Cera Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Mannen min ble forfremmet på jobb, og jeg har i den anledning lyst å gi han en liten gave. Men jeg er helt blank. Og jeg er ikke sikker på om jeg skal gi han noe som er relevant for jobben eller noe helt annet. Noen som har forslag?
Gjest NozMonster Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Mannen min ble forfremmet på jobb, og jeg har i den anledning lyst å gi han en liten gave. Men jeg er helt blank. Og jeg er ikke sikker på om jeg skal gi han noe som er relevant for jobben eller noe helt annet. Noen som har forslag? hva jobber han med da?og hva slags stilling fikk han?
fruBeist Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Stresskofferten, fyllepenn, iPad. Hvor mye penger har du tenkt å legge i gaven?
Gjest NozMonster Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 morsomme forslag fruBeist eller et abonoment på finansavisen/ dagens næringsliv
Gjest Magdalene Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 (endret) morsomme forslag fruBeist eller et abonoment på finansavisen/ dagens næringsliv Hva var morsomt med de forslagene? Endret 15. januar 2013 av Magdalene
Gjest NozMonster Skrevet 15. januar 2013 #7 Skrevet 15. januar 2013 Hva var morsomt med de forslagene?
Cera Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2013 Synes det var bra forslag jeg, takk:) Jeg tenkte maks noen hundre, så koffert og iPad blir nok litt i dyreste laget.
fruBeist Skrevet 15. januar 2013 #9 Skrevet 15. januar 2013 En fancy minnepinne! Slikt kommer alltids godt med. En skikkelig fyllepenn koster fort mer enn et par hundrelapper..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå