e-mail, men er også mange som utelukkende vil skrive på den gode, gamle måten
martler Skrevet 29. juni 2012 #15 Skrevet 29. juni 2012 Jeg hadde brevvenner da jeg var yngre Jeg er en del eldre enn deg, 28, så jeg er kanskje for gammel? Anonym poster: 9751ed4bdb2501efb24cc0ad3816d969 Neinei! Langt i fra : -) Koselig å skrive uansett alder.
martler Skrevet 29. juni 2012 #16 Skrevet 29. juni 2012 Prøv penpalworld.com De aller fleste foretrekker e-mail, men er også mange som utelukkende vil skrive på den gode, gamle måten Takk for tipset! :-)
KaDust Skrevet 29. juni 2012 #17 Skrevet 29. juni 2012 Jeg også savner brevvenner! Ååh, det var tider det. Kanskje jeg prøver penpalworld.com jeg også, selvom jeg ville foretrukket å hatt det på brev. Det er jo litt mer personlig. Jeg er 90-modell forøvrig om noen skulle være interessert i å skrive brev med meg ;>
martler Skrevet 29. juni 2012 #18 Skrevet 29. juni 2012 Jeg også savner brevvenner! Ååh, det var tider det. Kanskje jeg prøver penpalworld.com jeg også, selvom jeg ville foretrukket å hatt det på brev. Det er jo litt mer personlig. Jeg er 90-modell forøvrig om noen skulle være interessert i å skrive brev med meg ;> Jeg er veldig interessert i å skrive : -) men er bare 95-modell selv da, så kanskje litt ung..
martler Skrevet 29. juni 2012 #20 Skrevet 29. juni 2012 Alder er ingen hindring for min del. Går det an å kontakte folk personlig for mer informasjon eller? : -)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå