Gå til innhold

Heia Margaret!!


Gjest Seleena

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena

Eg vil starta ein tråd for Margaret i idol. Eg synst ho er den som bør vinna, for heile hennes vesen er så skremmande sjarmerande og spennande!

Ho syng som ein engel og er råtøff på scenen!

Kva seier dykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Jeg liker også henne veldig godt. Men jeg synes Maria er litt flinkere til å synge. Men hadde det vært to vinnere så hadde jeg håpet på henne som andre plass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Margaret er bra - dessuten er jo hun litt kul og utadvent type og passer dermed bedre som popstjerne enn Maria og Anh feks. Susanne er jo også en slik type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Slenger meg på, for jeg heier også på Margaret! Synes hun er dritkul, rett og slett! Hun stråler på scenen, har full kontroll og full roen, glimt i øyet, og ikke minst: Hun synger råbra. :Nikke: Det er selvfølgelig flere av de andre som også er dyktige sangere, bla. Maria, men Margaret er min ultimate favoritt!

Go girl! Heia Margaret! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på Maria jeg da...

-Og da har jeg kanskje ikke noe på denne tråden å gjøre...? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun synger bra, men hun gasser ikke på i sangen. Det lille ekstra, i Karlsen terminologi. Virker som at hun er litt redd for å stikke seg ut. Hun er heller ikke så flink å jobbe mot publikum og kamera (som Sandra f.eks). Dette kan jo fort fikses på da, og da er hun veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fire med meg!Hun synger så immari, jeg har gått på folkehøgskole og lært å synge pent og riktig, og kommer til å synge alle sangene helt likt. Hun synger sangene FOR pent og perfekt. Hun klarer ikke å gi gass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...