lillsunshine Skrevet 15. januar 2013 #21 Skrevet 15. januar 2013 Jo.. Det er noe å lure på. For på lørdag sa han unnskyld for at han hadde vært så stille.. Og han sa han håpet jeg ikke trodde han ikke liker meg....da var jeg ærlig og sa at jeg følte meg slik. Det førte til at han unnskyldte seg enda mer.. Det rare er: Ja, jeg må alltid ta initiativ på tlf osv.. Men det er alltid han som tar stegene når vi først er sammen. (Kyss osv). Og han har ikke prøvd å få meg til sengs selv om vi har vært i settinger hvor han kunne prøvd seg. Jeg blir gal. Det dras alltid en konklusjon over at om gutter ikke tar kontakt, så er det ikke interessert. Det stemmer ikke alltid. Noen typer gutter er bare ikke så flink til dette. Som du sier er han også veldig opptatt. At han selv sier at han liker deg og vil ta det rolig og ikke hoppe til køys med en gang= bra tegn . Han er selv klar over at han tar lite kontakt= bra. Kanskje han blir flinkere. Du kan jo vente litt med å ta kontakt, han gjør det sikkert til slutt, men du må kanskje venne deg til at dette er en type gutt som ikke så lett tar kontakt når dere ikke møtes.
lovligblond20 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #22 Skrevet 15. januar 2013 Det dras alltid en konklusjon over at om gutter ikke tar kontakt, så er det ikke interessert. Det stemmer ikke alltid. Noen typer gutter er bare ikke så flink til dette. Som du sier er han også veldig opptatt. At han selv sier at han liker deg og vil ta det rolig og ikke hoppe til køys med en gang= bra tegn . Han er selv klar over at han tar lite kontakt= bra. Kanskje han blir flinkere. Du kan jo vente litt med å ta kontakt, han gjør det sikkert til slutt, men du må kanskje venne deg til at dette er en type gutt som ikke så lett tar kontakt når dere ikke møtes. Takk for det! :-) Vet dere hvaaaa?? For ti min fikk jeg melding av han på Facebook! :D han klarte å si natta til meg i dag, hihi! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå