Gå til innhold

Skadelig med hasj


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det skadelig å røyke hasj av og til før man legger seg?

Om man sliter med søvn, er det ikke bedre med hasj enn sovemedisin. Jeg tenker at sovemedisin er jo avhengighetsskapende.

Anonym poster: 2c692866c6da0c1de9874874b7ced289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Jeg synes ikke man skal bruke noen midler for å løse problemer, spesielt ikke når det gjelder noe så viktig som søvn. Hvorfor sliter du med å få sove da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg ville gått til en lege med søvnproblemer og hørt hva HAN/HUN mener enn hva et forum mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke påstå noe som helst om hva som er best, men hvis du bruker hasj som sovemedisin, så er det en sjangse for at du blir avhengig av å røyke for å klare å sove, og det er jo heller ingen heldig utvikling.

Anonym poster: bd7d042a26f4070bf2a1e377ba528871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal bruke noen midler for å løse problemer, spesielt ikke når det gjelder noe så viktig som søvn. Hvorfor sliter du med å få sove da?

Har problemer med innsovningen. Har hatt det i mange år. Får utskrevet sovemedisin av legen, men tenker at det er skadelig i lengden.

Anonym poster: 2c692866c6da0c1de9874874b7ced289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke påstå noe som helst om hva som er best, men hvis du bruker hasj som sovemedisin, så er det en sjangse for at du blir avhengig av å røyke for å klare å sove, og det er jo heller ingen heldig utvikling.

Anonym poster: bd7d042a26f4070bf2a1e377ba528871

Du har et poeng. Har problemer med søvn ganske ofte, og da får jeg sovetabletter, men tenker de er mer skadelig en hasj.

Anonym poster: 2c692866c6da0c1de9874874b7ced289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har et poeng. Har problemer med søvn ganske ofte, og da får jeg sovetabletter, men tenker de er mer skadelig en hasj.

Anonym poster: 2c692866c6da0c1de9874874b7ced289

Det kan være, jeg er ikke sikker. En annen ulempe er jo åpenbart at hasj er ulovelig, men det er du jo klar over.

Jeg tror ikke hasj nødvendigvis er sunnere. Ja, det er kanskje mer "naturlig", men hasjen du får i norge er stort sett fullstappet av all mulig faen. Ren marijuana hadde nok vært et bedre alternativ vil jeg tro.

Anonym poster: bd7d042a26f4070bf2a1e377ba528871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte en gang at hasj kan være veldig skadelig om du har hjerteproblemer.

Men generelt tror jeg du fint skal klare deg :)

(Btw, hasj kan også være avhengighetsskapende. Men jeg personlig ville heller vært avhengig av det enn av piller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...