Gjest Euforia Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Jeg har kanskje verdens dummeste spørsmål å komme med nå, men jeg spør likevel... Jeg ble nettopp bitt av en katt, samt klort ganske mye. Bittet ser ganske dypt ut, og det gjør veldig vondt. Jeg blør en del og armen er hovnet opp alle stedene hvor katten kom til. Bør jeg komme meg til lege? Ei venninne av meg ble bitt av et menneske (lol) i fylla, og hun måtte til legen for å ta stivkrampesprøyte. Så jeg spør for å være på den sikre siden. Dette er kanskje en time siden nå, og det gjør fortsatt like vondt, og det blør.
Silfen Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Jeg ble bitt og klort temmelig heftig av en katt en gang jeg prøvde redde den fra en hund. Jeg måtte ta stivkrampe og gå på antibiotika. Altså jeg måtte komme inn til legevakten, de ønsket ikke at jeg skulle vente til dagen etter. Endret 13. januar 2013 av Silfen
Gjest Euforia Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Jeg ble bitt og klort temmelig heftig av en katt en gang jeg prøvde redde den fra en hund. Jeg måtte ta stivkrampe og gå på antibiotika. Altså jeg måtte komme inn til legevakten, de ønsket ikke at jeg skulle vente til dagen etter. Fuck fuck fuck. Hvor tror du grensen går?
Ruskemor Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 tror du bør ta en tur til legevakten å få stivkrampe sprøyte. katter er "guffne" dyr å bli bitt av. 1
Silfen Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 Fuck fuck fuck. Hvor tror du grensen går? Den tror jeg du har gått over om jeg skal gå etter den informasjonen jeg fikk.
melly666 Skrevet 13. januar 2013 #6 Skrevet 13. januar 2013 http://nhi.no/forside/forstehjelp/bitt-og-stikk/forstehjelp-ved-dyrebitt-1234.html?page=4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå