Gå til innhold

sommer kommer sommer kommer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

nå tar det sbart helt av, jeg klarer ikke vente mer...sommeren er etterlengtet..lette bare klær... rudnt om kring i butikker ser de korte skjørtene skoene og singlettene har kommet.... har så lyst til å sette i gang med sommershoppingen! er det bare meg? tror virkelig det blir byturen imorgen jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo lenge til sommeren! Den dumme snøen har ikke smeltet engang. Jeg vil også ha sommer :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, sommer er fint det, men jeg tror nok jeg ville følt meg litt snytt om jeg ikke fikk oppleve våren først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. *se seg rundt*

*ta en kikk ut av vinduet*

*ser masse hvit snø*

nope!

ingen sommer her!

:roll:

ikke det at jeg gleder meg så til sommeren i utgangspunktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare VÅREN kan komme og snø og is forsvinner så er jeg fornøyd.

Selvfølgelig gleder jeg meg til sommeren også. Vekk med alle vinterklær, sol og varme. Det blir deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel

Jeg så grågås på vei til t-banen i dag morges! Da må det vel bli vår snart? Nå venter jeg spent på hestehoven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første hestehoven er funnet og det har vært både grå- og kandagjess ved Østensjøvannet i hele vinter.

MEN det er sol og vår ute akkurat NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå tar det sbart helt av, jeg klarer ikke vente mer...sommeren er etterlengtet..lette bare klær... rudnt om kring i butikker ser de korte skjørtene skoene og singlettene har kommet.... har så lyst til å sette i gang med sommershoppingen! er det bare meg? tror virkelig det blir byturen imorgen jeg

Jeg ble smittet av den maniske stemningen jeg :-)

Danser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...