Gå til innhold

Fotball VMs kjekkeste spiller...


hegelille

Anbefalte innlegg

Jeh har jo glemt Totti, har sedd Italia - Kroatsia i dag, han har jo bare nydelig hår...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så et intervju med en lekkerbisken på tv igårkveld (fredag). Han spiller på Tyskland ?(det laget med svarte og hvite trøyer) og det så mer ut som han var italiener eller noe i den duren. Mørkt hår ,mørke øyne,gyllen hud...

Noen som vet hvem det er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye lekkert å se i disse dager, også for meg som ikke er så interessert i sporten. Fra halsen og ned er de ganske bra hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Ingen har nevnt den spanske keeperen!!..har dere sett ham eller??...aner ikke hva han heter..dessuten så er det kjempe mange flotte karer på det svenske laget, deriblant Allback !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Dette er vel ikke akkurat min tråd,men..

klarte ikke å dy meg.

Legg merke til Francesco Totti.

Nr 10 på Italia.

Hadde jeg vært kvinne så...vet jeg ikke hva..

Sjekk han ut dere når de går til kamp i åttendedelsfinalen.

Carina, du har god smak,æsse!

Forøvrig er han jo også omtrent verdens beste. Bedre på frispark enn Beckham og en smule mer mann.

Ha!

Er litt italiensk selv da, kanskje også litt subjektiv etter at Italia igjen snublet seg gjennom innledningen. Og med de mest stilfulle draktene, drar nå de kuleste gutta hele veien til finalen.

Forza Italia!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, mange lekre mannekropper på banen....

Men, er det ingen som syns det er litt 'patetisk' eller 'jålete' og være så stylet på håret nå de skal spille en fotballkamp????? Her er det mange plasser så mye stylingsprodukter at etter 90 min. er fortsatt hårsveisen likedan...... -burde kanskje brukes i reklame??

Nei, syns nå det er snadder med menn som du ser har 'jobba', er svett, skitten, bustet på håret.... 'slurp'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er mye fint å sikle over på skjermen nå om dagen, bortsett fra at de fleste av disse flotteste er blitt sendt hjem etter tildels ufortjente tap... Er vanskelig å plukke ut en enkelt som skal väre flottest, men jeg tror jeg holder en knapp på:

-Gomez

-Figo

-Totti

-halve det italienske laget

-1/3 av det svenske

+noen til.... som sagt, veldig vanskelig å velge.

Den tyske lekkerbisken dere nevnte, tror jeg må väre Michael Ballack, ser ikke mye tysk ut, den karen...

Den spanske keeperen heter Casillas, men er litt i yngste laget, synes jeg.

Gleder meg til Tyskland 2006!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare funnet ut hvem den før nevnte alien er: Pierluigi Collina.

Det er jammen fint vi har ulike kriterier. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...