AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Jeg er selv gutt, og VELDIG biseksuell. Jeg blir ikke forelska i gutter men tenner på de seksuelt. På grunn av mye frykt for hva folk skulle mene om meg, så er jeg trygt plassert inne i "skapet", og har derfor aldri gjort praksis ut av legningen min. Men jeg ønsker virkelig å få prøvd det ut. På chatter og slikt opplever jeg enorm pågang når jeg logger inn med nick som f.eks bi.gutt osv.. Det fins så vanvittig mange menn der ute som er interesserte i andre gutter. Hvorfor har det seg da slik at det finnes knapt noen åpent biseksuelle eller bifile menn? Er denne legningen virkelig så undertrykt og tabubelagt? Er det derfor guttene er biseksuelle i skjul? Hvorfor er jentenes bifili så mye mer akseptert? Hvorfor er det eklere at gutter ligger med gutter, enn at jenter ligger med jenter? Aksepterer gutter lettere at partneren er bifil, enn jenter? Isåfall, hvorfor er det slik? Jeg syns sex er like flott uansett kjønn, alder, raseopprinnelse osv, så lenge begge er voksne og det er frivillig fra begge parter. Er dere enige? Uenige? Anonym poster: dc22cf5036601bf568c53117aaafd5a9
boff Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Helt Enig med deg! Jeg har det på samme hvis som deg, og har truffet et par menn. Det er sykt å mange som ønsker treff når du er ung passiv og veltrent:-P Jeg Blir kvalm av å tenke på det i ettertid, men gjort er gjort...
Gjest norah Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 (endret) Det er ikke eklere, og du har rett. Men klart det kan gi en litt kjip feeling å ligge med randoms på sexchattesider som jeg får følelsen av den AB`en over her - det gjelder jo uansett kjønn. Du trenger heller ikke "komme ut av skapet" for alle og enhver, folk kommer jo ikke ut av skapet som heteroseksuelle. Dessuten er det ingen andre sak, eller interesse for den saks skyld. Du trenger heller ikke ha sex med menn for å være avslappet og åpen om legningen din, og det er heller ikke noe man trenger å leve ut i praksis til enhver tid. Slapp av med det, og ha sex med hvem du vil når du vil - og utover det kan du gi blankt faen i hva andre måtte mene, da de uansett ikke får vite det med mindre du har tenkt å opplyse hele verden om ditt sexliv. Redigere litt; Du spør om dette med biseksuelle menn i forhold&aksept; kan ikke snakke for andre, men jeg hadde ikke hatt et problem overhodet med å være i forhold med en biseksuell mann. Hadde ikke brydd meg stort utover at jeg hadde øynet et håp&mulighet for MMK en vakker dag. Endret 14. januar 2013 av norah 1
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 (endret) Jeg tror nok det er lettere for jenter å være litt eksperimentell med samme kjønn enn for gutter, uten at de nødvendigvis må re-definere sin legning av den grunn. Står du fram som biseksuell gutt så vil du alltid bli stemplet som homofil i manges øyne, så er det jo selvsagt opp til enhver hvor mye energi man skal bruke på slik idioti. Hos partnere tror jeg det er ganske likt i forhold til hvem som aksepterer hva, mange gutter har jo et litt kunstig og urealistisk syn på kvinners bi- og homoseksualitet så det kan jo tenkes at de rent overfladisk aksepterer mer her, men jeg har ikke noe som bygger opp under det. Endret 14. januar 2013 av Amazing Cunt Wig
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #5 Skrevet 14. januar 2013 Bisex kan oppfattes som grisete av noen, jenter er renere og penere og mer "uskyldige" enn menn, derfor kan det godtas av flere. Mannesex er derimot mer hårete grisesex for enkelte, spesielt alfahanner kan få kraftige brekninger av slike hybridtyper. Anonym poster: e1600e329cdb0c8963d518c7e0e72c5d 2
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 14. januar 2013 #6 Skrevet 14. januar 2013 (endret) ..., spesielt alfahanner kan få kraftige brekninger av slike hybridtyper. Anonym poster: e1600e329cdb0c8963d518c7e0e72c5d Jeg trodde det var mer for å dekke over alle svippturene til Sognsvann i sene nattetimer? Endret 14. januar 2013 av Amazing Cunt Wig
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #7 Skrevet 14. januar 2013 Det er nok litt tabu som du sier TS, noe som er synd:( Så en av mine beste kompiser slite med dette lenge før han omsider bare sa; fuck it! Og det gjorde han i den mest bokstavelige tolkningen Det synes jeg du også skal gjøre, TS;) Hva er det verste som kan skje? At noen sier æsj? Jaja, så får de se en anna vei da. Er ikke ditt problem:) Anonym poster: 7149b23b375aa2eba2d8550b2135c79a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå