Gå til innhold

Kaster dere magasiner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sparer på dem lenge (i flere år) og leser dem igjen og igjen. Tilslutt kaster jeg dem med tungt hjerte.

Jeg låner dem ut til venner, men får dem tilbake.

Piglet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klipper ut det jeg vil ta vare på, og legger det til sides for og sette det inn i perm.

Men, det er sjeldent jeg får satt det inn, da....... :oops:

Skrevet

kjøper stort sett bare Nemi og abonnerer på Illustrert vitenskap.

Nemi får jeg meg ikke til å kaste og ill. vitenskap KAN jeg ikke kaste, for da kan du være helt sikker på at jeg trenger en av artiklene til noe i ettertid, så her taes faste magasiner vare på, mens dersom jeg kjøper ett tilfeldig ukeblad av annen karakter så kaster jeg det etter å ha lest det å hatt det hjemme ei ukes tid.

Skrevet

De blir liggende en stund, fordi jeg alltid tenker at "å dette var et bra tips, det må jeg bruke en eller annen gang". Så havner magasinet i en hylle for å samle støv, og så hives det år om annen en kjempebunke på mange kilo... :oops: Sukk. Og det uten at sminketips eller interiørtips eller hva det måtte være noen gang har blitt tatt frem igjen.

Kunne egentlig ha kasta alt med en gang jeg har lest det, så hadde det blitt mindre rot hjemme også!

Skrevet

Klipper ut dersom det skulle være noe kjempeinteresant og kaster resten etter relativt kort tid. Er ikke så mye utklipp det blir, så jeg har endt opp med å lime det inn i et slags album, sånn at det ikke blir liggende og flyte. Sånn sett finner jeg jo da enkelt igjen dette som ble vurdert som interessant!

Skrevet

Som flere her gjør så kaster jeg dem, men tar vare på om det er noen artikler som er av spesiell interesse

Skrevet

Jeg kaster dem om det ikke står noe spesielt interessant jeg vil ta vare på.

Skrevet

Samler Bonytt og Gjør Det Selv i tidsskriftskassetter og gir andre blader/ magasiner videre til mamma, tante osv. Når jeg arver fra andre kaster jeg dem tilslutt, eller sender med datter'n på skolen (ofte trenger de ting å klippe eller bla i)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...