Gå til innhold

Trenger råd- FORT!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg sliter med angst, depresjon, panikkangst og sosial angst.

Min fastlege sendte henvisnig til psykolog for en god stund tilbake på DPS.

Samtidig sendte h*n henvisning til andre psykologer. Før jul ble jeg tatt som pasient på DPS, og fått time hos overlege der, om et par mnd.

Men tingen er, at en psykolog har ringt meg idag, og kan få time imorgen, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre:( Skal jeg takke nei til denne psykologen ettersom jeg har fått time på DPS.? Kan dere hjelpe meg, hva skal jeg svare?

Anonym poster: b46cf6291fdbe577c66ef872598c3204

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg hadde ringt og snakket med fastlegen min.

Skrevet

Jeg har prøvd på det i nesten hele dag, men det er så lange køer på tlf hos legesenter.

Skrevet (endret)

Hei. Jeg sliter med angst, depresjon, panikkangst og sosial angst.

Min fastlege sendte henvisnig til psykolog for en god stund tilbake på DPS.

Samtidig sendte h*n henvisning til andre psykologer. Før jul ble jeg tatt som pasient på DPS, og fått time hos overlege der, om et par mnd.

Men tingen er, at en psykolog har ringt meg idag, og kan få time imorgen, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre:( Skal jeg takke nei til denne psykologen ettersom jeg har fått time på DPS.? Kan dere hjelpe meg, hva skal jeg svare?

Det er fremdeles 2 mnd. til du skal til DPS. Der får du diagnose og kortere oppfølging enn ved psykolog som er en langvarig prosess. Jeg ville takket ja til psykolog og gått til den frem til du får DPS timen. Det går fint an å kombinere begge deler :)

Endret av *Maja*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...