lovligblond20 Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 I romjulen møtte jeg gjennom felles venner "Mr.right". Han hadde sendt meg meldinger og sa han ville gjerne bli kjent med meg osv. Første kvelden møttes vi på byen, han kjøpte sjampanje, og vi pratet sammen mye helt til noen andre vi kjente dukket opp for å snylte champis. Neste gang vi møttes var jeg på byen, men var litt brisen og kjedet meg, så han kjørte meg hjem, og vi satt og snakket masse. Tredje kveld var jeg hjemme hos han. Da tittet vi på film og han lå tett inntil meg og kilte meg på armen, holdt rundt meg osv. Da han kjørte meg hjem kysset han meg da vi sa hade. Etter dette har det vært litt stille, for han sender nesten aldri meldinger, og vi skulle egentlig finne på noe forrige helg, men han avlyste. Da jeg var rimelig full på byen på lørdag sendte jeg ham melding, og klarte å hooke opp med ham. Da gikk vi sammen hjem til meg. Da satt vi og pratet, lo og hold hender osv. Vi klinte også. Min homofile bestevenn som også kjenner han kom for å sove hos meg. Jeg tilbød min utkårede å også sove over siden det ble så sent. Vi lå i samme seng og pratet og klemte/koste med hverandre. Neste dag drakk vi te osv med homoen min som hadde sovet på sofaen, deretter dro Mr right. For å ha et navn, bruker jeg bare "Jakob". Jakob har vært veldig god mot meg. Han har sagt at han vil ta det seriøst, og derfor kysset han meg ikke før trdje gang vi var sammen, og da han sov hos meg sa han at det var vanskelig å "holde seg" ved siden av meg, men han vil jo være seriøs. Ellers har han gitt meg masse komplimenter, at jeg er søt, morsom osv og at han har et godt øye til meg. I tillegg har han spandert alt mulig av champis og tacier. PROBLEMET er at når vi ikke er sammen sender han så godt som aldri meldinger osv.. Det er alltid jeg! Og da føler jeg meg masete.. I tillegg avlyste han planene vi hadde forrige gang vi egentlig hadde planlagt å gjøre noe. Gutten jobbet, studerer og trener masse, men jeg vet ikke hvor jeg har han... Jeg er virkelig interessert og hodestups forelsket. Men er så flau, for under alle datene bortsett fra én, så har det vært at jeg er full eller halvfull... Det blir alltid så spontant.. Jeg vil virkelig ha denne fyren. Jeg har til og med begynt å trene(!!!) Hjelp! Hva skal jeg gjøre, hva vil han?? :-s
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 "homoen min"? Seriøst? Anonym poster: ccad618bb7013998384f0fdf1ed54557 3
lovligblond20 Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2013 Ja... Har en homofil bestevenn..
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 En ting som pleier å funke her er å være veldig tilgjengelig en liten periode, for så å "forsvinne" og vente på at mannen skal ta initativ. Da vil mannen i mange tilfeller (om han er interessert) føle at noe mangler. Det er ikke et type spill føler jeg, men noen ganger må man bare vente på at han tar kontakt. Så ikke send flere meldinger før han spør om dere skal finne på noe. Er han interessert så vil han ta kontakt. Anonym poster: 7d49900e5f95052838f6f739d8f42364 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 Du måtte gi han et navn, men brukte det bare én gang Anonym poster: 698fd059387cae721e5ac3a3f1e65646 7
Djungelvrål Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 Du har rett, det er alltid du som tar initiativ. Dermed er han nok ikke intr i deg, hadde han vært det hadde han meldt deg eller ringt. Er ikke så mye å lure på...
lovligblond20 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2013 Du har rett, det er alltid du som tar initiativ. Dermed er han nok ikke intr i deg, hadde han vært det hadde han meldt deg eller ringt. Er ikke så mye å lure på... Jo.. Det er noe å lure på. For på lørdag sa han unnskyld for at han hadde vært så stille.. Og han sa han håpet jeg ikke trodde han ikke liker meg....da var jeg ærlig og sa at jeg følte meg slik. Det førte til at han unnskyldte seg enda mer.. Det rare er: Ja, jeg må alltid ta initiativ på tlf osv.. Men det er alltid han som tar stegene når vi først er sammen. (Kyss osv). Og han har ikke prøvd å få meg til sengs selv om vi har vært i settinger hvor han kunne prøvd seg. Jeg blir gal.
