Gå til innhold

Mannegruppa Ottar


Gjest brutal mann

Anbefalte innlegg

Gjest brutal mann

Da har en, for å kunne diskutere, sett første halvdel av programmet Mannegruppa Ottar på TV4. Og så langt har jeg bare én ting å si, herregud for et døvt program! Snakk om å undervurdere menn, pisse på menns intellekt og være så gjennomført irrelevante i kjønnsdebatten. OK, jeg ventet ikke noe særlig med nivå på debattbiten, men herre jemini og og huttemintu for noe lavmåls oppgulp! ellers har en atter en gang fått bekreftet hvor ulidelig kjedelig det er med damer som står å vrikker på kroppen for en forsamling med pubertale fjotter av noen hannkjønn. Dette makkverket av et program fortjener ikke en gang at det kastes en terning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pinlige greier. Ble sittende å spekulere etter å ha sett den mannemannkonkurransen da... Hvem var han fyren med gul tskjorte som syntes intervjueren hadde like pupper som søstra hans? Har vi sett ham på tv før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal mann

Hva slags program er det?

Bimboer, gatebilfestival-iq og så blodharry at Sputnik fremstår som sofistikert overklasse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimboer, gatebilfestival-iq og så blodharry at Sputnik fremstår som sofistikert overklasse.

Interessant..(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Det er akkurat det samme som det programmet Manshow. Det er ironisk at det heter Mannegruppa Ottar, for man skulle virkelig faktisk tro at det er produsert av kvinnegruppa Ottar slik de fremstiller menn. Ekte lavkultur.

Endret av Yellow Taxi
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette makkverket av et program fortjener ikke en gang at det kastes en terning.

Hvorfor starter du en tråd om det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det samme som det programmet Manshow. Det er ironisk at det heter Mannegruppa Ottar, for man skulle virkelig faktisk tro at det er produsert av kvinnegruppa Ottar slik de fremstiller menn. Ekte lavkultur.

Takk, etter å ha sett reklamer for programmet i lang stund startet jeg å miste litt håpet for menn, og så for meg et langt liv med 20 katter. Faith restored

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så frem til å se programmet, hadde bare såvidt hørt litt om det og ikke sett reklame for det.

Tenkte det ville bli et morsomt, men også mer seriøst program, som kunne være til hjelp for både kvinner og menn å se.

Men gadd ikke å se særlig lenge, og skal ikke se mer...

Anonym poster: 3c97823ac8ad28456a5055bf08e888dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På reklamen ser det skikkelig åndsvakt og idiot ut, godt at ekte menn avstår fra hele greia.

Anonym poster: 8ddb70e6765232cf36a15b0c9c1b5bbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la mest merke til at de "deilige jentene" var ganske så lubne og lårene/rumpa til begge som stod der og vrikket seg var jo så fulle av cellulitter at jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kunne fått et mer flatterende lys. Det så jo virkelig ikke ut! De er sikkert ikke så ille IRL, men jeg hadde blitt flau om jeg så valkene mine etter å ha presset meg oppi en altfor liten truse og stått i et lys som fremhevet alt som ikke skal fremheves:p Gi jentene store nok klær og bedre lys neste gang, så kan jeg kanskje konsentrere meg om programmet! Og finn noen som ikke viser så tydelig at "dette er pinlig!".

Stakkars jenter:)

Anonym poster: 8cbac24a882fef6481c89b5ef96a3ecf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg la mest merke til at de "deilige jentene" var ganske så lubne og lårene/rumpa til begge som stod der og vrikket seg var jo så fulle av cellulitter at jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kunne fått et mer flatterende lys. Det så jo virkelig ikke ut! De er sikkert ikke så ille IRL, men jeg hadde blitt flau om jeg så valkene mine etter å ha presset meg oppi en altfor liten truse og stått i et lys som fremhevet alt som ikke skal fremheves:p Gi jentene store nok klær og bedre lys neste gang, så kan jeg kanskje konsentrere meg om programmet! Og finn noen som ikke viser så tydelig at "dette er pinlig!".

Stakkars jenter:)

Anonym poster: 8cbac24a882fef6481c89b5ef96a3ecf

Du er garantert jente, se hva du lå merke til!

Jezzes; lær å elsk kroppen din som den er, det er tydelig at du har issues med kroppen din når du kommer med slike uttalelser.

"Ikke skel fremheves"- :balltre:

Anonym poster: a4785d51703f53df4f285ff407bb876b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett bilde sier mer enn tusen ord

Packer-truck.jpg

Anonym poster: b0c3e2b93b7aba6f07cb5e14858e8b0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka at jeg irriterte meg litt over at vrikkedamene ikke hadde høyhæla sko. Å gå barbeint rundt ei stang ødelegger så mye av inntrykket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke programmet bør tolkes helt seriøst BM. Ser på det som et dårlig forsøk på satire, det ender opp med å bli ganske harry.

Så vidt jeg husker var det en litt stilig greie, det var karen som dro frem en hundevalp fra jakkelomma etter å ha kommet sent hjem fra byen :P

Ellers var humoren platt, oppbrukt og veldig typisk...Norsk? Regisen virket ganske sekvensiell, og det virket som om programlederne kun brukte innøvd stoff, manglende evne til å ta ting på sparket. Det kunne faktisk blitt et bedre show med litt mer finesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...