Gå til innhold

Newsflash fra sexfronten


Gjest Eurodice

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Verdt å teste ut

Da kan det være lurt å teste ut nye triks og stillinger sammen.

- En grunn til at man ofte havner i rutine på denne fronten er fysikken. Kanskje er det stor høyde- eller vekt forskjell, sier Ebbestad.

Men nye stillinger og opplevelser i sengen behøver derimot ikke å være kompliserte.

Ebbestad mener for eksempel at det er fullt mulig å få mer glede av den vanlige misjonærstillingen.

- Mange kvinner har misjonærstillingen som en favoritt, mener Ebbestad og tipser om enda bedre stimulering i denne stillingen:

  • Hekt knærne over partneren sine skuldre.
  • Denne vinkelen gir mer press på klitoris, og øker sjansene for å få orgasme.
  • Hvis baken og bekkenet også løftes opp øker friksjonen.
  • Ønsker dere mer friksjon med misjonærstillingen, kan hun legge bena flatt ned og tett sammen, slik at de kommer mellom hans.
  • Ved ønske om dypere penetrering, kan hun spre bena og trekke opp knærne.
  • -----------------------------------------------------------------------------------------

Dette var det vel ingen av oss som visste? Jeg lurer virkelig på hvilken aldersgruppe slike oppsiktsvekkende triks er beregnet på :fnise: .

Endret av Arabella
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Journalister blir bare mer og mer overflødige. Noen få gjør en veldig god jobb, men det er dessverre alt for mange av dem, disse blir nødt til å koke suppe på en spiker, en liten dash med sexkrydder i selger suppa uansett.

Endret av MrSmith
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing Cunt Wig

Journalister blir bare mer og mer overflødige.

Legg til at kildekritikk har blitt et fremmedord (Ref: Nattklubben i Danmark for kun pene mennesker) så har du en salig røre av mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg har lenge misforstått og trodd dette var nettopp den "vanlige misjonærstilligen"

Kan noen forklare meg hva "den vanlige misjonæren" er, om ikke det nevnte er det? *har tydeligvis ikke fulgt med i timen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Ok, jeg har lenge misforstått og trodd dette var nettopp den "vanlige misjonærstilligen"

Kan noen forklare meg hva "den vanlige misjonæren" er, om ikke det nevnte er det? *har tydeligvis ikke fulgt med i timen*

Det er sikkert da man ligger som en endimensjonal strekmann og ser i taket, mens man venter på at mannen skal svette ferdig.

Endret av Raindrops
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing Cunt Wig

Det er sikkert da man ligger som en en-dimensjonal strekmann og ser i taket, mens man venter på at mannen skal svette ferdig.

Hvis man svetter har man holdt på for lenge, viktig å ikke overskride 3 minutter om man skal ha med seg gullrekka i tide :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hvis man svetter har man holdt på for lenge, viktig å ikke overskride 3 minutter om man skal ha med seg gullrekka i tide :)

Det kommer an på hvor tjukk man er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det kommer an på hvor tjukk man er.

Har du aldri opplevd dampende sex? :lur: Det har ikke noe med vekt som sådan å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Har du aldri opplevd dampende sex? :lur: Det har ikke noe med vekt som sådan å gjøre.

Nei. Aldri. Jeg foretrekker to minuttter på rygg. Akkurat nok tid til å tenke ut hva jeg skal lage til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Tja. Med tanke på tråder som "hjelp, jeg har sugd en gutt, blir jeg gravid nå?", "fantaserer om læreren min, tenker på andre og er lei av typen - er det noe galt med meg?" og - toppen av kaka - "er det uheldig for barnet å suge bensin sent i svangerskapet?" så kan vel KG ta imot gode råd og sex-tips i alskens mer eller mindre fornuftige reportasjer. Behovet for kompetanse er åpenbart :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med verden? Finnes det ikke grenser for hva slags syke ting folk skal gjøre i sengen?! JEG BLIR HELT KVALM!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klikker meg nesten aldri inn på artiklene på forsiden, gjorde det med denne.. Kan ikke påstå at jeg ble særlig fornøyd med det jeg fant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert da man ligger som en endimensjonal strekmann og ser i taket, mens man venter på at mannen skal svette ferdig.

Ah.....jeg har ikke prøvd den, men jeg ser for meg sånn når man skal lage engel i snøen og så bare stopper du i den ytterste posisjonen - også med armene.

Om du beveger deg blir det plutselig eksperimentelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing Cunt Wig

Nei. Aldri. Jeg foretrekker to minuttter på rygg. Akkurat nok tid til å tenke ut hva jeg skal lage til middag.

Vi hadde vært perfekt for hverandre, på to minutter hadde vi fått planlagt både middag og henting i barnehagen neste dag.

På lørdagen kunne jeg spedd på med litt dirty-talk som "Ligger du godt?"

Endret av Amazing Cunt Wig
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...