Gjest Chloè Skrevet 15. januar 2013 #8 Skrevet 15. januar 2013 Ikke send han meldinger/ring, så ser du om han tar kontakt eller ikke. Gjør han ikke det, er det ikke et godt tegn akkurat. Uansett hva han sier når han er med deg
lovligblond20 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2013 Ikke send han meldinger/ring, så ser du om han tar kontakt eller ikke. Gjør han ikke det, er det ikke et godt tegn akkurat. Uansett hva han sier når han er med deg Skal prøve det, selv om det er veldig vanskelig! For vet han har mye å gjøre med skole og jobb osv. Masse eksamener osv.. Men det er jo bare for en periode! Jeg får prøve å være tyst! :-)
lalaB Skrevet 15. januar 2013 #10 Skrevet 15. januar 2013 Hvor lang tid går det mellom de gangene du tar kontakt da? Er det hver dag? Om han allerede har unnskyldt seg for at han har vært stille i det siste, så kan det jo sikkert være en grunn for at han er stille. Han er kanskje mye opptatt..? Jeg syns jo det virker som om han liker deg, men folk har forskjellig behov for kontakt så kanskje dere ikke matcher så godt på akkurat det.
lovligblond20 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2013 Hvor lang tid går det mellom de gangene du tar kontakt da? Er det hver dag? Om han allerede har unnskyldt seg for at han har vært stille i det siste, så kan det jo sikkert være en grunn for at han er stille. Han er kanskje mye opptatt..? Jeg syns jo det virker som om han liker deg, men folk har forskjellig behov for kontakt så kanskje dere ikke matcher så godt på akkurat det. Jeg har jo klart å holde meg en god del, siden han har så mye å gjøre. Er det som gjør meg gal, at hver gang vi er sammen, så er han så god mot meg og sier unnskyld hele tiden osv. Han har jo nevnt at han er elendig på å bruke telefon, for i starten brukte han fler timer på å svare på meldinger. Nå har han jo begynt å svare nesten med en gang, siden han visste han var dårlig på det.. Han er jo sånn når jeg først har sendt sms at han leder samtalen videre, og han vil jo liksom finne på noe en eller annen gang, haha.. Gutter, altså!!
femi9st Skrevet 15. januar 2013 #12 Skrevet 15. januar 2013 (endret) Herregud, prøv å klar deg uten en sms hvert tredje minutt. Hvis det er et krav at man skal sitte og taste på mobilen for å ha et forhold til en jente, er det noe veldig feil med jenta. Det er ting som betyr mer enn sms-er i hytt og gevær, vær glad for at du har funnet en som er god mot deg. Herregud, for noen jenter blir det aldri nok. Jeg blir kvalm av innlegget ditt. Endret 15. januar 2013 av femi9st
Gjest Chloè Skrevet 15. januar 2013 #13 Skrevet 15. januar 2013 Jeg har jo klart å holde meg en god del, siden han har så mye å gjøre. Er det som gjør meg gal, at hver gang vi er sammen, så er han så god mot meg og sier unnskyld hele tiden osv. Han har jo nevnt at han er elendig på å bruke telefon, for i starten brukte han fler timer på å svare på meldinger. Nå har han jo begynt å svare nesten med en gang, siden han visste han var dårlig på det.. Han er jo sånn når jeg først har sendt sms at han leder samtalen videre, og han vil jo liksom finne på noe en eller annen gang, haha.. Gutter, altså!! Jeg har kastet bort tiden min på sånne å det er ikke verdt det. Han sa hver gang vi var sammen "unnskyld for at jeg ikke har snakka med deg på facebook,for at jeg ikke har sendt meldinger eller ring,men jeg liker deg altså". Å på et tidspunkt blir man lei av den -varm-kald greia. Jeg vet hvertfall at jeg ikke klarer å la vær å sende meldinger å snakke med en jeg er forelska i, å uansett hvor opptatt man er så er man aldri så opptatt at man ikke kan bruke 2 min på å sende en melding, om det så bare er "ha en fin dag" eller "natta".
