Gå til innhold

Han treffer et merkelig punkt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når typen min fingrer meg, så finner han et merkelig punkt i klitoris som gjør at jeg mister helt kontrollen, kroppen spenner seg, jeg rister, etc. Det er utrolig godt ellers også, altså uten det punktet, men når han treffer det er det bare helt fantastisk! Hva er dette punktet? Har aldri kjent det slik før!

Anonym poster: b386f875ab077fd942059fa3da50651c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du G-punktet? :) Det ligger iallefall ikke der klitoris er. Men du kan kjenne det når du har 2 fingrer inni deg selv, og gjør bevegelsen "kom her" men fingrene. Det minner meg iallefall om den følelsen jeg får når kjæresten min tar på g-punktet mitt.

Anonym poster: 22c13d90a99f515141b3c8d239284588

Skrevet

Mener du G-punktet? :) Det ligger iallefall ikke der klitoris er. Men du kan kjenne det når du har 2 fingrer inni deg selv, og gjør bevegelsen "kom her" men fingrene. Det minner meg iallefall om den følelsen jeg får når kjæresten min tar på g-punktet mitt.

Anonym poster: 22c13d90a99f515141b3c8d239284588

Nei det er et punkt på/i klitoris :)

Gjest Sunheart
Skrevet

I klitoris? Du har vel bare en liten tapp, som er klitorisen. Ligger litt oppafor selveste hullet. Om kjæresten fingrer deg inni vaginaen, så er det mest sannsynlig g punktet han treffer,som får deg til å riste

Skrevet

I klitoris? Du har vel bare en liten tapp, som er klitorisen. Ligger litt oppafor selveste hullet. Om kjæresten fingrer deg inni vaginaen, så er det mest sannsynlig g punktet han treffer,som får deg til å riste

Det er ikke g-punktet! :P

Det er en liten del av klitoris som får meg til å reagere slik.

Merkelig da..

Skrevet

Klitoris er faktisk veldig stor. Størsteparten er dog på innsiden av kroppen :jepp:

m.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article394086.ece

http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article394086.ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...