lovligblond20 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #14 Skrevet 15. januar 2013 Herregud, prøv å klar deg uten en sms hvert tredje minutt. Hvis det er et krav at man skal sitte og taste på mobilen for å ha et forhold til en jente, er det noe veldig feil med jenta. Det er ting som betyr mer enn sms-er i hytt og gevær, vær glad for at du har funnet en som er god mot deg. Herregud, for noen jenter blir det aldri nok. Jeg blir kvalm av innlegget ditt. Det går alltid noen dager,nesten en uke mellom hver gang vi sender meldinger, så vil ikke si det er "hytt og gevær". Er veldig glad jeg har funnet han, for han er ikke klåfingret og desperat som andre gutter. Men jeg er faktisk vandt til at det er guttene som bombarderer meg med meldinger osv.. Derfor jeg blir satt ut av dette.. Jeg har heller aldri vært så betatt heller, og blir redd han ikke er interessert... :-/
femi9st Skrevet 15. januar 2013 #15 Skrevet 15. januar 2013 (endret) Det finnes mange av de gode guttene der ute som ikke liker å sende meldinger. De liker ikke å sitte foran pc-en og chatte på facebook heller. Liker du ikke samtalene du og han har hatt IRL? Vil du heller sitte i hver deres bydel og sende elektroniske meldinger til hverandre? Var det ikke litt romantisk og sitte og holde hverandre i hendene mens dere snakket sammen? Det finnes folk der ute som faktisk setter pris på sånne gleder. Det er nesten utrolig at noen greide å holde et forhold gående for 20 år siden, ikke sant? Nei. La meg ta et tilfelle fra den ekte verden: Min vennegjeng kom i kontakt med en jente en gang som ikke likte å sende meldinger frem og tilbake. Hun likte også å sykle utfor, og en rekke andre kreative og morsomme ting vi i min gjeng liker å holde på med. Det at hun ikke engang likte å sende meldinger er den tingen som ble nevnt mest da vi snakket om henne. Det skulle bare mangle at folk begynner å bli lei av det snart. Kanskje han bare er litt mer voksen enn deg. Endret 15. januar 2013 av femi9st
lovligblond20 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #16 Skrevet 15. januar 2013 Det finnes mange av de gode guttene der ute som ikke liker å sende meldinger. De liker ikke å sitte foran pc-en og chatte på facebook heller. Liker du ikke samtalene du og han har hatt IRL? Vil du heller sitte i hver deres bydel og sende elektroniske meldinger til hverandre? Var det ikke litt romantisk og sitte og holde hverandre i hendene mens dere snakket sammen? Det finnes folk der ute som faktisk setter pris på sånne gleder. Det er nesten utrolig at noen greide å holde et forhold gående for 20 år siden, ikke sant? Nei. Det du skriver der synes jeg er veldig bra sagt! Du har helt rett... Jeg må bare klare å stjele litt sv tiden hans, for er jo fantastisk når vi først er sammen.
femi9st Skrevet 15. januar 2013 #17 Skrevet 15. januar 2013 Ja, det virket jo ikke som han synes det var forferdelig å henge med deg. Jeg fikk inntrykk av at han hygget seg, ut ifra det du skrev. Gi det litt tid, du har ikke noe hastverk og hvis det ikke ordner seg til slutt så ordner det seg før eller siden med en eller annen. Synes ikke du burde tenke så veldig mye på akkurat dette. Ønsker deg hell og lykke
lovligblond20 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #18 Skrevet 15. januar 2013 Ja, det virket jo ikke som han synes det var forferdelig å henge med deg. Jeg fikk inntrykk av at han hygget seg, ut ifra det du skrev. Gi det litt tid, du har ikke noe hastverk og hvis det ikke ordner seg til slutt så ordner det seg før eller siden med en eller annen. Synes ikke du burde tenke så veldig mye på akkurat dette. Ønsker deg hell og lykke Takk for bra svar! :-) han e jo tre år eldre enn meg, og han sier han synes jeg er så ung, haha. Men det viser at han kanskje er mer voksen enn både meg og andre gutter på hans alder. Jeg er jo tyve, han 23, så er ikke stor forskjell, men han virker jo veldig seriøs.
Guybrush Skrevet 15. januar 2013 #19 Skrevet 15. januar 2013 Har den manglende kontakten på telefon vært der hele tiden? Isåfall - det er svært mange personer som missliker den type kontakt og ikke er så opptatt av å være tilgjengelig hele tida. At dere isåfall er ganske så forskjellige på det feltet. Alternativ kan det være at han liker å være med deg, liker nærheten, men kanskje ikke er der du er. Altså at de sommerfuglene du kjenner i magen og behovet for å høre fra ham ikke finnes i hans verden.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #20 Skrevet 15. januar 2013 He's just not that into you! Anonym poster: 5e9ea3bad0d3836bfcac47c8e311f291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå